Едно гадно "тракане"...HELP PLEASE

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
vk8
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 06 апр 2005, 09:32
Модел на автомобила: escort
Местоположение: 4960
Status: Извън линия

Едно гадно "тракане"...HELP PLEASE

Мнение от vk8 » 28 апр 2005, 10:11

Здр. на вси4ки.
Когато колата работи, някъде откъм капака на главата се чува едно гадно "тракане", все едно 4е слушам някой дизел. Мисля си 4е някой клапан май си е заминал, но не съм сигурен. Ако слу4айно някой от вас е в час, моля да сподели. 10х :?

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 28 апр 2005, 14:00

кажи първо какъв ти е двигателя :D а така на сляпо имам следните предположения: повдигачи на клапаните; водна помпа; ролки на ангренажния ремък...

Потребителски аватар
vk8
потребител
потребител
Мнения: 57
Регистриран: 06 апр 2005, 09:32
Модел на автомобила: escort
Местоположение: 4960
Status: Извън линия

Мнение от vk8 » 28 апр 2005, 14:22

Мотора е 1.4 бензин, моноинжекция. Струва ми се 4е е нещо свързано с клапаните, защото много ясно се чува, че шума идва точно под капака на главата, как мисли6 :?:

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 28 апр 2005, 14:29

ако шума е по-силен при студен двигател, вероятността да са повдигачи е голяма. аз го имах този проблем и след смяната има огромна разлика.

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 28 апр 2005, 14:32

vk8 написа:... много ясно се чува, че шума идва точно под капака на главата, как мисли6 :?:
това може да е заблуждаващо. на едно есперо бях сигурен че чувам шум от клапаните, но се оказа водна помпа. провери дали шума е по-силен от лявата страна /там където е ремъка/

Hristo Velkov
потребител
потребител
Мнения: 2
Регистриран: 09 фев 2009, 12:37
Модел на автомобила: ford galaksi
Status: Извън линия

Re: Едно гадно "тракане"...HELP PLEASE

Мнение от Hristo Velkov » 16 фев 2009, 09:43

при мен е същото -смених повдигачите нищо не стана ,галакси 2000 и

noface
потребител
потребител
Мнения: 567
Регистриран: 28 юли 2005, 10:40
Модел на автомобила: Sierra
Местоположение: Sofia
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Едно гадно "тракане"...HELP PLEASE

Мнение от noface » 16 фев 2009, 10:53

Откачай ремъка който върти алтернатор,водна помпа и хидравлика,така елиминираш всякъкви съмнения .Палиш и ако има шум тогава е ясно-от мотора е.
Децата са наследствени.Ако родителите ти не са имали деца,няма да ги имаш и ти :P

Потребителски аватар
achernar
потребител
потребител
Мнения: 63
Регистриран: 09 юли 2008, 12:32
Модел на автомобила: Ford Fiesta CLX, 92 г., бензин, 1,4 CVH, 75 к.с., карбуратор, 5 врати, ръчен смукач
Местоположение: Русе
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Едно гадно "тракане"...HELP PLEASE

Мнение от achernar » 22 фев 2009, 19:05

Колега, веднага ли започва да трака след като запалиш двигателя, или това става едва след като той загрее? Ако е първото е възможно проблемът да е клапан, клапанна пружина, лагер или пък нещо друго, ако е второто - сменяй хидравличните повдигачи! И смени маслото, ако е станало време за това, но е желателно заедно със повдигачите да смениш и него. Заради блокирането на един или няколко повдигача може да падне мощността, поради работа на двигателя с намален брой цилиндри, паленето става по-трудно, разходът на гориво се увеличава, както бе при мен. Проверих си първо електрическата схема - бобина, кабели, свещи и едва тогава, след като се уверих че всичко по ел. веригите работи добре, смених и повдигачите - резултатът е - тих и нормално работещ двигател! Писал съм по този въпрос - Неестествено тракане в двигателя! - така се казва темата в този раздел, а там има един линк, изпратен ми от Фиестарейсинг по този проблем - виж го на всяка цена! Успех! Поздрави!

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Re: Едно гадно "тракане"...HELP PLEASE

Мнение от venom4o » 23 мар 2009, 21:54

така ..За да знаеш със сигурност ,че не са биелни лагери дърпаш 1 по 1 кабелите на свещите та ка изкщлючваш цилиндрите като не работи цилиндъра няма удар..Ако при изключването на някой кабел млъкне значи е биелен лагер.Така поне ще си спокоен ,че наистина е от повдигачите не от коляноваловия механизъм..

zvezdata
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 18 яну 2010, 12:40
Модел на автомобила: escort
Местоположение: бяла слатина
Status: Извън линия

Re: Едно гадно "тракане"...HELP PLEASE

Мнение от zvezdata » 27 ное 2010, 14:11

небои се колега _friends_ чест проблем при мн ескорти го има и е клапан.моя е така от 3 години така го купих и се стреснах като теб свалих капака на клапаните и шума се усили пробваи и ти за да си сигурен :D
venom4o написа:така ..За да знаеш със сигурност ,че не са биелни лагери дърпаш 1 по 1 кабелите на свещите та ка изкщлючваш цилиндрите като не работи цилиндъра няма удар..Ако при изключването на някой кабел млъкне значи е биелен лагер.Така поне ще си спокоен ,че наистина е от повдигачите не от коляноваловия механизъм..
:D колега не се сьрди ама е по-правилно мотовилкови лагери и коляномотовилков механизьм _friends_

Потребителски аватар
cockyhotty
потребител
потребител
Мнения: 667
Регистриран: 26 май 2009, 18:47
Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
Местоположение: BG
Status: Извън линия

Re: Едно гадно "тракане"...HELP PLEASE

Мнение от cockyhotty » 27 ное 2010, 21:22

Отново запитване относно проблем без пълно описание на модела на автомобила... Предполагам, че говориш за CVH двигателя на Ескорт. Те са с проблемни хидравлични повдигачи. Използвай търсачката, бай Наско е описала подробно проблемацията и как се манипулира при такъв проблем.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта