Проблем с аларма или централно?

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
stoqn_65
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 28 авг 2007, 10:53
Модел на автомобила: FORD PUMA 1.4 '98
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Проблем с аларма или централно?

Мнение от stoqn_65 » 21 ное 2007, 20:59

Здравейте!Имам проблем,но не мога да определя къде е.В алармата или централното заключване.Колата ми не може да се отключи.Натискам дистанционното да отключа,отключва се и след секунда пак се заключва.Шофьорската врата не може да се отвори по никакъв начин.Дясната се отваря в момента на отключване ,но централното полудява.Отваря,затваря и така постоянно докато вратата е отворена.Като я затворя колата остава заключена и се включва алармата.Някакъв съвет?Предварително благодаря на всички които ми отговорят!

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 21 ное 2007, 21:16

Заяла е машинката на шофьорската врата.
Откачи клемите на акумулатора и пробвай ръчно с ключа да отключиш вратата.
Ще се нуждае от ремонт или смяна.
След откачване на акумулатора временно двигателя вероятно ще се държи неадекватно но би трябвало да се нормализира.
Ако и ръчно не я отвориш ще трябва да потърсиш помощ да я отворите за да може да се работи по машинката.

Потребителски аватар
The seven
потребител
потребител
Мнения: 1107
Регистриран: 16 яну 2005, 13:39
Модел на автомобила: Punto 75 1,2 MPI ELX '96
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The seven » 21 ное 2007, 21:16

Блокираща машинка на централното ? Мисля че имаше такива проблеми споделени във форума. От студа /по скоро замръзването/ не иска да бачка коректно.
Поздрави
Изображение

Потребителски аватар
mitakinen
потребител
потребител
Мнения: 426
Регистриран: 04 фев 2005, 22:07
Модел на автомобила: S-Max 2.0 TDCI Titanium X
Местоположение: Карнобат
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от mitakinen » 21 ное 2007, 22:57

и на мен ми прави така - от студа е

Потребителски аватар
voodoo58
потребител
потребител
Мнения: 109
Регистриран: 01 май 2006, 17:57
Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8 TDI 97''
Местоположение: СОФИЯ
Status: Извън линия

Мнение от voodoo58 » 21 ное 2007, 22:59

Мойте заяждаха от студа( точно шоферската врата) свалих машинката доста трудно ама я свалих напръсках със силиконов спрей (има ги в бриколаж) и сега работи перфектно

Потребителски аватар
MyxomopeC
потребител
потребител
Мнения: 84
Регистриран: 14 авг 2010, 21:23
Модел на автомобила: Ford Focus MK2.5/2.0/TITANIUM
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с аларма или централно?

Мнение от MyxomopeC » 16 ное 2010, 23:32

аз нямам аларма... но пак го прави това ... ако може колегата да ми каже дали се е справил с проблема и как!!! Ще бъда изключително благодарен. Като отключа колата от дясната страна за секунда трябва да я отворя иначе отново се заключва. и другото като въпрос, което имам е кората лесно ли се сваля за да достигна до тази машинка? Говоря за Пума
Ще го докараме ...

Потребителски аватар
stoqn_65
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 28 авг 2007, 10:53
Модел на автомобила: FORD PUMA 1.4 '98
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Проблем с аларма или централно?

Мнение от stoqn_65 » 17 ное 2010, 13:23

Да,справих се с проблема,като напръсках ключалката със силиконов спрей.За кората на вратата не мога да помогна,защото не съм я свалял.А и за съжаление Пумата отдавна я продадох/страхотен автомобил беше/

Потребителски аватар
MyxomopeC
потребител
потребител
Мнения: 84
Регистриран: 14 авг 2010, 21:23
Модел на автомобила: Ford Focus MK2.5/2.0/TITANIUM
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с аларма или централно?

Мнение от MyxomopeC » 18 ное 2010, 15:01

Днес обаче си разглобих вратата :) УРА УРА УРА ... но след като махнах кората всичко заработи като по ноти :)и това да кажем че е добре само че да се беше случило маааалко по рано ;) Но поне си залепих падналите щипки. разгледах работата обаче не можах да разбера какво му беше ... това нещо ми трябва
СИЛИКОНОВ СПРЕЙ, 400 ml
Защитна и разделителна смазка, несъдържаща мазнини. Използва се като кондиционер за пластмаси, дърво, гума и метали. Образува чист смазочен филм, който не се втвърдява. Устойчив на високи температури. Предпазва от окисление и корозия, водоотблъскващ.
предпазва от натрупване на остатъци от прилепители върху преси и трансмисионни лостове;
предпазва стоките от прилепване към конвейерните ремъци, нарези, кулиси и плъзгачи;
отлично средство за отделяне на калъп при изработване на отливки.
и да напръскам в дръжката на врата(ключалката)?
Ще го докараме ...

Потребителски аватар
MyxomopeC
потребител
потребител
Мнения: 84
Регистриран: 14 авг 2010, 21:23
Модел на автомобила: Ford Focus MK2.5/2.0/TITANIUM
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем с аларма или централно?

Мнение от MyxomopeC » 20 ное 2010, 12:39

Е .... отново се скапа след 2 дена :( Значи с този силиконов спрей в ключалката ще се оправи??? а всъщност кое е проблема ... електрическия механизъм или самото нещо което заключва вратата?
Ще го докараме ...

pavlin_dimitrow
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 25 апр 2016, 13:45
Местоположение: BG
Status: Извън линия

Re: Проблем с аларма или централно?

Мнение от pavlin_dimitrow » 25 апр 2016, 14:30

Здравейте вчера нещо ми стана на алармата започна да се активира сама и след няколко часа спря да работи заедно с заключването на вратите. Сега само с клуча мога да си отварям колата централното на дистанционното и алармата не реагират. От какво може да става това да не е изгорял някой бушон или прекъснат кабел

Sent from my Telenor using Tapatalk

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7254
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с аларма или централно?

Мнение от madboy » 25 апр 2016, 14:40

pavlin_dimitrow написа:Здравейте вчера нещо ми стана на алармата .....
Пежо, Голф, Форд някакъв?
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

pavlin_dimitrow
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 25 апр 2016, 13:45
Местоположение: BG
Status: Извън линия

Re: Проблем с аларма или централно?

Мнение от pavlin_dimitrow » 25 апр 2016, 15:18

Форд пума

Sent from my Telenor using Tapatalk

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7254
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с аларма или централно?

Мнение от madboy » 25 апр 2016, 15:43

Търси предпазител F38, 60А, жълт. Но ако работят вентилатора на купето и ел. стъклата- не го търси.

Изображение
Изображение
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

pavlin_dimitrow
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 25 апр 2016, 13:45
Местоположение: BG
Status: Извън линия

Re: Проблем с аларма или централно?

Мнение от pavlin_dimitrow » 25 апр 2016, 20:21

Не работят ел. Стъклата и вентилатора

Sent from my Telenor using Tapatalk

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7254
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Проблем с аларма или централно?

Мнение от madboy » 25 апр 2016, 23:49

Тогава провери този предпазител. Но такъв предпазител 60А, бая зор е видял за да изгори, или някъде се е получило късо съединение.
Алармата се е активирала, защото някъде по веригата на машинките за вратите, не дава добър контакт. ЕКУ-то отчита отворена врата/капак и алармата почва да пищи. На Фокуса ми имах същия проблем с алармата, заради буксата към машинката на задния капак.
Предполагам, че трябва да провериш буксите, или кабелите на машинките на вратите. Но за да е гръмнал такъв предпазител, някъде трябва да е изпушило сериозно.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

pavlin_dimitrow
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 25 апр 2016, 13:45
Местоположение: BG
Status: Извън линия

Re: Проблем с аларма или централно?

Мнение от pavlin_dimitrow » 26 апр 2016, 13:26

Не той е добре всичко работи явно не е от предпазитела

Sent from my Telenor using Tapatalk

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 47 госта