Как се регулира делко
- doctordre
- потребител
- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
Как се регулира делко
Взех че го извадих цялото и сега се чудя как да го върна
за да си работи нормално колата
гледам че нещо се върти оста и не знам в какво положение трябва да е и въобще сам мога ли да се справя или трябва майстор 



- mladen1984
- потребител
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth - Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Делко
По принцип то се регулира,но на твоя двигател не знам как става.При мен има скала с градуси.По книта пише че трябва отметката да сочи 12 градуса(базови) и останалото го върши компа.По добре отиди на сервиз,елкон, и там ще го оправят.Все пак от това ти зависи правилното запалване! 


-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Сваляш капака на клапаните. Прекарваш с въртене на ръка или с леко бутане някой от цилиндрите в ГМТ със затворени и двата клапана(сиреч в края на сгъстяването , когато свещта теябва да даде искра). Прицелваш палеца към контакта на избрания цилиндър и така зацепваш. Гледаш местата на кабелите да не са разменени(да спазиш последователността на работа на цилиндрите). Изпреварването го правиш според разграфяванията и предписанията за твоя двигател. Ако колата запали, финото регулиране го правиш в сервиз или "на ухо". Ако не запали-псувай ме спокойно. Никога не съм правил подобна операция, но бих я направил по описания начин
Успех

Успех
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
- doctordre
- потребител
- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
cocoff написа:Сваляш капака на клапаните. Прекарваш с въртене на ръка или с леко бутане някой от цилиндрите в ГМТ със затворени и двата клапана(сиреч в края на сгъстяването , когато свещта теябва да даде искра). Прицелваш палеца към контакта на избрания цилиндър и така зацепваш. Гледаш местата на кабелите да не са разменени(да спазиш последователността на работа на цилиндрите). Изпреварването го правиш според разграфяванията и предписанията за твоя двигател. Ако колата запали, финото регулиране го правиш в сервиз или "на ухо". Ако не запали-псувай ме спокойно. Никога не съм правил подобна операция, но бих я направил по описания начин![]()
Успех



- venom4o
- потребител
- Мнения: 2793
- Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
- Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
- Местоположение: София- Банкя
- Status: Извън линия
шайбата на колянови вал има нарези.. ниско долу под водната помпа.. има и 1 зъбче което показва кой е белега.. отиваш след първия нарез на 3-тия по малък ще ги видиш.. след това гледаш на дистрибуторната капачка на кой кабелти е 1-ви цилиндър и нагласяш палеца да ти е на него и стягаш отзад 13-ката болт.2-ри вариант ... трябва да стане и при твоя мотор.. даваш на този белег който ти казах. Вадиш кабела който идва от бобината къд делкото и много бавно го въртиш..Кабела който си извадил слагаш да опира на метал някъде.. и въртиш много бавно делкото някъде около първи цилиндър докато от кабела не изкочи искра..в момента в който изкочи искрата спираш да въртиш и стягаш..
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Моето като го слагахме не сме махали капака. Но все пак го слагаше човек с много опит. Зачуди се първо, защото не бяхме белязали как е било, но после го напъха и стана. Регулирането го правихме по следния начин: той леко завърта делкото, аз паля след това. Докато се получи така, че стартера почва да се усеща как върти по-бързо. Резултата трябва да е такъв, че да палиш от раз след това. Все пак е хубаво да минеш и на стенд.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- ewgeny
- потребител
- Мнения: 1639
- Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
- Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
- Местоположение: Варна (... и няма гараж)
- Status: Извън линия
Може да минеш без сваляне. Махаш първа свещ, пъхаш един молив вътре, и гледаш в коя позиция, молива ще е най-високо. Това ГМТ, остава да разбереш 1 или 3 такт. Това става ако сложиш палец на дупката, ако не смуче, значи е първи, ако ти запъне палеца 3.
Бе така и така ще се ходи на елкон....я не се занимавай.
Бе така и така ще се ходи на елкон....я не се занимавай.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!
- doctordre
- потребител
- Мнения: 1664
- Регистриран: 13 апр 2007, 20:53
- Модел на автомобила: Sierra '90 Turnier 2.0 GL
- Местоположение: Sofia
- Контакти:
- Status: Извън линия
еми явно няма да се занимавам, ще се ходи на "майстор" ама тва елкон така и не разбрах какво е
иначе ще гледам да върна делкото криво ляво като да пали (да се надяваме
). а по принцип като колата се кара само на газ трябва да се регулира според газта, нали? защото в книгата пише някакви работи но те са за бензин


Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта