проблем с подкачване на масло след смяната му

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

проблем с подкачване на масло след смяната му

Мнение от venom4o » 18 фев 2008, 12:50

Карах със гадно масло 1500-2000км само за разработката му.. Смених го .. То беше адски гъсно като мед е ..Мисля ,че е М10Д ...както и да е.. маслената помпа я купих 2-ра ръка от скорпио и нямаше ядове със нея.. НО откакто сложих нормално си Ac Delco 15W40 и сутрин при палене или попринцип като истне колата не подкачва масло - тропа мотора и свети лампата.. Форсирам го и се оправя ,но понякога не се оправя ,но много рядко! Възможно ли е и на тази помпа да и е изпушил клапанът регулиращ налягането на маслото?И защо след смяната на маслото? Или просто е много студено и е нормално да го прави това? Не е нормално определено.. Май ми даде друг маслен филтър.. моят е къс е дебел а този е дълъг и тънък.. данеби да пълни по бавно филтъра и на това да се дължи?По думите на ония - аа с филтъра няма проблеми ще си работи .. абе що им се вързах въобще.... :cry:

g.taskov
потребител
потребител
Мнения: 407
Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от g.taskov » 18 фев 2008, 18:36

Колегане вярвам да е заминал клапана по твойте обяснения, той служи да дава маслото на бай- пас като по този начин разтоварва помпата.По-вероятно е датчика за маслото да се е запушил от първото масло.Свали го измий го с бензин хубаво ,но не бъркай с твърди предмети вътре.
Аз имах такъв случAй и се наложи да промия мотора.

Потребителски аватар
Атанас
потребител
потребител
Мнения: 857
Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Атанас » 18 фев 2008, 20:03

Филтъра трябва да има клапан, който да задържа маслото в него и да го държи пълен. Преди много години бях попаднал на кофти филтър, на който не му работеше (или изобщо го нямаше) клапана. На всяко палене трябваше да чакам по няколко секунди да се напълни с масло

Потребителски аватар
isoiso
потребител
потребител
Мнения: 843
Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
Status: Извън линия

Мнение от isoiso » 18 фев 2008, 20:16

Измери си налягането на маслото на празен ход с манометър, може помпата ти да е сдала багажа и ще си отвориш голяма беля. Не е нито от маслото нито от филтъра, абе голяма работа ще си отвориш ако караш така. :?

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 18 фев 2008, 22:51

Датчика си отчита.. проблема се явава във първоначалното палене само..

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 28 госта