Проблем при смяна на масло

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
jumbo
потребител
потребител
Мнения: 323
Регистриран: 04 юни 2007, 00:10
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.6 16V Chia 1998г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Проблем при смяна на масло

Мнение от jumbo » 22 фев 2008, 23:25

Колеги искам да попитам
Преди 2 седмици си сминих старото масло с ново - Форд формула
Проблемът е че шумът на двигателя като че ли се засили
Четох за това масло във форума и реших да си взема,а сега какво май- ще съжелявам
Дайте някаква идея от какво може да е :? :? :?
..... Карам Си Каспър ... И ... Шъ Праа К'вот Си Искам .....

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 23 фев 2008, 00:55

С какво масло си бил и какво си сипал?

п.с. От къде па решихмте, че съжAлявам се пише съжЕлявам?
Последна промяна от paci на 23 фев 2008, 10:37, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
jumbo
потребител
потребител
Мнения: 323
Регистриран: 04 юни 2007, 00:10
Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.6 16V Chia 1998г.
Местоположение: Пловдив
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от jumbo » 23 фев 2008, 07:36

Бях с SRS 10W40
Сега налях форд формула пак 10W40 :?
..... Карам Си Каспър ... И ... Шъ Праа К'вот Си Искам .....

Потребителски аватар
isoiso
потребител
потребител
Мнения: 843
Регистриран: 08 яну 2007, 19:15
Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8 zetec 98г
Status: Извън линия

Мнение от isoiso » 23 фев 2008, 08:05

Не е от маслото, не се шашкай.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Проблем при смяна на масло

Мнение от cocoff » 23 фев 2008, 19:27

jumbo написа: Дайте някаква идея от какво може да е :? :? :?
От самовнушение :D
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 23 фев 2008, 21:53

напротив.Има масла,от които двигателя чука та се къса,особено ако си взел колата на скоро и сега сменяш масло.Много вероятно е да са наляли някакви уплътнители в маслото за да се прикрият износванията на двигателя.
Ако го изгори бързо(2-3000км) наливай по гъсто-15w40.
Двигателя няма да блокира,спокойно.И с това масло се смазва достатъчно,просто износванията лъсват.
Мой приятел ходи в германия да си докара кола за да не го метнат тукашните джамбази.
Докара я,смени маслото и се оказа ,че са наляли добавка в маслото и като сложи новото се разчука двигателя. :wink: И такива неща са научили швабите вече.
Не че твърдя,че двигателя ти е за ремонт,но ако гори тънкото масло слагай по "дебело".То и без това който майстор да питаш всеки ти казва на двигател над 150 000км-15w40.....може и да има нещо вярно в това.

g.taskov
потребител
потребител
Мнения: 407
Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от g.taskov » 23 фев 2008, 22:04

Кога си купил колата , колко си минал с нея и от италия ле е?

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7883
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 24 фев 2008, 00:34

mrdds написа: ...
Келеш - новобранец :)
Кво да те праа? :)
Карай си на базата тънко-дебело и си сипвай лaйна в двигателя.
Така и така ги сменяваш тея коли на 2-3 месеца и не ти дреме.

cocoff
потребител
потребител
Мнения: 1543
Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от cocoff » 24 фев 2008, 09:55

Юли го е сменявал човекът...
Jumbo,
Волумето на мах и не слушай двигателя :D
Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 24 фев 2008, 10:08

paci написа:
mrdds написа: ...
Келеш - новобранец :)
Кво да те праа? :)
.
Учим се още,не се сърди чичко Паци :-B:

А аззз...само с ко'шкини крушници ги карам. :P Оти са по еФтини и ефективни.Ама не казвам туъка на хората,че ще се издам далаверата.

Не бе,виж ся:До сега само на първия форд му слагах 15w40,следващия форд беше с 5w30,обаче той беше на 112000км и за 10 те хиляди,които го карах не мръдна нивото на щеката.Сегашния и той е със същото,да го видим до кога ще е така.
А за сведение на модератора на първия ескорт(1.6EFI) му налях 10w40 и го изгори за нема и 2000км.След това налях по-гъстото-15w40 и се държа що годе прилично.
И кво препоръчваш ти,като му чука мотора и изгаря маслото за 2000км,кво да го сменя през 2000км ли,щото за зетека препоръчват 5w30/10w40?
Ама никой не споменава "дори и двигателя да ти е износен" в тези препоръки.
А и двигателя може да си гори масло дори да нее на 200-300к км.Ако през тези километри някога е забравил,че има масло ,което трябва да се следи и проверява-ей ти ги износените сегменти. :P

vladislav
потребител
потребител
Мнения: 607
Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от vladislav » 25 фев 2008, 09:17

Абе май маслото ford формула е боклук.
До сега го карах, моят дъртия с ликимоли 10в40 и не беше много шумен, клапаните си тракаха, но не толкова колкото със сегашното на форд формулата 10в40, то и никъде не пише че е полусинтетика, може и минерално да е.
Колега преди да минеш на ремонт сложи 5в30, но май по-добре да не е от фордовското, сега може колегите да ме оплюят, но аз не съм доволен, може и менте да съм взел, но вече не ще си и помисля за него. И нищо да не се промени поне ще имаш ново масло.

Потребителски аватар
naskoto
потребител
потребител
Мнения: 1041
Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
Модел на автомобила: RS
Местоположение: varna
Status: Извън линия

Re: Проблем при смяна на масло

Мнение от naskoto » 31 мар 2008, 00:51

да споделя и аз,имах рскорт xr3i 1984 година,та направих му основен ремонт,сложих му 15w40,дотук добре,ама като загрее тоя мотор 4укат тия повдигачи не се трае,смених маслото с полусинтетика,много хора ми казаха кво и слагаш скъпо масло на тая дъртата кола,ше го гори... ама друг път.5000 км не ми мръдна маслото,както казват било тънко и още повече че след като го сложих спряха да ми 4укат и повдигачите,така че много е важна марката на маслото,ама много.има известни марки които продават бози,но има и много хубави скъпи масла.сега карам един орион 1.6 дизел,с полусинтетика.наложо ми се да сменям гарнитура на картера и като го свалих бях много изненадан,маслото не беше черно както се очаква от дизел,а тъмно кафяво,даже прозрачно и мотора много чист.така че,давайте малко повече пари за масло и естествено проучвайте кое как и защо.

Заключена

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта