Проблем при смяна на масло
- jumbo
- потребител
- Мнения: 323
- Регистриран: 04 юни 2007, 00:10
- Модел на автомобила: Форд Ескорт 1.6 16V Chia 1998г.
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Проблем при смяна на масло
Колеги искам да попитам
Преди 2 седмици си сминих старото масло с ново - Форд формула
Проблемът е че шумът на двигателя като че ли се засили
Четох за това масло във форума и реших да си взема,а сега какво май- ще съжелявам
Дайте някаква идея от какво може да е

Преди 2 седмици си сминих старото масло с ново - Форд формула
Проблемът е че шумът на двигателя като че ли се засили
Четох за това масло във форума и реших да си взема,а сега какво май- ще съжелявам
Дайте някаква идея от какво може да е



..... Карам Си Каспър ... И ... Шъ Праа К'вот Си Искам .....
- paci
- Модератор
- Мнения: 7883
- Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
- Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
С какво масло си бил и какво си сипал?
п.с. От къде па решихмте, че съжAлявам се пише съжЕлявам?
п.с. От къде па решихмте, че съжAлявам се пише съжЕлявам?
Последна промяна от paci на 23 фев 2008, 10:37, променено общо 1 път.
-
- потребител
- Мнения: 1543
- Регистриран: 17 окт 2006, 18:30
- Модел на автомобила: Fiesta 1.25 Zetec 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Проблем при смяна на масло
От самовнушениеjumbo написа: Дайте някаква идея от какво може да е![]()
![]()

Във форума всеки носи радост. Един на влизане, друг на излизане...
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
напротив.Има масла,от които двигателя чука та се къса,особено ако си взел колата на скоро и сега сменяш масло.Много вероятно е да са наляли някакви уплътнители в маслото за да се прикрият износванията на двигателя.
Ако го изгори бързо(2-3000км) наливай по гъсто-15w40.
Двигателя няма да блокира,спокойно.И с това масло се смазва достатъчно,просто износванията лъсват.
Мой приятел ходи в германия да си докара кола за да не го метнат тукашните джамбази.
Докара я,смени маслото и се оказа ,че са наляли добавка в маслото и като сложи новото се разчука двигателя.
И такива неща са научили швабите вече.
Не че твърдя,че двигателя ти е за ремонт,но ако гори тънкото масло слагай по "дебело".То и без това който майстор да питаш всеки ти казва на двигател над 150 000км-15w40.....може и да има нещо вярно в това.
Ако го изгори бързо(2-3000км) наливай по гъсто-15w40.
Двигателя няма да блокира,спокойно.И с това масло се смазва достатъчно,просто износванията лъсват.
Мой приятел ходи в германия да си докара кола за да не го метнат тукашните джамбази.
Докара я,смени маслото и се оказа ,че са наляли добавка в маслото и като сложи новото се разчука двигателя.

Не че твърдя,че двигателя ти е за ремонт,но ако гори тънкото масло слагай по "дебело".То и без това който майстор да питаш всеки ти казва на двигател над 150 000км-15w40.....може и да има нещо вярно в това.
- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Учим се още,не се сърди чичко Пациpaci написа:Келеш - новобранецmrdds написа: ...
Кво да те праа?
.

А аззз...само с ко'шкини крушници ги карам.

Не бе,виж ся:До сега само на първия форд му слагах 15w40,следващия форд беше с 5w30,обаче той беше на 112000км и за 10 те хиляди,които го карах не мръдна нивото на щеката.Сегашния и той е със същото,да го видим до кога ще е така.
А за сведение на модератора на първия ескорт(1.6EFI) му налях 10w40 и го изгори за нема и 2000км.След това налях по-гъстото-15w40 и се държа що годе прилично.
И кво препоръчваш ти,като му чука мотора и изгаря маслото за 2000км,кво да го сменя през 2000км ли,щото за зетека препоръчват 5w30/10w40?
Ама никой не споменава "дори и двигателя да ти е износен" в тези препоръки.
А и двигателя може да си гори масло дори да нее на 200-300к км.Ако през тези километри някога е забравил,че има масло ,което трябва да се следи и проверява-ей ти ги износените сегменти.

-
- потребител
- Мнения: 607
- Регистриран: 15 ное 2006, 10:56
- Модел на автомобила: Сеат Леон 2002 1.6, 16v 77kw/105 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Абе май маслото ford формула е боклук.
До сега го карах, моят дъртия с ликимоли 10в40 и не беше много шумен, клапаните си тракаха, но не толкова колкото със сегашното на форд формулата 10в40, то и никъде не пише че е полусинтетика, може и минерално да е.
Колега преди да минеш на ремонт сложи 5в30, но май по-добре да не е от фордовското, сега може колегите да ме оплюят, но аз не съм доволен, може и менте да съм взел, но вече не ще си и помисля за него. И нищо да не се промени поне ще имаш ново масло.
До сега го карах, моят дъртия с ликимоли 10в40 и не беше много шумен, клапаните си тракаха, но не толкова колкото със сегашното на форд формулата 10в40, то и никъде не пише че е полусинтетика, може и минерално да е.
Колега преди да минеш на ремонт сложи 5в30, но май по-добре да не е от фордовското, сега може колегите да ме оплюят, но аз не съм доволен, може и менте да съм взел, но вече не ще си и помисля за него. И нищо да не се промени поне ще имаш ново масло.
- naskoto
- потребител
- Мнения: 1041
- Регистриран: 26 фев 2007, 19:23
- Модел на автомобила: RS
- Местоположение: varna
- Status: Извън линия
Re: Проблем при смяна на масло
да споделя и аз,имах рскорт xr3i 1984 година,та направих му основен ремонт,сложих му 15w40,дотук добре,ама като загрее тоя мотор 4укат тия повдигачи не се трае,смених маслото с полусинтетика,много хора ми казаха кво и слагаш скъпо масло на тая дъртата кола,ше го гори... ама друг път.5000 км не ми мръдна маслото,както казват било тънко и още повече че след като го сложих спряха да ми 4укат и повдигачите,така че много е важна марката на маслото,ама много.има известни марки които продават бози,но има и много хубави скъпи масла.сега карам един орион 1.6 дизел,с полусинтетика.наложо ми се да сменям гарнитура на картера и като го свалих бях много изненадан,маслото не беше черно както се очаква от дизел,а тъмно кафяво,даже прозрачно и мотора много чист.така че,давайте малко повече пари за масло и естествено проучвайте кое как и защо.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта