Контактен ключ за Фиеста 1.25 Зетек 1,25 16 V 1998 год.
- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Контактен ключ за Фиеста 1.25 Зетек 1,25 16 V 1998 год.
Имам само един ключ за колата с черна пластмаса и отзад червено капаче където е чипа.
Попрочетох за ключовете с имобилайзер (тези с вграден чип) пише че оригиналния ключ от който ще се обучи друг ключ следва да е червен.
Моят както казах е с черна пластмаса и отзад червено капаче където е чипа.
Оригинален ли е моя, демек този ли е обучаващия ?
Попрочетох за ключовете с имобилайзер (тези с вграден чип) пише че оригиналния ключ от който ще се обучи друг ключ следва да е червен.
Моят както казах е с черна пластмаса и отзад червено капаче където е чипа.
Оригинален ли е моя, демек този ли е обучаващия ?
- Атанас
- потребител
- Мнения: 857
- Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Имаш имобилайзер и ключа ти е оригинален, нали пише Ford на него?
Би трябвало да имаш червен ключ с който се обучава имобилайзера като си вземеш нов ключ, но в 90% от колите италиано макароне тоя ключ липсва. Дават го че ставал само за обучение, не за ежедневна употреба.
Инък на Паци колата вероятно е спортно олекотено поръчково изпълнение и затова няма.
п.п.
Лада Нива я има в две модификации - с и без имобилайзер

Инък на Паци колата вероятно е спортно олекотено поръчково изпълнение и затова няма.
п.п.
Лада Нива я има в две модификации - с и без имобилайзер

- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Абе кое му е червеното, на моя пластмасата за която се хваща е черна, само капачето отзад е червено.Атанас написа:Имаш имобилайзер и ключа ти е оригинален, нали пише Ford на него?Би трябвало да имаш червен ключ с който се обучава имобилайзера като си вземеш нов ключ, но в 90% от колите италиано макароне тоя ключ липсва. Дават го че ставал само за обучение, не за ежедневна употреба.
Инък на Паци колата вероятно е спортно олекотено поръчково изпълнение и затова няма.
п.п.
Лада Нива я има в две модификации - с и без имобилайзер
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Не съвсем. В ebay се продават доста ключове с чип на приемливи цени от 30-35лв( за разлика от 75лв+ от МотоПфое). 1:1 са с оригиналите на Ford, с вграден чип( W1 транспондер май се води), само нямат надпис W1 и Ford.Атанас написа:Не знам колко ще те одерат. Аз като имам такъв ключ не мисля, че е голяма далавара - нали някой трябва да ми достави ъъъъъ празен ключ с чип . Значи пак опираме до Мото Пфое
Аз си взех два за Фиестата( единия даже съм го пуснал за продажба), ама пък забравих, че нямам червения ключ в мен, та ще се разправям пак с МотоПфое.

- Атанас
- потребител
- Мнения: 857
- Регистриран: 18 окт 2006, 15:36
- Модел на автомобила: Mondeo MK2 1.8TDI в сърцето ми
Mondeo MK3 2.2TDCI - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Малко се отклоняваме, но имам въпрос. Защо нямаш ключ? Мислех, че новите коли нямат, но оставам с впечатление, че имат и те. Питам, защото имаме няколко служебни фокуса купени от Мото Пфое и от там , след като изтече лизинга казаха, че нямат такива ключове. Започвам да си мисля, че от МП умишлено задържат ключовете и не ги дават на клиентитеcenzor написа:Не съвсем. В ebay се продават доста ключове с чип на приемливи цени от 30-35лв( за разлика от 75лв+ от МотоПфое). 1:1 са с оригиналите на Ford, с вграден чип( W1 транспондер май се води), само нямат надпис W1 и Ford.
Аз си взех два за Фиестата( единия даже съм го пуснал за продажба), ама пък забравих, че нямам червения ключ в мен, та ще се разправям пак с МотоПфое.
п.п.
само от любопитство, аз си имам пълния комплект и не ми трябват, но тези, които си купил битрябвало да са заготовки и тук някой ключар да ти ги изпили. Така ли е или греша?
Последна промяна от Атанас на 06 мар 2008, 21:02, променено общо 1 път.
- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Абе интересно как този чип си "говори" с колата (компютъра де). За да деактивира имобилайзера компа на колата трябва да прочете чипа и да каже аха ти си моя ключ. Ама не виждам това да става чрез пряк контакт, вероятно в патрона има сканиращо устройство което прочита чипа от разстояние, например както се четат картите в банкоматите, трябва да разберем. Българина е много изобретателен и няма начин да не е хакнал тази защита.
Ха потърсете информация и аз ще търся
Ха потърсете информация и аз ще търся
- cenzor
- потребител
- Мнения: 3143
- Регистриран: 30 авг 2006, 20:28
- Модел на автомобила: Fiesta MK6 2004 1.3i/70hp
- Местоположение: СОФИЯ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Колата ми още е на лизинг, затова червения ключ е в МП. Когато я изплатя и прехвърлят - ще ми го дадат ( ако не го направят - ще си имаме сериозен скандал , и тогава ще ми го дадат).Атанас написа:
Малко се отклоняваме, но имам въпрос. Защо нямаш ключ? Мислех, че новите коли нямат, но оставам с впечатление, че имат и те. Питам, защото имаме няколко служебни фокуса купени от Мото Пфое и от там , след като изтече лизинга казаха, че нямат такива ключове. Започвам да си мисля, че от МП умишлено задържат ключовете и не ги дават на клиентите
п.п.
само от любопитство, аз си имам пълния комплект и не ми трябват, но тези, които си купил битрябвало да са заготовки и тук някой ключар да ти ги изпили. Така ли е или греша?
А за самите ключове- да, заготовки са, трябва да се изпилят от ключар и да се "обучат" :

- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Според мен принципа е като безконтактните карти за достъп в пропускните системи.tankovbg написа:Абе аз професията ми е микроелектроника, компютърна техника и пр, занимавал съм се с какви ли не декодировки, въпросът е че чипа в ключа е пасивен тип, енергонезависим, следователно не генерира, но може да се прихване какво компа прочита и да се дешифрира.
Но едва ли си заслужава играчката
- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Ето тук е понаписано има и снимка на чипчето.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... =%F7%E8%EF" onclick="window.open(this.href);return false;
Да този е принципа, в патрона би следвало да има глава по подобие на касетофоните, при слагане на ключа главата "прочита" записа и компа го дешифрира. С подходящ софтуер може да се прихване.
Но е играчка.
Но може и да е нещо по просто, например така наречения чип да е резонансен кръг за определена честота, главата (или малка антенка) в патрова да излъчва същата тази честота, когато честотите съвпаднат част от енергията на антенката се "поглъща" от "чипа", настъпва явлението резонанс (известно в радиотехниката като резонансен кръг) компа отчита това по честота и амплитуда и реагира.
Може и само да гадаем.
http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... =%F7%E8%EF" onclick="window.open(this.href);return false;
Да този е принципа, в патрона би следвало да има глава по подобие на касетофоните, при слагане на ключа главата "прочита" записа и компа го дешифрира. С подходящ софтуер може да се прихване.
Но е играчка.
Но може и да е нещо по просто, например така наречения чип да е резонансен кръг за определена честота, главата (или малка антенка) в патрова да излъчва същата тази честота, когато честотите съвпаднат част от енергията на антенката се "поглъща" от "чипа", настъпва явлението резонанс (известно в радиотехниката като резонансен кръг) компа отчита това по честота и амплитуда и реагира.
Може и само да гадаем.
Последна промяна от tankovbg на 06 мар 2008, 21:52, променено общо 1 път.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 16 госта