Манометър за налягането на маслото на Мондео

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
kriviq
потребител
потребител
Мнения: 50
Регистриран: 08 мар 2005, 15:16
Модел на автомобила: мондео 1,8 турбо дизел 95 година
Местоположение: варна
Status: Извън линия

Манометър за налягането на маслото на Мондео

Мнение от kriviq » 12 мар 2008, 09:31

Здравейте ,колеги.
Решил съм да си слагам манометър за налягането на маслото.Имам на ум два начина по които да го направя.Първата е като намеря преходите от ладите..само дето там резбите са метричнии ще има проблеми със монтирането..втората идея е пак по същият начин само че да ползвам,тройник от руски автомобила не си спомням точно от кой автомобил беше....някой да е слагал такъв манометър..да сподели опит и да каже дали е по удачно да се позлват електрически или да се направи със тръбичка която да отчита фактическите резултати от налягането.
основният дефект на автомобила е зад волана!!!

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Re: Манометър за налягането на маслото на Мондео

Мнение от venom4o » 12 мар 2008, 11:53

полезен уред е определено и аз се бях запалил да си слагам но е разправия.. Попринцип не ти трябва ,но ако ти е по стара колата като мойта си е полезно нещо.. Ако намериш някакъв електрически който се слага на мястото на датчика ще е най лесно...

kriviq
потребител
потребител
Мнения: 50
Регистриран: 08 мар 2005, 15:16
Модел на автомобила: мондео 1,8 турбо дизел 95 година
Местоположение: варна
Status: Извън линия

Re: Манометър за налягането на маслото на Мондео

Мнение от kriviq » 12 мар 2008, 13:29

...случи ми се да заклини клапан на маслената помпа и да избие дори уплътнителя на масленият филтър и по тази причина повече ме притесняват високите стойности или по точно момента в който клапана сработва и подърга налягането...електрическите дават грешка на ниските стойности при празен ход...затова смятам да си ги има и двата заедно..да работи лампата на таблото за ниски стойности и стрелката на уреда да ми показва високите около които сработва или не клапана на маслената помпа..
основният дефект на автомобила е зад волана!!!

g.taskov
потребител
потребител
Мнения: 407
Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Манометър за налягането на маслото на Мондео

Мнение от g.taskov » 12 мар 2008, 16:54

Колега , усложняваш си живота ако налягането е много високо какво да не разглобиш мотора за да регулираш клапана.Но щом искаш направи си един преходник с манометър и от време навреме го слагай на мястото на датчика и виж какво е дережето.Така мисля.

kriviq
потребител
потребител
Мнения: 50
Регистриран: 08 мар 2005, 15:16
Модел на автомобила: мондео 1,8 турбо дизел 95 година
Местоположение: варна
Status: Извън линия

Re: Манометър за налягането на маслото на Мондео

Мнение от kriviq » 12 мар 2008, 17:06

този клапан не се регулира..свалях го вече..видях устройството му..един алуминиев цилиндър, една пружина отзад и тапа с медна шайба....
основният дефект на автомобила е зад волана!!!

Потребителски аватар
brslv
потребител
потребител
Мнения: 152
Регистриран: 29 яну 2007, 20:41
Модел на автомобила: escort mkV Zetec 2.0T
Местоположение: търговище
Status: Извън линия

Re: Манометър за налягането на маслото на Мондео

Мнение от brslv » 12 мар 2008, 18:41

И аз си бях приготвил тройник/малко доработка на един от вторични/, но в ляво на блока/почти симетрично на датчика за маслото/ има една пробка/за глух ключ/ и вързах манометъра там. Не знам за дизелите, мойто е зетек, но се огледай. Сега съм пуснал тръбичка от термостат на хладилник. Електрическия/с датчик и индикатор/ го ползвам за налягането на бензина.
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

g.taskov
потребител
потребител
Мнения: 407
Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Манометър за налягането на маслото на Мондео

Мнение от g.taskov » 12 мар 2008, 20:18

Точно тази пружина служи за регулиране.Старите клапани имаха и винт с който се натягаше или охлабваше пружината .Новите модели са с пружина на която силата е константа.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта