ПРОБЛЕМ В КОРМИЛНАТА КОЛОНА
-
- потребител
- Мнения: 93
- Регистриран: 21 авг 2007, 17:25
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8TD
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
ПРОБЛЕМ В КОРМИЛНАТА КОЛОНА
Здравейте колеги!
Наскоро се появи следния проблем, сходен до някъде на описания в темата "Проблем с мигачите на Фиеста Мк.3 1989 год."
Различното при моя Ford Escort 1.8TDI (1996г.) е в това, че при подаден контакт на запалването, релето на мигачите се "разцъква" на неравномерни интервали от време при това без да светят мигачи и контролна лампа на таблото. При включване на аварийни и ляв или десен мигач релето подава ток и всичко си работи нормално. Допускам че проблема е някъде в кормилната кутия и имам намерение в скоро време да я демонтирам.
Ще ми бъде от полза ако някой може да помогне с предположение, съвет или личен опит!
Предварително Благодаря на всички отзовали се!
Поздрави!
Наскоро се появи следния проблем, сходен до някъде на описания в темата "Проблем с мигачите на Фиеста Мк.3 1989 год."
Различното при моя Ford Escort 1.8TDI (1996г.) е в това, че при подаден контакт на запалването, релето на мигачите се "разцъква" на неравномерни интервали от време при това без да светят мигачи и контролна лампа на таблото. При включване на аварийни и ляв или десен мигач релето подава ток и всичко си работи нормално. Допускам че проблема е някъде в кормилната кутия и имам намерение в скоро време да я демонтирам.
Ще ми бъде от полза ако някой може да помогне с предположение, съвет или личен опит!
Предварително Благодаря на всички отзовали се!
Поздрави!
-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ В КОРМИЛНАТА КОЛОНА
А сигурен ли си че е релето на мигачите а не някое друго реле ?
-
- потребител
- Мнения: 93
- Регистриран: 21 авг 2007, 17:25
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8TD
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ В КОРМИЛНАТА КОЛОНА
Сигурен съм - свалих горен и долен капак зад волана - релето се намира оляво и отдолу на кормилната колона. Това което не знам е дали при подаден контакт до него трябва ли да стигат 12V. Ако да - значи релето се самовъзбужда на случайни интервали. В противен случай проблема трябва да е кормилната колона - тук вече не знам как са свързани ключовете за мигачи и аварийни светлини. Доколкото прочетох в сходните теми те са на отделни вериги.
-
- потребител
- Мнения: 93
- Регистриран: 21 авг 2007, 17:25
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8TD
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ В КОРМИЛНАТА КОЛОНА
Проверих релето,
ядец - не е от него!
Остава да е в кормилната колона, или ...?
Помагайте!


Помагайте!
-
- Потребител
- Мнения: 774
- Регистриран: 05 авг 2007, 16:35
- Модел на автомобила: Ford Mondeo Ghia 2.0i 16v 93г.
- Местоположение: Плевен
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ В КОРМИЛНАТА КОЛОНА
Намери си първо ел. схема на автомобила, иначе само може да гадаем.
-
- потребител
- Мнения: 93
- Регистриран: 21 авг 2007, 17:25
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1.8TD
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ В КОРМИЛНАТА КОЛОНА
Колеги, проблема е открит =D>: - нагорели контакти на бутона за аварийните светлини. Греста и нагара са окъсили две съседни писти - малко профилактика и много търпение и
.
И един съвет към всички на които им предстои да разглобяват кормилната колона - направете си снимки преди да пръснете всички лостчета, пружинки и контактни пластини. И най-вече - търпение му е майката!

И един съвет към всички на които им предстои да разглобяват кормилната колона - направете си снимки преди да пръснете всички лостчета, пружинки и контактни пластини. И най-вече - търпение му е майката!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта