Проблем с генератор
- Set
- потребител
- Мнения: 397
- Регистриран: 23 сеп 2005, 23:36
- Модел на автомобила: Scorpio 2.0 GE '85
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Проблем с генератор
Значи проблема е следния. Не зарежда! Каквото и да правя не иска да пусне повече от 13,5 V.
Сменен е кабела от генератора до + на акумулатора. Сменен е реле регулатора. Сменен е генератора!
И отново 13.5 V. Ако някой мозе да ми каже на клемите на генератора как са означенията, че започвам да се съмнявам да не съм сменил малките клемички. И евентуално какви стойности на напреженията трябва да има. Съмнява ме че няма възбуждане, но не знам как да го проверя!
Колата е Скорпио!
Сменен е кабела от генератора до + на акумулатора. Сменен е реле регулатора. Сменен е генератора!
И отново 13.5 V. Ако някой мозе да ми каже на клемите на генератора как са означенията, че започвам да се съмнявам да не съм сменил малките клемички. И евентуално какви стойности на напреженията трябва да има. Съмнява ме че няма възбуждане, но не знам как да го проверя!
Колата е Скорпио!
Густо майна Филибето, пред тримона п...и фраш...
Таралежа е птица упорита!?!
Не го ли ритнеш, не излита !!!
Не всичко, което има две бузи е лице...
Таралежа е птица упорита!?!
Не го ли ритнеш, не излита !!!
Не всичко, което има две бузи е лице...
- stoy@n
- потребител
- Мнения: 442
- Регистриран: 22 авг 2008, 08:07
- Модел на автомобила: Galaxy,2.0, DOHC ,115Hp 1999
Daihatsu Cuore 1.0 12V,AT,58Hp 2003 - Status: Извън линия
Re: Проблем с генератор
Реле регулатора вграден ли е или е отделно от генератора?
- Set
- потребител
- Мнения: 397
- Регистриран: 23 сеп 2005, 23:36
- Модел на автомобила: Scorpio 2.0 GE '85
- Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с генератор
Значи единия генератор е БОШ 90А с отделно реле-регулатор (комплект с четки) - сменен с нов. В последствие сменен целия генератор с Магнети-Марели 70А от сиерата на един колега от форума. И с двата генератора положението е еднакво. С втория генератор вдигна с 0.3 V. Демек от 13.2 на 13.5 и това при положение че не съм пуснал фарове и парно!
Густо майна Филибето, пред тримона п...и фраш...
Таралежа е птица упорита!?!
Не го ли ритнеш, не излита !!!
Не всичко, което има две бузи е лице...
Таралежа е птица упорита!?!
Не го ли ритнеш, не излита !!!
Не всичко, което има две бузи е лице...
- OhljovchO
- потребител
- Мнения: 207
- Регистриран: 15 дек 2007, 20:04
- Модел на автомобила: Ford Focus МК2 1.6 Duratec 100HP, 2005г. с газов инжекцион
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с генератор
Колега знам, че е банално, но преглеждал ли си си бушончетата?
При мен на фокуса има малко бушонче на схемата за управление.
Иначе в интерес на истината при мен зарежда и при изгорял бишон... само дето свети лампата в купето.
Нещо друго - опитай да смениш акумулатора. Ако в него някоя клетка не е в ред и дърпа много ток колкото и да се мъчи генератора няма да може да вдигне до 14.5 волта. Същия ефект би могъл да се получи ако има окъсяване през съпротивление някакво... примерно фарче пълно с вода и счупена крушка...
Това са ми идеите.
При мен на фокуса има малко бушонче на схемата за управление.
Иначе в интерес на истината при мен зарежда и при изгорял бишон... само дето свети лампата в купето.
Нещо друго - опитай да смениш акумулатора. Ако в него някоя клетка не е в ред и дърпа много ток колкото и да се мъчи генератора няма да може да вдигне до 14.5 волта. Същия ефект би могъл да се получи ако има окъсяване през съпротивление някакво... примерно фарче пълно с вода и счупена крушка...
Това са ми идеите.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 16 госта