акумулатори

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
whitey
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 09 дек 2008, 21:33
Модел на автомобила: escort 1.6 d
Status: Извън линия

акумулатори

Мнение от whitey » 10 яну 2009, 14:06

братлета, препоръчайте ми акумулатор моля ви
колата ми стана като gsm карам през деня и вечер зареждам акумулатора за да запали сутринта
той по начало си беше стар и за смяна ама вече не мога така и ще трябва да се снабдя с нов и искам съвет какъв да си купя
колата ми е ford escort 1.6 d

Потребителски аватар
whitey
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 09 дек 2008, 21:33
Модел на автомобила: escort 1.6 d
Status: Извън линия

Re: акумулатори

Мнение от whitey » 10 яну 2009, 14:24

ееее мерси много за положените усилия и безценните съвети
сега остана да почерпя >:D<:

и забравих да попитам колко ще ми стува ?

mitko1962
потребител
потребител
Мнения: 247
Регистриран: 13 дек 2008, 14:19
Модел на автомобила: Фокус седан 1.6TDCI 07г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: акумулатори

Мнение от mitko1962 » 10 яну 2009, 20:32

Използувам темата,само да попитам за съвет.Налага се да подавам ток на съседа от моя акумулатор за да запали.Имам кабели които съм купил,но никога не ми се е налагало и сега незнам има ли някаква последователност при свързването.Да не объркам нещо,че да прецакам и моя акумулатор.Кажете как става свързването

Потребителски аватар
tosho
потребител
потребител
Мнения: 119
Регистриран: 22 авг 2008, 16:38
Модел на автомобила: Focus'03 Tddi 90ps
Focus '08 tdci 115ps
Местоположение: Poland, Warsaw
Status: Извън линия

Re: акумулатори

Мнение от tosho » 10 яну 2009, 20:45

Твоя min към неговата маса и после + със +.
Последна промяна от tosho на 10 яну 2009, 20:50, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
tosho
потребител
потребител
Мнения: 119
Регистриран: 22 авг 2008, 16:38
Модел на автомобила: Focus'03 Tddi 90ps
Focus '08 tdci 115ps
Местоположение: Poland, Warsaw
Status: Извън линия

Re: акумулатори

Мнение от tosho » 10 яну 2009, 20:49

А на схемата - е така както написах ;) Имах пред вид че минус на маса а не към минус.
Последна промяна от tosho на 11 яну 2009, 11:59, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
batista
потребител
потребител
Мнения: 56
Регистриран: 06 апр 2007, 14:38
Модел на автомобила: Ford Escort 1.8i 16V 115hp
Status: Извън линия

Re: акумулатори

Мнение от batista » 10 яну 2009, 22:40

tosho написа:Твоя min към неговата маса и после + със +.
tosho написа:А на схемата - е така както написах ;)
На схемата е правилното и обратното на последователност на това което си написал! Първо е плюс после минус! Като е добре минуса да се даде към двигателя. Е ако искаш да видиш искри може и по твоя.
Има още куп подробности относно процедурата, но основното е това също така е добре да се подберат и подходящи кабели.

Потребителски аватар
ivailo rachev
потребител
потребител
Мнения: 429
Регистриран: 04 авг 2008, 22:37
Модел на автомобила: ford scorpio 2,0 89' OHC 77kw/105hp-бивша,fiat bravo 97' 1,6 103++hp
Местоположение: габрово
Status: Извън линия

Re: акумулатори

Мнение от ivailo rachev » 11 яну 2009, 11:40

извинете за тъпия въпрос,но не можах да разбера ч-та точка от грижите за акомулатора,в каквко се изразява тази процедура за затопляне :oops: :oops: :oops:

Потребителски аватар
ivailo rachev
потребител
потребител
Мнения: 429
Регистриран: 04 авг 2008, 22:37
Модел на автомобила: ford scorpio 2,0 89' OHC 77kw/105hp-бивша,fiat bravo 97' 1,6 103++hp
Местоположение: габрово
Status: Извън линия

Re: акумулатори

Мнение от ivailo rachev » 11 яну 2009, 17:34

благодаря _friends_

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: акумулатори

Мнение от HACKO » 11 яну 2009, 18:27

batista написа:
tosho написа:Твоя min към неговата маса и после + със +.
tosho написа:А на схемата - е така както написах ;)
На схемата е правилното и обратното на последователност на това което си написал! Първо е плюс после минус! Като е добре минуса да се даде към двигателя. Е ако искаш да видиш искри може и по твоя.
Има още куп подробности относно процедурата, но основното е това също така е добре да се подберат и подходящи кабели.
За 20г стаж многократно съм правил процедурата, винаги от акумулатор на акумулатор, без да се съобразявам с последователност на свързване и не съм имал проблеми. Естествено поляритета строго се спазва.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта