Дайте сервиз където да ми настроят ремъците.

Отзиви, оценки, препоръки
Потребителски аватар
a_panov
потребител
потребител
Мнения: 135
Регистриран: 18 сеп 2007, 00:04
Модел на автомобила: Mercedes Benz CLK 200
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Дайте сервиз където да ми настроят ремъците.

Мнение от a_panov » 03 май 2009, 21:44

Дайте сервиз където да ми настроят ремъците. Колата е Форд Ескорт 1998 1.8TD и пали много трудно, и много хора казват че не е зацепен ремъка както трябва. Не трябвало само да се свали стария и да се сложи новия а трябвало и и финна донастройка на ролките.

Търся сервиз където може да го направят, имат нужните инструменти и знаят как се прави.
Моля помагайте? Ако ли не в България дайте в Солун, Истамбул, Букурещ сервиз. Всички ми говорят не ходи в МотоПфое, е къде да ходя?

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Дайте сервиз където да ми настроят ремъците.

Мнение от diesel1.6 » 04 май 2009, 10:19

Варна, Мотор консулт. А как върви и как е разходът извън града? Да не е някоя глупост - системата за студено палене, въздух в горивото... щом тези, които са ти давали акъл не са ти центровали колата, просто не ги слушай. Мизерници гнусни - чупят колите само!
Всеки който сменя ангренажни ремъци, прави тази центровка. Или поне трябва да я прави - в България всичко е възможно, знам ли... Друг е въпросът, че това е трудоемко колкото смяна на ремъка и ще струва подобна сума (за труда)

Потребителски аватар
a_panov
потребител
потребител
Мнения: 135
Регистриран: 18 сеп 2007, 00:04
Модел на автомобила: Mercedes Benz CLK 200
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Дайте сервиз където да ми настроят ремъците.

Мнение от a_panov » 04 май 2009, 10:28

просто я взех с "трудно палене" тая кола и като прегледаха всичко остава да не е зацепет ремъка както трябва

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Дайте сервиз където да ми настроят ремъците.

Мнение от diesel1.6 » 04 май 2009, 18:05

При смяна на ремък се центрова всичко, но разбира се някои просто слагат новия ремък без да проверят нищо, защото не знаят как или ги мързи. Трудното палене може да е от помпата - вътре в нея, свещи... и т.н., ти казваш си проверявал.
А ако пуснеш по инерция и така запалиш, как пали? Топла и студена как пали? По инерция би трябвало докато пуснеп съединителя на втора с над 20 и на 3 към 25-30 да пламне веднага. Пробвай и кажи така ли е. Но нека да е при същите условия, както би незапалила лесно със стартера. След престой, топла, студена... каквото е обичайното.

Ходил ли си при един майстор, който прави помпи лукас, някъде в посока Овча купел, Перник.. не съм от София, не мога да опиша. Потърси във форума за темата.

Потребителски аватар
a_panov
потребител
потребител
Мнения: 135
Регистриран: 18 сеп 2007, 00:04
Модел на автомобила: Mercedes Benz CLK 200
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Дайте сервиз където да ми настроят ремъците.

Мнение от a_panov » 04 май 2009, 22:33

diesel1.6 написа:При смяна на ремък се центрова всичко, но разбира се някои просто слагат новия ремък без да проверят нищо, защото не знаят как или ги мързи. Трудното палене може да е от помпата - вътре в нея, свещи... и т.н., ти казваш си проверявал.
А ако пуснеш по инерция и така запалиш, как пали? Топла и студена как пали? По инерция би трябвало докато пуснеп съединителя на втора с над 20 и на 3 към 25-30 да пламне веднага. Пробвай и кажи така ли е. Но нека да е при същите условия, както би незапалила лесно със стартера. След престой, топла, студена... каквото е обичайното.

Ходил ли си при един майстор, който прави помпи лукас, някъде в посока Овча купел, Перник.. не съм от София, не мога да опиша. Потърси във форума за темата.
Студена върти много, 1 минута и повече и в повечето случаи пада акумулатора преди да запали.
Като ме дърпат още с първото превъртане и на коляновия вал пали!!!
Като е на 80-90 градуса пали веднага с разтрисане, и колкото повече изтива толкова повече се върти. Ако мине 1 час 5 секунди. Ако мине 2 часа пали с две и повече подгрявания и бая въртене 5-8-10 секунди.

Може да прилича и на вакуум в системата но бутона на помпата за ръчно подкачване на гориво ми е твърда като х_й. А хората ми казаха че като е захерметена системата бутона е твърд, а ако има въздух е мек и като се натиска той постепеннно се втвърдява!!! Другото което ми го казаха хората че когато е топла е пълна с гориво, но като остане на място почва да се разхерметизира и да гълта въздух и колкото повече време минава на едно място, толкова повече изтива и гълта въздух.

НООООооо има и хора които споменаха за твърдостта на бутона на подкачващата помпа и казаха че херметизирането е добро а не е зацепен правилно ремъка!!! Ако е с предварение или със закъснение в единия от случаите палела много трудно. И като е топла пали вече малко по-лесно щото са топли цилиндрите но пак е с клизма. Един добър приятел от форума е обяснил за центровката -> http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 76#p214598.

Отделно от това може да се е сгомнясъл ето този клапан -> http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?f=66&t=9153

Осверепявам!!!!

Трябва ми читав сервиз. Аз съм от София но ще отида където и да е за да ми я оправят!!!
Изображение

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4787
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Дайте сервиз където да ми настроят ремъците.

Мнение от pepy1 » 05 май 2009, 08:02

пробвай тук http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... 14&t=22416" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
обади се по телефона и им обясни за какво става дума
до 6 май вкл. почиват,аз съм доволен от техните услуги
времето е като парите-никога не стига

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Дайте сервиз където да ми настроят ремъците.

Мнение от diesel1.6 » 05 май 2009, 10:25

a_panov написа: Студена върти много, 1 минута и повече и в повечето случаи пада акумулатора преди да запали.
Като ме дърпат още с първото превъртане и на коляновия вал пали!!!
Като е на 80-90 градуса пали веднага с разтрисане, и колкото повече изтива толкова повече се върти. Ако мине 1 час 5 секунди. Ако мине 2 часа пали с две и повече подгрявания и бая въртене 5-8-10 секунди.
Благодаря, че отговаряш така делово :)
Точно за това почерненото питах. Тези симптоми показват или бавно въртене надвигателя, или проблеми с електрическите неща по горивната система, причинени от лоши връзки, но задоволително състочние на центровка, агренаж и горивната система. С други думи - поспри малко, не си разбутвай колата. Провери акумулатора чрез смяна с друг голям, силен, марков и хубав - сигурен да е - почисти си до блясък контактните повърхности на клемите, и където можеш. Зависи колко ресурси ти се отделят, но трябва да свалиш стартера за диагностика - четки, втулки и включвател (последното ще да е в ред, иначе просто спира в един момент). Във Варна има перфектен сервиз за диагностика на стартер/динамо, само дето после искат да слагат много нови части $$$ :)
Може да хванеш някой с електро и електронни познания и да замервате къде колко напрежение отива и какви падове имаш по връзките при въртене със стартера, а не пречи и при други условия, ако искате - но трябва да с емисли коя маса да ползвате. Провери и коло напрежение се появява между двигателя - примерно горивната помпа - и маса на купето, и после и минусова клема на акумулатора. Измери напрежението на клапана на помпата - но към неговата си маса, на ГНП направо. Ви ж после същото напрежение и с маса купето, после и с маса клема ' - '. Редно е да има падове, но поне 5-6-9 волта трябва да са за клапана (кчествените работят от 5 в май)
проверете всичко електрическо по помпата - клапана за горивото, авансатор (ако е ел на тази помпа), електронен блок за управление на авансатора, електр. блок за система за студен старт, същото за системата за рециркулация на изгорелите газове.
провери и не смуче ли въздух - някак си сложете прозрачен маркуч на изхода на горивната помпа (не говоря за горивния филтър) и при палене и работа следи минават ли мехурчета. разбира се, с по-пълничък резервоар.
Провери и този бутон - да не е нещо прецакан пък и да ни лъже... той се ползва на контакт, не на угасено всичко. Тогава през ГНП минава нафтата и би трябвало да помпиш, и да е сравнително твърд ако няма въздух и по-мек, ако има. На изкл контакт трябва да стане съвсем твърд.

Кратко, но осезаемо ртрисане е от натрупване на незапалена нафта в цилиндрите. Може да е заради ниска компресия, неаботещ подгрев, пикаещи разпръсквачи.
Мисля, че имаш лошо захранване на електрическите неща по помпата в момента на въртене от стартера, или повреден ел клапан. Ако върви добре и не гори извънредно - не пипай центровката заради непаленето.

Още един въпрос - с много газ ли палиш? Трябва да е с не много. Сещам се и че може да имаш много голяма порция на горивото поради някакво съображение на майсторите, което при стар двигател затруднява паленето. Усилва проблема 'разтрисане'. Примерно, може да са вдигнати малко оборотите на празен ход, за да с емаскира някакъв проблем - резонанс и дрънчене на феродовия диск поради износени шлици на вала и главинката му, или тресене поради пикаещи разпръсквачи или некачествен/повреден тампон на двигателя... абе те добрите анализатори във всяка област вземат по-добрите заплати :). Или са ги горили на клади в миналото.

п.с.:
Аз получих такъв двигател наскоро и още не съм го разучил и проверил навсякъде - затова не съм наясно с тази помпа. Сега видях темата за клапана за авансатора - именно за такъв род проблеми говоря.

Потребителски аватар
a_panov
потребител
потребител
Мнения: 135
Регистриран: 18 сеп 2007, 00:04
Модел на автомобила: Mercedes Benz CLK 200
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Дайте сервиз където да ми настроят ремъците.

Мнение от a_panov » 05 май 2009, 17:05

За сервиз си е колата!!!
Днес премерихме 180 милиампера потребление на ток в покой!!! Което е много....
Отделно купихме кабели 600А и дадохме ток от Фиат Брава с 50Аh акумулатор ток на моята. 15 пъти подгрявах или директно въртях стартера да запали. Първоначално кюхкаше и не щеше да се развърти бързо двигателя. После взе да върти за 3-4-5 секунди бързо двигателя и да излиза помалко черен дим все едно си разпилял сажди. И при последните въртения след тия 5 секунди падат оборотите и се вижда че няма да запали. При последните пъти когато въртях по-дълго 10-15-20 секунди излизаше повече черен дим.

Колата има и аларма, на дистанционното има 2 бутона, натискам и задържам големиа бутон и така се изключва алармата. Незнам дали има имобилайзер или там други врътни с тази аларма. Има и на часовника един светодиод който си мига и казва нещо ама не мога да ги разбера тези святкания!!! В ръководството което имам пише нещо но нищо не мога да разбера.
Изображение
Изображение

Отговори

Върни се в “СЕРВИЗИ И УСЛУГИ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта