ГАСНЕ НА МЕСТО И ХЪЛЦА
-
- потребител
- Мнения: 6
- Регистриран: 25 юни 2007, 16:42
- Модел на автомобила: Ford Escort Ghia 1.8 16V
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
ГАСНЕ НА МЕСТО И ХЪЛЦА
Почистих дебитомера,смених свещите с BOSH,ланда сондата работи нормално, налягането на бенсина е добро сложих STP добавка за почистване на дюзите на инжекциона,проверил съм всички кабели,маси по корпоса, откачени въздушни вакуми всияко е наред. При работа на място след включване на перката намалява оборотите започва да тресе и гасне,при изпреварване започва да хълца губи мощност.
ОТ КЪДЕ ИДВА ПРОБЛЕМА НЯКОЙ ЗНАЕ ЛИ! НЕЗНАМ КЪДЕ ДА БЪЗИКАМ ВЕЧЕ!
ОТ КЪДЕ ИДВА ПРОБЛЕМА НЯКОЙ ЗНАЕ ЛИ! НЕЗНАМ КЪДЕ ДА БЪЗИКАМ ВЕЧЕ!
- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: ГАСНЕ НА МЕСТО И ХЪЛЦА
Че какво общо има перката та да започва да тресе и гасне на празен ход ? Каква ти е температурата на антифриза на таблото (къде е стрелката) ?
-
- потребител
- Мнения: 689
- Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
- Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
- Местоположение: София/Варна
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ГАСНЕ НА МЕСТО И ХЪЛЦА
Ако караш на газ е твърде възможно перката да ти набива въздух във гърлото на въздуховода, провери го на къде е обърнат.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!
- tankovbg
- потребител
- Мнения: 707
- Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
- Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
- Местоположение: Varna
- Status: Извън линия
Re: ГАСНЕ НА МЕСТО И ХЪЛЦА
То ако набива въздух в гърлото на въздуховода ще стане турбо (майтапя се).
Ако действително симптомите са веднага след включване на перката, да се прегледа ел веригата, възможно е на тази верига (препазител, куплунзи и пр.) да има закачени други неща (датчици и пр.) и ако има лоша връзка (нагар, замърсяване) да става белята с токовете, перката да дърпа ток и другите да умират или да дават фалшиви сигнали. Трябва да се види ел схемата, иначе се гадае.
Ако действително симптомите са веднага след включване на перката, да се прегледа ел веригата, възможно е на тази верига (препазител, куплунзи и пр.) да има закачени други неща (датчици и пр.) и ако има лоша връзка (нагар, замърсяване) да става белята с токовете, перката да дърпа ток и другите да умират или да дават фалшиви сигнали. Трябва да се види ел схемата, иначе се гадае.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта