ГАСНЕ НА МЕСТО И ХЪЛЦА

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
ms sweety
потребител
потребител
Мнения: 6
Регистриран: 25 юни 2007, 16:42
Модел на автомобила: Ford Escort Ghia 1.8 16V
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

ГАСНЕ НА МЕСТО И ХЪЛЦА

Мнение от ms sweety » 11 юни 2009, 10:55

Почистих дебитомера,смених свещите с BOSH,ланда сондата работи нормално, налягането на бенсина е добро сложих STP добавка за почистване на дюзите на инжекциона,проверил съм всички кабели,маси по корпоса, откачени въздушни вакуми всияко е наред. При работа на място след включване на перката намалява оборотите започва да тресе и гасне,при изпреварване започва да хълца губи мощност.
ОТ КЪДЕ ИДВА ПРОБЛЕМА НЯКОЙ ЗНАЕ ЛИ! НЕЗНАМ КЪДЕ ДА БЪЗИКАМ ВЕЧЕ!

Потребителски аватар
tankovbg
потребител
потребител
Мнения: 707
Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: ГАСНЕ НА МЕСТО И ХЪЛЦА

Мнение от tankovbg » 11 юни 2009, 11:14

Че какво общо има перката та да започва да тресе и гасне на празен ход ? Каква ти е температурата на антифриза на таблото (къде е стрелката) ?

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: ГАСНЕ НА МЕСТО И ХЪЛЦА

Мнение от orlinm » 11 юни 2009, 11:23

Ако караш на газ е твърде възможно перката да ти набива въздух във гърлото на въздуховода, провери го на къде е обърнат.
Не! Не съм пиян - аз така си карам!

Потребителски аватар
tankovbg
потребител
потребител
Мнения: 707
Регистриран: 23 фев 2008, 16:14
Модел на автомобила: Fiesta Techno 1.25 Zetec 16 V, юли 1998
Местоположение: Varna
Status: Извън линия

Re: ГАСНЕ НА МЕСТО И ХЪЛЦА

Мнение от tankovbg » 11 юни 2009, 16:38

То ако набива въздух в гърлото на въздуховода ще стане турбо (майтапя се).
Ако действително симптомите са веднага след включване на перката, да се прегледа ел веригата, възможно е на тази верига (препазител, куплунзи и пр.) да има закачени други неща (датчици и пр.) и ако има лоша връзка (нагар, замърсяване) да става белята с токовете, перката да дърпа ток и другите да умират или да дават фалшиви сигнали. Трябва да се види ел схемата, иначе се гадае.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта