Залепнали клапани

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
baro
потребител
потребител
Мнения: 597
Регистриран: 07 окт 2008, 22:31
Модел на автомобила: Ford Fiesta МК3 2.0 16v DOHC 136 ps. 95г.
Status: Извън линия

Залепнали клапани

Мнение от baro » 03 окт 2009, 21:48

Здравейте колеги някъде бях чел че ЗЕТЕК първо поколение страдали от залепване на клапаните .Та някой ако има повече инфо по въпроса да сподели за ко иде реч и какви са възможните симптоми.Благодаря на отзовалите се предварително.

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1347
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Залепнали клапани

Мнение от vargala81 » 03 окт 2009, 21:58

baro написа:Здравейте колеги някъде бях чел че ЗЕТЕК първо поколение страдали от залепване на клапаните .Та някой ако има повече инфо по въпроса да сподели за ко иде реч и какви са възможните симптоми.Благодаря на отзовалите се предварително.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_Zetec_engine" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Първият Zetec-брандирана двигател е Зета семейството, въведено за 1992 Модел година захранване на петото поколение на Европейския Форд Ескорт, Трето поколение Орион и Mk.3 Фиеста. Двигателят е бил първоначално налични в 1.6 и 1.8 литра версии с 2,0-литрова версия, включени в 1993 г. в изцяло нов Mondeo. В "Зета" име бе пропуснат в полза на "Zetec", когато италиански производител автомобил Lancia заплаши да съди марка Форд за нарушение.

Ранните версии на двигателя е имал проблем с лепене клапани - далеч по-очевидно в Англия (и по-студен климат), където един стил на каране с по-ранни промени предавка е по-често, отколкото на континента - освен ако специален Форд формулиране на петрола е била използвана . След малки промени през 1995 г. на решение на този проблем е известен като двигател на Zetec-E. Този двигател получи пластмасов колектор входа и EGR, получени от Mondeo.

В Zetec е друг редизайн през 1998 година. Тази версия, Zetec-R, имаше две части картера, които помогнаха влага се шум и вибрации, конвенционални tappets с shims отколкото хидравлични такива, и по-дълги мотовилки с по-ниска височина бутални компресия. Този двигател е използван в турбо форма в На фокус РС и е 212 к.с. (наречен Duratec РС). То е използвано също и в На фокус ST170 с главата на цилиндъра от промяна Косуърт Variable Valve Timing с на входа камера и е 170 к.с..

В Zetec могат да бъдат идентифицирани от сребро с камера с DOHC16v в долния ляв ъгъл на Zetec-E е ZETEC16v в долния ляв и Zetec-R има черен Cam пластмасовия капак.

Производство на семейството Зета продължи от септември 1991 год. до декември 2004 година. Работен обем варира от 1.6 до 2.0 L. Той бе заменен в повечето приложения от страна на Mazda MZRоснова Duratec 20, Въпреки че някои Zetec-SE двигатели са били използвани като заместители на долния край. Ford Power Продукти продава Зета в 1.8 и 2.0 L версии на MVH.[Позоваване необходими]

Двигателят е виждал някои въпроси. Макар и на блок и цилиндрова глава са стабилни от сорта 2.0L; на охладителя не е изход. На охлаждащата течност изход, използван в модел Ford Focus 2000-2004 година и 2001-2004 година модел Ford Escape с 16-клапанов двигател DOHC използване на Черно топлинна термостат пластмасов корпус (разположен от дясната страна на двигателя). Тази черна ляти пластмасова кутия е прикован към главата на цилиндъра с три болтове и печати от страната на главата на цилиндъра с гумено уплътнение о-пръстен стил. Уплътнението се провежда на място от пластмасова устните на жилища. Тази устна е склонна към напукване на кожата. Непосредствената вътрешната част на жилища ще бъдат представени и pitting мехур. С течение на времето, уплътнението устна ще се разделят чрез изпращане на пластмасови фрагмента на охладителната система. Тези части не са били известни да причини сериозни щети, но на повредената устна уплътнението ще предизвика уплътнението уплътнение, което да позволява разкъсване на охлаждащата течност пътека за определяне на горна жилища звънец предаване.

В 2.0L версия в Северна Америка Ford Contour е тясно свързана с предходната замяна CVH двигатели, използвани в Форд Ескорт.[Позоваване необходими]

А 2.0 L Щайга Zetec е морски тегло от 370 паунда (168 кг).

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 20 госта