за триене

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
viksata
потребител
потребител
Мнения: 336
Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
Модел на автомобила: Форд Скорпио
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

за триене

Мнение от viksata » 08 яну 2010, 16:51

Здравейте колеги,
имам следната дилема DOHC 2.0 от сиера/скорпио вчера махнах въздушния филтър и видях че ми е върнало масло в кутията от вентилацията на капака и е омазало всичко
Днес разглобих всичко от картерната вентилация мислеики че е запушена и затова да духа от горе ама НЕ сичко е ОК просто не може да смогне на налягането в картера...
Мотора е на 5-6000 след 1-ви основен ремонт - нови бутала, сегменти и т.н. на мотора всичко му е сменено та затова се дразня и нищо не ми идва на ум от какво е ..
Компресията е 13
Моля ако някои има идея да я сподели...
Последна промяна от viksata на 13 яну 2010, 18:38, променено общо 1 път.
Изображение
2.9 v6

"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

Потребителски аватар
viksata
потребител
потребител
Мнения: 336
Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
Модел на автомобила: Форд Скорпио
Местоположение: Перник
Контакти:
Status: Извън линия

Re: DOHC 2.0 проблем за триене

Мнение от viksata » 13 яну 2010, 18:38

за триене !!!
Изображение
2.9 v6

"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 23 госта