смяна на двигател

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
danko22
потребител
потребител
Мнения: 44
Регистриран: 22 фев 2006, 20:46
Модел на автомобила: orion 1.6 EFI.77kw.105.
Местоположение: starazagora
Status: Извън линия

смяна на двигател

Мнение от danko22 » 24 юли 2010, 08:30

колеги искам да си сменя двигатела моя е 1.6 EFI 105кс.какав ;може да пасне на негово място

Потребителски аватар
vargala81
потребител
потребител
Мнения: 1346
Регистриран: 06 дек 2007, 13:50
Модел на автомобила: Ford Focus 2001 г. - 1.6, 16v, 100 ps.Zetec SE Engine
Местоположение: Asenovgrad
Контакти:
Status: Извън линия

Re: смяна на двигател

Мнение от vargala81 » 24 юли 2010, 09:41

1.6-1.8-2.0 куб. Зетек от Ескорт и Мондео, и по-малките 1.3-1.4 CVH. от Ескорт и Фиеста, също и 1.8 ТДИ. но да знаеш, че какъвто и да сложиш ще трябва да го вземеш с цялата му инсталация, компютър и датчици. Ако слагаш дизел ще трябва да вземеш и скоростната котия и предните прожини. Аз съм със същия двигател и съм много доволен, бих го сменил единствено със 2.0 куб. от Ескорт или Мондео.

Потребителски аватар
tropper
потребител
потребител
Мнения: 687
Регистриран: 12 юли 2007, 00:34
Модел на автомобила: Ford Mondeo MK1 1.6 16V GLX '93; ГИ Stilogas/Tamona, изп. Tomasetto, инж. Valtek; *** КЛИМАТИК ***
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: смяна на двигател

Мнение от tropper » 29 юли 2010, 15:10

vargala81 написа:1.6-1.8-2.0 куб. Зетек от Ескорт и Мондео, и по-малките 1.3-1.4 CVH. от Ескорт и Фиеста....
А кой от тях ще му пасне като окачване - тампони на двигателя, маховик...?
Доколкото съм чел, между Зетек за Ескорт и за Мондео има разлика в тези тампони, а също и във формата на картера заради тръбите на генерацията...
късото съединение прави силата
LPG: Изображение / 1.07 заради гумите :)

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: смяна на двигател

Мнение от HACKO » 29 юли 2010, 16:00

Купето е еднакво за всички мотори, коша също. Съответно точките за захващане на тампоните са на едно и също място, самите тампони може да имат разлики, но съответния д-л със тампоните за него ще паснат на купето. Скоростните кутии също са еднакви (със разлика в предавателните числа) в зависимост от вида на мотора.
Големия въпрос е друг:
Колата му струва 1000лв, ако трябва да даде още 2000 за подмяна на мотора, дали не е целесъобразно да даде тези пари за по-нов автомобил със съответния д-л и екстри?
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
Kamazabg
потребител
потребител
Мнения: 596
Регистриран: 07 фев 2010, 11:35
Модел на автомобила: Orion Mk3 1.3OHV Orion Mk3 1.6 EFI Tourneo Connect 1.8 TDCI
Местоположение: гр Сливен
Status: Извън линия

Re: смяна на двигател

Мнение от Kamazabg » 29 юли 2010, 17:31

И аз имам голям мерак да сменя двигателя, но като се замисля каква хамалогия е съм на път да се откажа. Пък и колегата НАСКО е прав сега са толкова евтини автомобилите.......
Изображение Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта