Вторичен регулаж

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
monov
потребител
потребител
Мнения: 300
Регистриран: 11 юли 2005, 00:34
Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi '93
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Вторичен регулаж

Мнение от monov » 31 юли 2006, 15:24

Аз трябваше да ходя на вторичен регулаж преди около 500км :lol: , ама или забравях или нямах път към Горна баня (газовтата ми е от Еурогаз)
та питането ми е има ли смисъл да ходя, какви пари ще ми излезе и какво ще ми правят по колата, тък като засега нямам никакви оплаквания, нито от обороти, нито от разход...
Когато животът ти поднесе лимон - направи си ЛИМОНАДА :D

orlinm
потребител
потребител
Мнения: 689
Регистриран: 24 юли 2006, 18:49
Модел на автомобила: Escort 1.6 16v '95
Местоположение: София/Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от orlinm » 31 юли 2006, 15:37

Ха! Аз днес бях на вторичен реглаж при Еврогаз. Като слагах газовото човека 2 пъти ми каза да взема да мина след около 500 км. И днес отидох, въпреки че колата си върви добре. На мен ми каза тоя пич че трябва вторичен реглаж най-малкото за да ти падне мъничко разхода след като мембраните на изпарителя са се послегнали малко. Отиди за всеки случай де.

Потребителски аватар
valboy
потребител
потребител
Мнения: 1476
Регистриран: 20 фев 2005, 16:12
Status: Извън линия

Мнение от valboy » 31 юли 2006, 16:39

Аз като я слагах там, реглажа беше към стойността на монтажа....(този след 500 км. дето) Макар, че аз отидох на втория ден щото ми даде разход нещо около 50/100 :wink: , та като отидох след тез 500 км. не ми взеха пари. Тогава ми обясняваха нещо, че мембраните трябвало да слегнат или нещо от тоя сорт.

monov
потребител
потребител
Мнения: 300
Регистриран: 11 юли 2005, 00:34
Модел на автомобила: Fiesta 1.3mi '93
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от monov » 01 авг 2006, 10:18

ок благодаря :) мисля, че работеха в събота и тогава ще мина оттам
Когато животът ти поднесе лимон - направи си ЛИМОНАДА :D

The_Machine
потребител
потребител
Мнения: 32
Регистриран: 30 юли 2006, 21:23
Модел на автомобила: ВАЗ 21011
Местоположение: София/Слатина
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от The_Machine » 01 авг 2006, 17:31

Точно така, има един период на улягане на мембраните , в който и разхода е малко по-всиок от нормално, но няма да се плашите ;)
Дорегулирането принципно влиза в цената, ама знам ли ги колегите :roll: :)
Газови уредби , монтаж , диагностика , ремонти на бензинови двигатели , ауспуси...
София, Горубляне

BOROOO
потребител
потребител
Мнения: 125
Регистриран: 21 юни 2006, 12:47
Модел на автомобила: екс Ford Fiesta 1.1 '94г. с BRC, сега Opel Astra G '03г. комби-метан
Местоположение: гр. София
Status: Извън линия

Мнение от BOROOO » 11 авг 2006, 11:56

И аз в Сряда бях на вторичен реглаж. Бяха ми казали да намина след 1000 до 1500км. Е аз навъртях повече от 1700, но това е без значение. Като ме питаха имам ли оплаквания им казах, че май се е увеличил разхода.
Без да разглабят въртяха нещо с един шестограм. Цялата далавера беше, че газ-анализатора отчете приблизително 0 емисии на въглероден оксид (CO) и ми биха шута. Сега пак ми се появи проблема със стъпковия мотор, а по едно време почти бях забравил, че съществува :evil: .

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 11 госта