Тест режима на Фокус 1
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 13 ное 2011, 21:57
- Модел на автомобила: Фордче
- Status: Извън линия
Тест режима на Фокус 1
Въпросният тест режим, описан тук:
http://faq.ford77.ru/engine/jet/test_foc_pp.htm" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Разбирам как се включва, разбирам, че показва всевъзможни данни, но не разбирам как да позная дали показаните данни са благоприятни за състоянието на колата или показват проблем! Бихте ли ми обяснили как да разбера дали показанията, които дава всяко меню от теста са в нормата или не? Имам нужда да видя нагледно пример от рода на "1.Това меню показва температурата на двигателя. 2. Нормата е между 40 и 80 градуса 3. Резултата е 85 градуса - извън нормата е и има проблем."
И този тест режим има ли реална полза при покупката на автомобил на старо?
Извинявам се ако темата е за друг раздел - например "Други въпроси". Ако модератор реши - нека я премести.
http://faq.ford77.ru/engine/jet/test_foc_pp.htm" onclick="window.open(this.href);return false;" onclick="window.open(this.href);return false;
Разбирам как се включва, разбирам, че показва всевъзможни данни, но не разбирам как да позная дали показаните данни са благоприятни за състоянието на колата или показват проблем! Бихте ли ми обяснили как да разбера дали показанията, които дава всяко меню от теста са в нормата или не? Имам нужда да видя нагледно пример от рода на "1.Това меню показва температурата на двигателя. 2. Нормата е между 40 и 80 градуса 3. Резултата е 85 градуса - извън нормата е и има проблем."
И този тест режим има ли реална полза при покупката на автомобил на старо?
Извинявам се ако темата е за друг раздел - например "Други въпроси". Ако модератор реши - нека я премести.
- OhljovchO
- потребител
- Мнения: 207
- Регистриран: 15 дек 2007, 20:04
- Модел на автомобила: Ford Focus МК2 1.6 Duratec 100HP, 2005г. с газов инжекцион
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Тест режима на Фокус 1
Привет
За мен всъщност най-интересното е функцията DTC и дали пише NONE или мигат някакви кодове.
Хубаво е като се гледа кола да се направи едно кръгче или поне да поработи малко и след това да се провери дали компа е набил някакви грешки. Би било хубаво да си принтнеш кодовете в теб, за да можеш веднага да провериш. Компа вдига грешка дори за попрецакан акумулатор. Ресетването не е проблем - разкача се минуса от акумулатора за няколко минути и готово.
Другата полезна функция е първата - дали са в ред всички крушки на таблото
Поздрави
За мен всъщност най-интересното е функцията DTC и дали пише NONE или мигат някакви кодове.
Хубаво е като се гледа кола да се направи едно кръгче или поне да поработи малко и след това да се провери дали компа е набил някакви грешки. Би било хубаво да си принтнеш кодовете в теб, за да можеш веднага да провериш. Компа вдига грешка дори за попрецакан акумулатор. Ресетването не е проблем - разкача се минуса от акумулатора за няколко минути и готово.
Другата полезна функция е първата - дали са в ред всички крушки на таблото

Поздрави
-
- потребител
- Мнения: 17
- Регистриран: 13 ное 2011, 21:57
- Модел на автомобила: Фордче
- Status: Извън линия
Re: Тест режима на Фокус 1
Хубаво си ми отговорил, благодаря... ОБАЧЕ...
Май най-добре да платя
да го закараме до Мото-Пфое за истинска диагностика а? И всъщност има ли значение сервиза в който да го закарам за диагностика? Или в Мото-Пфое използват някакъв по-специален софтуер, който го няма в други сервизи?
Аз питам - как ще разбера, че дава грешка, като то ми изкарва само някакви показатели, които не разбирам - числа и букви...!?OhljovchO написа:Хубаво е като се гледа кола да се направи едно кръгче или поне да поработи малко и след това да се провери дали компа е набил някакви грешки.
Тия кодове май са доста... стотици... ама може и да си прав.. сигурно е добра идея... А не е ли по-добре да взема човек с лаптоп и някаква програма, който уж извършва диагностика? Припокрива ли се този тест с компютърната диагностика поне в някаква степен?OhljovchO написа:Би било хубаво да си принтнеш кодовете в теб, за да можеш веднага да провериш.
Май най-добре да платя

- mrdds
- потребител
- Мнения: 3127
- Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
- Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Тест режима на Фокус 1
Отговаряш си сам на въпросите
Данните от тестовия режим не е нужно да се разбират от всички.Човек като не разбира отива в съответния магазин/сервиз/институция или там където разбират от неговия проблем.
Ако сам не можеш да се ориентираш в обстановката води си майстор с лаптоп или ходи в МП.
Информацията е предоставена за хора,които могат да я разберат.Няма как на дисплея да ти изпише " Шш,Кольо,налягането на маслото е слабо,катализатора ти е запушен и левия еърбег е гръмнал".
Софтуера в лаптопа в общи линии е за комуникацията с този на колата.Тоест,това,което ще види на лаптопа ще се види и на цифровия километраж в тестов режим.
Диагностиката в МП вече стои по друг начин.Там имат газ анализатор,проверка на искри,свещи,кабели,налягане в горивната система...все неща,които няма как да ги видиш без съответната техника.

Данните от тестовия режим не е нужно да се разбират от всички.Човек като не разбира отива в съответния магазин/сервиз/институция или там където разбират от неговия проблем.
Ако сам не можеш да се ориентираш в обстановката води си майстор с лаптоп или ходи в МП.
Информацията е предоставена за хора,които могат да я разберат.Няма как на дисплея да ти изпише " Шш,Кольо,налягането на маслото е слабо,катализатора ти е запушен и левия еърбег е гръмнал".

Софтуера в лаптопа в общи линии е за комуникацията с този на колата.Тоест,това,което ще види на лаптопа ще се види и на цифровия километраж в тестов режим.
Диагностиката в МП вече стои по друг начин.Там имат газ анализатор,проверка на искри,свещи,кабели,налягане в горивната система...все неща,които няма как да ги видиш без съответната техника.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 18 госта