Проблем с паленето FORD TRANSIT

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
kristiyan92
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 19 юни 2012, 08:03
Модел на автомобила: TRANSIT 2.5TD
Status: Извън линия

Проблем с паленето FORD TRANSIT

Мнение от kristiyan92 » 19 юни 2012, 08:16

Здравейте, поздравления за хубавия и полезен форум.

Притежател съм на ФОРД ТРАНЗИТ 2.5ТД 96г, много корава машина! Появи се обаче един проблем, при студен двигател(1-2часа от последното палене) трудно пали, прави го на третия-четвъртия опит чак. Мислех че е от от смяната на нафтовата помпа, сменихме електронната "умна" попма Лукас с обикновена помпа БОШ(казват че била по надеждна, отколкото тия електроники...) и след това се появи проблема. Решихме че БОШОВАТА помпа не е в ред и сложихме друга, но и при нея проблема остана, което ни наведе на мисълта че проблема идва от друго място(няма как и двете помпи да имат проблем)..Иначе след като запали камиончето върви много, направо лети...Някой имал ли е подобен проблем, къде да търсим причината?

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето FORD TRANSIT

Мнение от specialista » 19 юни 2012, 09:05

Закачен ли е термо патрона който се грижи за промяна на началото на подаване на горивото на студено????
Щом сега не пали , да знаеш че зимата няма да запали посмъртно!!!!
Сигурни ли сте че е центрована правилно???
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

kristiyan92
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 19 юни 2012, 08:03
Модел на автомобила: TRANSIT 2.5TD
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето FORD TRANSIT

Мнение от kristiyan92 » 19 юни 2012, 17:54

Помпата е центрована, много надежден майстор в областта я сменя и центрова. Термо патрона си нямам идея какво представлява и какво точно върши, когато е студен трудно пали, а когато позагрее вдига малко повече обороти от нормалното може пък да е тоя патрон...При майстора е Форда сега като отида при него ще го питам за тоя термо патрон дали го е закачил....

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето FORD TRANSIT

Мнение от specialista » 20 юни 2012, 21:28

kristiyan92 написа:Помпата е центрована, много надежден майстор в областта я сменя и центрова. Термо патрона си нямам идея какво представлява и какво точно върши, когато е студен трудно пали, а когато позагрее вдига малко повече обороти от нормалното може пък да е тоя патрон...При майстора е Форда сега като отида при него ще го питам за тоя термо патрон дали го е закачил....
Успех тогава!!!
Не оставяй темата недовършена има и други които искат да разберат какво му е.
А за мен е ясно какъв е проблема.
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

kristiyan92
потребител
потребител
Мнения: 5
Регистриран: 19 юни 2012, 08:03
Модел на автомобила: TRANSIT 2.5TD
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето FORD TRANSIT

Мнение от kristiyan92 » 20 юни 2012, 22:00

Проблема излезе..... от резервоара :shock: Вчера пробвахме помпата при майстора с прозрачни маркучета и се видя че налягането не е както трябва.. по предложение на майстора славихме резервоара, на пароструйка изчистихме, закачихме изчакахме няколко часа и при опита за палене от четвърт завъртане запали.На сутринта пак така,запали без проблем при положение че цяла нощ не е работил и е повече от студен. Дано сме разрешили проблема.

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: Проблем с паленето FORD TRANSIT

Мнение от specialista » 20 юни 2012, 22:18

Не ми се говорят празни приказки сега но от прозрачните маркучи може да се разбере има ли въздух и от къде идва!За налягане и дума да не става.Това се мери със манометри !Ако не се лъжа въпросния модел има и отделна подкачваща помпа на блока.От опит знам че запушени цедки могат да вгорчат жиовта на много хора,но на тях(цедките) не им пука дали е студено или топло,просто горивото не минава през тях.Както и да е дано има ефект цялата блъсканица.Като застудее на есен ще кацеш как е!
Поздрави!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 30 госта