съединител Fiesta 1.4 TDCI 50kW
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 07 авг 2012, 15:21
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 TDCI
- Status: Извън линия
съединител Fiesta 1.4 TDCI 50kW
Здравейте, от скоро имам този автомобил (производство 2002) и започна да ми прави проблем (според мен) със съединителя. Ако подам рязко гориво започва да се увеличават оборотите без да се увеличава скоростта. От различни фирми ми предлагат съединители на цени от 300 лв до 450 лв и лагер помпа от 200 лв до 300 лв. Трябва ли да сменям тази лагер помпа ако си работи и какъв точно трябва да е съединителя?
VIN WF0HXXGAJH2U75971
VIN WF0HXXGAJH2U75971
Последна промяна от swet на 07 авг 2012, 21:59, променено общо 2 пъти.
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13108
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Скоростна кутия Fiesta 1.4 TDCI 50kW
Проблема не е в скоростната кутия а в Съединителя, това е отделен агрегат. На въпроса трябва ли да сменяш лагера, отговора е в зависимост от това дали ще сменяш съединителя сам или някой ще ти го сменя (по-вероятно щом питаш). Хидравличния лагер-помпа има живот, най-често малко повече от феродовия диск на съединителя (който е износен при тебе), но не колкото два. Така че ако спестиш парите за смяна на лагера сега, рискуваш след няколко месеца да дадеш още веднъж пари за труд по смяна на лагера (процедурата е една и съща). Тъй като се поврежда хидравличната част на лагера, а това става почти отведнъж, никой не може да определи колко ще издържи лагера. Механичните лагери са вечни и евтини, но лагер-помпите са консуматив и са скъпи. Има и още едно ужасно нещо маховика, който на старите коли нямаше как да се повреди, а след 2000г производителите го направиха демпферен и стана консуматив, при това много скъп. Той също се сменя на определени километри, на много места се препоръчва да се сменя със съединителя.
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 07 авг 2012, 15:21
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 TDCI
- Status: Извън линия
Re: съединител Fiesta 1.4 TDCI 50kW
Грешка на езика поправил съм го на съединител
. Дали ще може да прецени "майстора" дали маховика трябва да се смени или да го сменям и него. За лагер-помпата ми казаха да го сменям независимо дали се е преебал. Мерси за коментара

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13108
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: съединител Fiesta 1.4 TDCI 50kW
Не знам, това недоразумение съм го виждал само на картинка. Цената му обаче е много голяма и си заслужава риска да не се смени, докато не се разтропа.
- synthez 3D
- Потребител
- Мнения: 1749
- Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
- Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008, - Местоположение: Г.Оряховица
- Status: Извън линия
Re: съединител Fiesta 1.4 TDCI 50kW
Тя тая Фиеста май е с обикновен маховик.Може и да се размине смяната му,ако не е двумасов,но това ще се разбере след като се отвори.
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: съединител Fiesta 1.4 TDCI 50kW
За съжаление май е със двумасов маховик.Да се надяваме , че версията ми на микрокат е много стара и греши , но ето това излиза:

цената му варира от 1000-3000 лв , все пак фиестата е бюджетна кола дано да хванеш долната граница и дано да не е за смяна разбира се.И аз бих рискувал едни 150 лв труд , и не бих го сменил ако е в добро състояние.
цената му варира от 1000-3000 лв , все пак фиестата е бюджетна кола дано да хванеш долната граница и дано да не е за смяна разбира се.И аз бих рискувал едни 150 лв труд , и не бих го сменил ако е в добро състояние.
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 07 авг 2012, 15:21
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 TDCI
- Status: Извън линия
Re: съединител Fiesta 1.4 TDCI 50kW
Хора оставете тоя маховик че се отчайвам вече. bateto_toshko можеш ли да видиш какъв трябва да е феродовия и притискателни диск, че много магазини обиколих и никои не може да каже какъв точно трябва да бъде (има ги с 2 размера) всички казват като го разглобиш тогава ела и ако не е мн. нахално лагер-помпата каква трябва да бъде, че и при нея има дилема.
FIESTA 5T 1.4TD TREND
Type/Variant/Version - JH1 FIESTA/F6JA1/5BABLF
FIESTA 5T 1.4TD TREND
Type/Variant/Version - JH1 FIESTA/F6JA1/5BABLF
- bateto_toshko
- потребител
- Мнения: 1216
- Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS) - Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: съединител Fiesta 1.4 TDCI 50kW
не ми го показва размера в Микрокат , само finis номерата.Ето ти таблицата:по ред на номерата 1-лагер , 2 комплект феродов и притискател(нов за стар)3-комплект рециклиран и 4 май е за автоматична кутия(не за тебе)

Алтернативи на Luk , Valeo i ...странната и нечувана за мен марка Aisin
:
http://drive.bg/index.php?ModelId=16102 ... 0150_10154
http://drive.bg/index.php?ModelId=16102 ... 0150_10151
отделно изскача и някакъв инструмент за монтаж на нещата който е 14 лв
http://drive.bg/index.php?ModelId=16102 ... 0150_73060
Ако цените са актуални (трябва да провериш във Мото Пфое) чарковете излизат всичко 600 лв с лагер помпата(с рециклиран феродов диск)
Алтернативни части(така им викат на Luk i Valeo) пак излизат около 600 лв.
Този комплект на фирмата Aisin не знам що за стока ще е , със него ти излиза 490 лв комплекта с помпата(аз не бих рискувал , освен ако поне няколко човека не се изкажат в негова полза)
При това положение аз бих купил всичко от Мото Пфое , там ти търсят частите по VIN и вероятността да объркат е по-малка.
според drive.bg , комплекта е с диаметър 210 мм ;Маховика го зарязахме за сега
,

Алтернативи на Luk , Valeo i ...странната и нечувана за мен марка Aisin

http://drive.bg/index.php?ModelId=16102 ... 0150_10154
http://drive.bg/index.php?ModelId=16102 ... 0150_10151
отделно изскача и някакъв инструмент за монтаж на нещата който е 14 лв
http://drive.bg/index.php?ModelId=16102 ... 0150_73060
Ако цените са актуални (трябва да провериш във Мото Пфое) чарковете излизат всичко 600 лв с лагер помпата(с рециклиран феродов диск)
Алтернативни части(така им викат на Luk i Valeo) пак излизат около 600 лв.

При това положение аз бих купил всичко от Мото Пфое , там ти търсят частите по VIN и вероятността да объркат е по-малка.
според drive.bg , комплекта е с диаметър 210 мм ;Маховика го зарязахме за сега

сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста 
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Една кола не може да се оправи докато не се счупи
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 07 авг 2012, 15:21
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 TDCI
- Status: Извън линия
Re: съединител Fiesta 1.4 TDCI 50kW
От Мото Пфое ми дадоха цена за к-т рециклиран съединител 460лв и лагер-помпа (не се рециклира) 179лв, аз на Valeo съм наперил частите съответно 330лв и 180лв. Майсторът ми твърди, че е сменял такива и е слагал на Valeo и вече са надхвърлили 100000 километри. Вече я разглобяват и най-вероятно ще сложим Valeo.
Благодаря за информацията която ми дадохте, след няколко дни ще пиша какво е станало и кое колко ми е струвало.
Благодаря за информацията която ми дадохте, след няколко дни ще пиша какво е станало и кое колко ми е струвало.
-
- потребител
- Мнения: 9
- Регистриран: 07 авг 2012, 15:21
- Модел на автомобила: Fiesta 1.4 TDCI
- Status: Извън линия
Re: съединител Fiesta 1.4 TDCI 50kW
Ремонта приключи успешно преди няколко дни и резултата е 600 лв за части и труд, демпфера не е сменян (майстора твърди че му няма нищо
).

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 17 госта