Проблеми с палене
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 12 авг 2012, 14:57
- Модел на автомобила: Cougar 2.5 V6
- Status: Извън линия
Проблеми с палене
Здравейте!
Нов съм във Форума и към марката Форд като цяло и за жалост 2 седмици след покупката ми имам нужда от помощ.
Темата я пуснах и в тукашния Форд форум (talkford.com) но за сега няма особен успех, та реших да попитам сънародниците си
Цялата ситуация е такава, тук в Анлгия има гаражи за самообслужване и аз и един приятел отидохме на такъв за смяна на масло (5w30) филтри и обслужващ ремък. Като цяло не е нещо което не съм правил преди. Към тези смени имаше и почистване на MAF-a и дросела с карбураторен спрей. И така се стига до ситуацията в която спускаме колата и се опитваме да запалим... без никакъв успех. Стартера върти но до там. Тогава се почнаха диагностиките. Проверихме горивната помпа, чува се при контакт и чрез малкото клапанче под въздушния филтър видяхме, че има налягане в системата. Проверихме safety cut-off бутона, нямаше проблем. След това се извади една свещ и видяхме, че е суха и не дава искра. Минахме през всички бушони и нямаше проблем. Закачихме я към компютър и даде грешки за IMRC (нормална за моя модел) и 1504 IAC (която също не би трябвало да пречи двигателя да запали). Имах няколко предположения за сензор на коляновия вал, сензор на разпределителния вал и в най-кофти случая ECU. Двата сензора са поръчани и се надявам утре да са тук, през това време ако имате някаква идея споделете я. Надявах се за прибиране в България в Сряда но както изглеждат нещата може и да не се получи
Нов съм във Форума и към марката Форд като цяло и за жалост 2 седмици след покупката ми имам нужда от помощ.
Темата я пуснах и в тукашния Форд форум (talkford.com) но за сега няма особен успех, та реших да попитам сънародниците си

Цялата ситуация е такава, тук в Анлгия има гаражи за самообслужване и аз и един приятел отидохме на такъв за смяна на масло (5w30) филтри и обслужващ ремък. Като цяло не е нещо което не съм правил преди. Към тези смени имаше и почистване на MAF-a и дросела с карбураторен спрей. И така се стига до ситуацията в която спускаме колата и се опитваме да запалим... без никакъв успех. Стартера върти но до там. Тогава се почнаха диагностиките. Проверихме горивната помпа, чува се при контакт и чрез малкото клапанче под въздушния филтър видяхме, че има налягане в системата. Проверихме safety cut-off бутона, нямаше проблем. След това се извади една свещ и видяхме, че е суха и не дава искра. Минахме през всички бушони и нямаше проблем. Закачихме я към компютър и даде грешки за IMRC (нормална за моя модел) и 1504 IAC (която също не би трябвало да пречи двигателя да запали). Имах няколко предположения за сензор на коляновия вал, сензор на разпределителния вал и в най-кофти случая ECU. Двата сензора са поръчани и се надявам утре да са тук, през това време ако имате някаква идея споделете я. Надявах се за прибиране в България в Сряда но както изглеждат нещата може и да не се получи

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 18 госта