Променливи обороти - Mondeo MK3 2.0 TDCi - 130к.с.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
BadKid
потребител
потребител
Мнения: 124
Регистриран: 29 авг 2008, 07:53
Модел на автомобила: Ford Focus MK 2.5, 2009г, 2.0 LPG, 145 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Променливи обороти - Mondeo MK3 2.0 TDCi - 130к.с.

Мнение от BadKid » 16 сеп 2012, 20:28

Здравейте, колеги.

Оборотите на колата, при работа на празен ход, се менят непрестанно. И при студен, и при загрял двигател, като един вид се форсира. Доста неприятно съпроводено с вибрации.. Като натисна съединителя докрай, оборотите си заковават на едно място (както е логично да бъдат).

Имате ли идея от какво може да е тоя проблем? :/

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Променливи обороти - Mondeo MK3 2.0 TDCi - 130к.с.

Мнение от Dundee » 17 сеп 2012, 15:13

Доста странен проблем. Особено по начина, по който си го описал - че съединителят помага за нормализиране на оборотите на празен ход. Отдавна ли го прави това нещо. Ако е от скоро, може да е от лоша нафта и ако смениш бензиностанцията да се оправи. А може и някоя от дюзите да не работи добре. Най-добре отиди на диагностика за да си сигурен какво се случва.
Изображение

BadKid
потребител
потребител
Мнения: 124
Регистриран: 29 авг 2008, 07:53
Модел на автомобила: Ford Focus MK 2.5, 2009г, 2.0 LPG, 145 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Променливи обороти - Mondeo MK3 2.0 TDCi - 130к.с.

Мнение от BadKid » 17 сеп 2012, 15:37

Dundee написа:Доста странен проблем. Особено по начина, по който си го описал - че съединителят помага за нормализиране на оборотите на празен ход. Отдавна ли го прави това нещо. Ако е от скоро, може да е от лоша нафта и ако смениш бензиностанцията да се оправи. А може и някоя от дюзите да не работи добре. Най-добре отиди на диагностика за да си сигурен какво се случва.
Здравей. Първоначално и аз си помислих за тоя проблем, тъй като инцидентно ми се наложи да заредя на една съмнителна бензиностанция, тъй като ходих да дърпам закъсал приятел и доста бързах, за да подбирам бензиностанция. Иначе само на Ромпетрол зареждам и съм мн. доволен.

Дюзите са сменени с чисто нови преди 20 000км.

Потребителски аватар
ceco georev
потребител
потребител
Мнения: 170
Регистриран: 08 май 2008, 17:10
Модел на автомобила: Focus 1.6 Zetec-s Ghia 99.Kombi.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Променливи обороти - Mondeo MK3 2.0 TDCi - 130к.с.

Мнение от ceco georev » 17 сеп 2012, 16:34

Ами щом като натиснеш съединителя се оправя проблема може да е от него.Особено щом си с демпферен (двумасов) маховик.Като потегляш тресе ли?

BadKid
потребител
потребител
Мнения: 124
Регистриран: 29 авг 2008, 07:53
Модел на автомобила: Ford Focus MK 2.5, 2009г, 2.0 LPG, 145 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Променливи обороти - Mondeo MK3 2.0 TDCi - 130к.с.

Мнение от BadKid » 17 сеп 2012, 16:40

Притриса - да, дори не само при потегляне, а и на по-високи предавки. И това е от скоро, а аз съм човек, който изключително много държи предавките да се сменят плавно, защото, когато возиш хора.. и то на дълъг път, лашкането ги изнервя и измаря..

Потребителски аватар
ceco georev
потребител
потребител
Мнения: 170
Регистриран: 08 май 2008, 17:10
Модел на автомобила: Focus 1.6 Zetec-s Ghia 99.Kombi.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Променливи обороти - Mondeo MK3 2.0 TDCi - 130к.с.

Мнение от ceco georev » 17 сеп 2012, 17:36

Да не те плаша най добре да я види майстор.Ама според мен си за съединител и маховик а той си е цифра.

BadKid
потребител
потребител
Мнения: 124
Регистриран: 29 авг 2008, 07:53
Модел на автомобила: Ford Focus MK 2.5, 2009г, 2.0 LPG, 145 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Променливи обороти - Mondeo MK3 2.0 TDCi - 130к.с.

Мнение от BadKid » 17 сеп 2012, 18:01

То кое ли е по тая кола е евтино.. най-евтиният и ремонт струваше 135лв - на алтернатора.. всичко останало започва от 400 нагоре, като рекорда в момента държат инжекторите за 3197лв. ..

Неоправдано за Форд..

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Променливи обороти - Mondeo MK3 2.0 TDCi - 130к.с.

Мнение от Dundee » 17 сеп 2012, 22:04

Така описано изглежда като проблем с маховика или съединителя. Може просто да му е дошло времето или пък когато си теглил закъсалата кола да е видял зор и да се е предал.
А може и нещо съвсем различно да е и ние напразно да те плашим. Когато закараш колата в сервиз ще може най-добре да се определи проблема. И после да пишеш тук какво точно е било.
Изображение

DTM
потребител
потребител
Мнения: 1526
Регистриран: 05 мар 2006, 14:18
Модел на автомобила: *
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Променливи обороти - Mondeo MK3 2.0 TDCi - 130к.с.

Мнение от DTM » 18 сеп 2012, 21:19

Това което описваш, определено няма нищо общо със съединитела и демферния маховик. Няма как двигатела да мени обороти само поради това, че си натиснал педала на съединитела.
Така като гледам цената за инжекторите, вероятно са ти ги подменяли в МП. Абсолютно съм убеден, че не поставят нови такива, а рециклирани. Те затова и не ти връщат старите, но това ти трябва да го кажеш.
Отиди на диагностика на цялата горивна система, за препоръчване не в МП. Понеже там религията не им позволява да диагностицират правилно от първия път, както и да сменят конкретни детайли и части, а сменят цели възли и агрегати както правят.
Неравномерния празен ход и не само, при тази CR горивна система на Delphi се дължи в голяма част от случаите на проблем с инжекторите.

BadKid
потребител
потребител
Мнения: 124
Регистриран: 29 авг 2008, 07:53
Модел на автомобила: Ford Focus MK 2.5, 2009г, 2.0 LPG, 145 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Променливи обороти - Mondeo MK3 2.0 TDCi - 130к.с.

Мнение от BadKid » 20 сеп 2012, 17:45

Колеги, Благодаря ви за отговорите. Проблемът вероятно е бил в лошата нафта, сега той не съществува и оборотите са си стабилни.

П.С: Дюзите струваха 3197 лв, като да - рециклирани са и също така върнахме старите. Ако не се върнат.. цената става още по... 2 седмици чакахме да ги доставят от Кьолн.

Поздрави! :)

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 24 госта