методи за източване на антифриза CVH мотора

Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
goro_89
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 20 ное 2012, 19:10
Модел на автомобила: fiesta 1.25z tech
Status: Извън линия

методи за източване на антифриза CVH мотора

Мнение от goro_89 » 01 фев 2013, 18:02

дайте варианти за източване на охладителната системата/антифриза/.Благодаря предварително

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: методи за източване на антифриза CVH мотора

Мнение от HACKO » 01 фев 2013, 18:32

Откачаш долния маркуч на радиатора. Изтича малко повече от половината антифриз. За да се източи всичкия, трябва да се свали мотора и радиатора, предполагам не те устройва. За да смениш всичкия антифриз, може да промиеш с вода, като наливаш и изпускаш водата. След това слагаш маркуча на мястото му и го затягаш. Наливаш 4л концентрат и при нужда доливаш с вода (може и да не се наложи). Системата хваща 7л., но както казах никога не може да се източи цялата.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

Потребителски аватар
essex
потребител
потребител
Мнения: 2401
Регистриран: 28 окт 2008, 14:15
Модел на автомобила: Форд Фокус СТ170
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: методи за източване на антифриза CVH мотора

Мнение от essex » 01 фев 2013, 21:29

На моя радиатор в долния ляв ъгъл (когато си седнал пред волана) има пробка,при източването махни капачка на разширителния съд, когато няма какво да изтече надул с уста разширителния съд и задръж така може и още да изтече :D:
Но както казва Наско не може целият антифриз да изтече :)
По-добре 10мин закъснял, но поне жив и здрав.

goro_89
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 20 ное 2012, 19:10
Модел на автомобила: fiesta 1.25z tech
Status: Извън линия

Re: методи за източване на антифриза CVH мотора

Мнение от goro_89 » 01 фев 2013, 22:57

нака тази скоба на маркуча долу на радиатора немога да я махна много е здрава и гледа надолу пък е такава където се стиска с нещо.остава еарианта с пробката от другия край която вече ще прецакам че резбата е пластмасова :)

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: методи за източване на антифриза CVH мотора

Мнение от ЯЛТА » 02 фев 2013, 13:28

Във всеки сервиз ще ти го източат за 2 лв., най много. Има си специални щипки за тези скоби.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
bateto_toshko
потребител
потребител
Мнения: 1216
Регистриран: 01 юни 2008, 16:57
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 Ghia '96
(Zetec-SE,16V, 90PS)
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: методи за източване на антифриза CVH мотора

Мнение от bateto_toshko » 02 фев 2013, 21:28

goro_89 написа:нака тази скоба на маркуча долу на радиатора немога да я махна много е здрава и гледа надолу пък е такава където се стиска с нещо.остава еарианта с пробката от другия край която вече ще прецакам че резбата е пластмасова :)
Не се хващай да отвиваш пробката без да си закарал колата някъде в гараж с канал.При мене пробката се развива с монета от 1 лев :) и то не докрая , обаче явно не беше развивана скоро или никога , та като шурна във всички посоки обля и мен и въздуховодите на възд.филтър вентилтор и какво ли още не :) .Бъди готов за мазало .После внимавай с обезвъздушаването да не я прегрееш.Като долееш системата до горе затваряш капачката задължително!
сърцето ми обича форд мустанг , а джоба фиеста :mrgreen:
Една кола не може да се оправи докато не се счупи

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: методи за източване на антифриза CVH мотора

Мнение от HACKO » 02 фев 2013, 23:32

CVH се обезвъздушава автоматично, още докато наливаш течността.
Развивай пробката с монета, не вярвам да е толкова стегната. Тъй като карам с радиатор от Ескорт 83, а той няма пробка, забравих че има пробка.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

dreadx
потребител
потребител
Мнения: 601
Регистриран: 06 апр 2011, 20:26
Модел на автомобила: FIESTA 89г/1.1/OHV
Status: Извън линия

Re: методи за източване на антифриза CVH мотора

Мнение от dreadx » 03 фев 2013, 09:17

Когато го източвах за монтиране на АГУ-то използвах леген и някаква фуния, изрязана от пластмасова бутилка така, че да обхваща целия периметър максимално над пробката. Иначе тече в най-разнообразни и непредвидими посоки.

goro_89
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 20 ное 2012, 19:10
Модел на автомобила: fiesta 1.25z tech
Status: Извън линия

Re: методи за източване на антифриза CVH мотора

Мнение от goro_89 » 13 фев 2013, 20:38

равивал съм я поне 5 пъти пробката само че резбата е от пластмаса и ми се струва че не мога да я стегна добре /маи таи по малко/за това попитах как да пусна малко антифриза

Потребителски аватар
peterdi_bg
потребител
потребител
Мнения: 2076
Регистриран: 11 сеп 2008, 22:02
Модел на автомобила: n/a
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: методи за източване на антифриза CVH мотора

Мнение от peterdi_bg » 19 фев 2013, 11:30

Мойта пробка е с доста прецакана резба вече, от ползване на неподходящи отверки за въртене. Не е проблем да се дозатегне с гарги или други удобни клещи, но по-добре да не се стига до там.
ЦЕНИ ЖИВОТА! УБИЙ СКОРОСТТА!

Отговори

Върни се в “ВСИЧКО ОСТАНАЛО, КОЕТО ИМА В АВТОМОБИЛА”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта