проблем свещи - 'разлепени' изолатори, 'чукане' в кабелите..
- opex
- потребител
- Мнения: 2514
- Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
- Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
проблем свещи - 'разлепени' изолатори, 'чукане' в кабелите..
Днес се въртях покрай колата да пробвам едни работи и на края реших да понаместя кабелите на свещите преди да трясна капака. Двигателя работеше.
Организирах ги, защипах ги и после от 4-ти към 1-ви цилиндър ги понатиснах на долу да са си на място.
На 1-ви цилиндър обаче като натиснех една идея по-силно кабела почваше целия да играе на горе-на долу и да трака нещо, а като го натисна силно - спираше.
Сякаш цялата свещ си играеше в гнездото.
Шок и ужас.
Махам кабела, бутам свещта - не мърда грам.
Тъгвам да я развивам - стегната е хубаво.
Вадя я - изолатора и се върти в металната част и играе насам-натам леко като го размърдам.
На втори цилиндър също беше така после като почнах да проверявам по-усърдно, но не беше чак така. Изолатора пак се въртеше. 3-ти и 4-ти са ОК.
Имам резервни оригинални двойна платина на Моторкрафт и ги смених на 1ви и 2ри цилиндри.
Проверих ги хубаво преди това дали не се въртят и те, но не се.
На 2ри цилиндър се оправи обаче на 1ви остана едно леко чукане да се усеща. Извадих пак свещта - не се върти, бетон е. Смених я с трета за всеки случай пак така здрава - пак си чука леко. Останалите цилиндри не.

Организирах ги, защипах ги и после от 4-ти към 1-ви цилиндър ги понатиснах на долу да са си на място.
На 1-ви цилиндър обаче като натиснех една идея по-силно кабела почваше целия да играе на горе-на долу и да трака нещо, а като го натисна силно - спираше.
Сякаш цялата свещ си играеше в гнездото.

Шок и ужас.



Вадя я - изолатора и се върти в металната част и играе насам-натам леко като го размърдам.

На втори цилиндър също беше така после като почнах да проверявам по-усърдно, но не беше чак така. Изолатора пак се въртеше. 3-ти и 4-ти са ОК.
Имам резервни оригинални двойна платина на Моторкрафт и ги смених на 1ви и 2ри цилиндри.
Проверих ги хубаво преди това дали не се въртят и те, но не се.
На 2ри цилиндър се оправи обаче на 1ви остана едно леко чукане да се усеща. Извадих пак свещта - не се върти, бетон е. Смених я с трета за всеки случай пак така здрава - пак си чука леко. Останалите цилиндри не.

Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!
- S_C
- потребител
- Мнения: 4605
- Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
- Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX - Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: проблем свещи - 'разлепени' изолатори, 'чукане' в кабелите..
От такова нещо по принцип може да стане голяма беля, дори да се запали колата.На старите кочини няма проблем,ама на новите лулата стига чак долу до резбата,я тя е в масовия случай гумена.Да не говорим пък ако има и масло...
През превъртялата свещ започва да изпуска горещи газове, загрява лулата на кабела.Те са устойчиви,ама не чак толкова.Та по някое време тая гумена лула просто се подпалва.Понеже е много близо до кечето под капака, може да запали и него.На някои коли кечетата са от каменна вата по тоя повод,ама на Форд не са.
Не,че е нещо ново да им падне лепилото на изолаторите...но се сети от къде си ги купувал и повече не си взимай свещи от там...
През превъртялата свещ започва да изпуска горещи газове, загрява лулата на кабела.Те са устойчиви,ама не чак толкова.Та по някое време тая гумена лула просто се подпалва.Понеже е много близо до кечето под капака, може да запали и него.На някои коли кечетата са от каменна вата по тоя повод,ама на Форд не са.
Не,че е нещо ново да им падне лепилото на изолаторите...но се сети от къде си ги купувал и повече не си взимай свещи от там...
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта