проблем свещи - 'разлепени' изолатори, 'чукане' в кабелите..

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

проблем свещи - 'разлепени' изолатори, 'чукане' в кабелите..

Мнение от opex » 10 юни 2013, 17:59

Днес се въртях покрай колата да пробвам едни работи и на края реших да понаместя кабелите на свещите преди да трясна капака. Двигателя работеше.
Организирах ги, защипах ги и после от 4-ти към 1-ви цилиндър ги понатиснах на долу да са си на място.
На 1-ви цилиндър обаче като натиснех една идея по-силно кабела почваше целия да играе на горе-на долу и да трака нещо, а като го натисна силно - спираше.
Сякаш цялата свещ си играеше в гнездото. :shock:
Шок и ужас. :shock: Махам кабела, бутам свещта - не мърда грам. :shock: Тъгвам да я развивам - стегната е хубаво. :shock:
Вадя я - изолатора и се върти в металната част и играе насам-натам леко като го размърдам. :shock:
На втори цилиндър също беше така после като почнах да проверявам по-усърдно, но не беше чак така. Изолатора пак се въртеше. 3-ти и 4-ти са ОК.
Имам резервни оригинални двойна платина на Моторкрафт и ги смених на 1ви и 2ри цилиндри.
Проверих ги хубаво преди това дали не се въртят и те, но не се.
На 2ри цилиндър се оправи обаче на 1ви остана едно леко чукане да се усеща. Извадих пак свещта - не се върти, бетон е. Смених я с трета за всеки случай пак така здрава - пак си чука леко. Останалите цилиндри не.
:shock:
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4605
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: проблем свещи - 'разлепени' изолатори, 'чукане' в кабелите..

Мнение от S_C » 10 юни 2013, 18:19

От такова нещо по принцип може да стане голяма беля, дори да се запали колата.На старите кочини няма проблем,ама на новите лулата стига чак долу до резбата,я тя е в масовия случай гумена.Да не говорим пък ако има и масло...
През превъртялата свещ започва да изпуска горещи газове, загрява лулата на кабела.Те са устойчиви,ама не чак толкова.Та по някое време тая гумена лула просто се подпалва.Понеже е много близо до кечето под капака, може да запали и него.На някои коли кечетата са от каменна вата по тоя повод,ама на Форд не са.
Не,че е нещо ново да им падне лепилото на изолаторите...но се сети от къде си ги купувал и повече не си взимай свещи от там...
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 5 госта