Чукане откъм скоростната кутия

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Tyrant
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 10 юли 2009, 10:00
Модел на автомобила: Ford Focus 1,6tdci/90h.p 2006г.
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Чукане откъм скоростната кутия

Мнение от Tyrant » 05 юли 2013, 23:35

Здравейте колеги.
Проблема е с Форд Фокус 1.6 zetec SE , 101к.с/ 2001г.
След смяна на ангренажен ремък с обтяжна ролка,водна помпа и пистов ремък се чува леко почукване от главата на клапаните. И като че ли изгуби малко мощност в ниските. Налягането на цилиндрите е 11 бара (като нова е). Това ме притеснява - някакви идеи какво може да е ? Преди това двигателя мъркаше като коте. И колко са оборотите на празен ход на същият мотор - 800 ? Ремонта не е извършван от мен.
Последна промяна от Tyrant на 06 юли 2013, 22:06, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Чукане откъм капака на клапаните

Мнение от ЯЛТА » 06 юли 2013, 00:14

Еми щом всичко описано се случва след смяната на ангренажен ремък, то е и логично какво да си помисли човек,- нещо в центровката е сбъркано.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Tyrant
потребител
потребител
Мнения: 9
Регистриран: 10 юли 2009, 10:00
Модел на автомобила: Ford Focus 1,6tdci/90h.p 2006г.
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Чукане откъм капака на клапаните

Мнение от Tyrant » 06 юли 2013, 17:19

Значи!. Днес след смяната на маслото чух откъде идва този шум и се разсейва по купето. Това почукване е от скоростната кутия откъм късата полуоска. Натискайки съединителя това чукане изчезва. Съединителя отделя малко по горе от нормалното. Скоростите влизат много леко и не хъркат :-/:

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Чукане откъм капака на клапаните

Мнение от ЯЛТА » 06 юли 2013, 18:07

Значи е нещо по съединителя, лагер, пружини. Щом се влияе при натискане на съединителя.
Следва и промяна на заглавието, за де не се подлъгват четящите темата.
Така може да си кара доста време. Щом и педалът се е "вдигнал", и отделя високо, това е един от симптомите за износен съединител. Хубаво е да го преслуша някой съвестен майстор. А съединителят не е евтин, но да не се хвърлиш веднага да купуваш, а после да се окаже че не е от него.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
synthez 3D
Потребител
Потребител
Мнения: 1749
Регистриран: 04 окт 2005, 08:57
Модел на автомобила: C-MAX Titanium 1.0 Ecobоost-125 HP 2014,
FOCUS 1,6-100 HP 2011,
C-MAX -компютърен 3D модел,
бивш C-MAX Ghia 1.8 16V-125HP 2008,
Местоположение: Г.Оряховица
Status: Извън линия

Re: Чукане откъм капака на клапаните

Мнение от synthez 3D » 06 юли 2013, 20:38

Ако се чува само на празен ход и при натиснат съединител изчезва, това е съвсем нормален шум за този тип скоростна кутия. И до сега го е имало, но просто не си му обръщал внимание. Обикновено това чукане не е силно и се чува само при отворен капак на двигателя, но в никакъв случай в купето. Ако го чуваш вътре в автомобила, значи може да има и някакъв друг проблем.
Изображение

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 19 госта