Голям проблем -семерина коляновия вал

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Give_me_the_money
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 14 ное 2006, 20:27
Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 16V
Status: Извън линия

Голям проблем -семерина коляновия вал

Мнение от Give_me_the_money » 13 юли 2013, 21:51

Имам голям зор със семерината на коляновия вал от към ангренажния ремак.Колата е ескорт 1,8 16в зетек.От нова година до сега сменям 4-та и изкарват по 2 или 3 седмици и протичат жестоко.Все от един и същи магазин си ги купувам ,марката Cortego.Цената е няма 10лв.В форд семерините пак нямаха пружинки,представям си колко ще изкарат.Дай те някакав съвет какво да сложа :D:
Последна промяна от Give_me_the_money на 16 юли 2013, 21:09, променено общо 1 път.

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Голям проблем - коляновия вал

Мнение от ЯЛТА » 13 юли 2013, 22:32

Не знам какъв да сложиш,- някакъв скъп-оригинален, но да провериш да не би да има аксиален луфт коляновия вал. Това значи да мърда напред-назад, по оста си, при натискане на съединителя се хваща. Или пък да е разбито леглото му- на семеринга.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Голям проблем - коляновия вал

Мнение от HACKO » 13 юли 2013, 23:06

Проблема не е в семеринга (Кортеко е достатъчно добър), имаш някакъв проблем в коляновия вял, който поврежда семеринга. Или контактната повърхност е повредена или някакъв луфт радиален или аксиален. Кое е обаче не може де се каже по телевизора, трябва де се види (пипне) на живо.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Голям проблем - коляновия вал

Мнение от diesel1.6 » 13 юли 2013, 23:58

95% е в монтажа.

Потребителски аватар
S_C
потребител
потребител
Мнения: 4605
Регистриран: 05 юни 2008, 23:00
Модел на автомобила: Mondeo`95 2.0
Marea`01 1.6
Caravelle JX
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Голям проблем - коляновия вал

Мнение от S_C » 14 юли 2013, 00:03

Такова чудо съм виждал да се получава при луфт и пак семерингите караха от порядъка на поне 500 км всеки.
Нещо бъркате с тоя семеринг.
Не говоря с непознати. Никога не се знае кой от двама ни ще се окаже психопат!

Peet
потребител
потребител
Мнения: 650
Регистриран: 17 юли 2007, 15:59
Модел на автомобила: Ford Galaxy,2.0i DOHC,Ghia,'98
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Re: Голям проблем - коляновия вал

Мнение от Peet » 14 юли 2013, 00:40

Give_me_the_money написа:.....От нова година до сега сменям 4-та и изкарват по 2 или 3 седмици и протичат жестоко.Все от един и същи магазин си ги купувам ,марката Cortego.Цената е няма 10лв.В форд семерините пак нямаха пружинки,представям си колко ще изкарат.Дай те някакав съвет какво да сложа :D:
Защо не смениш магазина?

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Голям проблем - коляновия вал

Мнение от diesel1.6 » 15 юли 2013, 01:42

Може би е специален материал. Гумените уплътнения са за темепратура до 90 градуса максимално, даже 85, а там си гони 100 редовно. Дори размерите да са точни, излиза че има значение материала

cvetan.cenkov
потребител
потребител
Мнения: 232
Регистриран: 15 ное 2009, 19:27
Модел на автомобила: focus
Status: Извън линия

Re: Голям проблем - коляновия вал

Мнение от cvetan.cenkov » 15 юли 2013, 18:25

Провери си вентилацията на картерните газаве .Ако там има проблем неминуемо надува в картера и търси слабо място откъде да избие налягането

Give_me_the_money
потребител
потребител
Мнения: 131
Регистриран: 14 ное 2006, 20:27
Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 16V
Status: Извън линия

Re: Голям проблем - коляновия вал

Мнение от Give_me_the_money » 15 юли 2013, 20:00

Благодаря за мненията колеги,насочил съм се към семерини на earing или нещо от сорта,проверявахме въпросното клапанче дето е за тия картерни газове не беще спекло,добре си беше.Вече наистина друг магазин ще е,защото тоя е малко съмнителен и се дънят с части от време на време.След смяната ще пиша пак.

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Голям проблем - коляновия вал

Мнение от diesel1.6 » 15 юли 2013, 21:05

Марката на семеринга няма значение, ако се окаже, че материалът е друг. Ако все слагаш такива от обичайно използваната маслоустойчива гума, те все си се размекват при 90 градуса, който и да е производителя. След маслоустойчивата гума следващото за по-висока температура и масла едновременно май беше Витон или FKM и други от подобните им. Витон и ФКМ е вид гума.

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта