Хидравлична помпа за Фокус МК2 1,6 16v Ti-VCT 115 h.p.

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
kito
потребител
потребител
Мнения: 727
Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
Местоположение: Казанлък/София
Status: Извън линия

Хидравлична помпа за Фокус МК2 1,6 16v Ti-VCT 115 h.p.

Мнение от kito » 20 авг 2013, 18:31

Здравейте,
Имам проблем с хидравличната помпа на колата ми! Преди седмица видях, че капе масло и веднага я закарах на момчетата в сервиза до моста "Чавдар"!
Вече 1 седмица е там и няма подобрение, дадоха я за рециклиране, но не става или по-скоро, я прецакаха тези от рециклирането!
В движение има хидравлика, като спра волана става камък!
Някой разполага ли с подобна помпа, за продажба?
Или ако има идеи за процедиране!
Благодаря предварително!

kito
потребител
потребител
Мнения: 727
Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
Местоположение: Казанлък/София
Status: Извън линия

Re: Хидравлична помпа за Фокус МК2 1,6 16v Ti-VCT 115 h.p.

Мнение от kito » 21 авг 2013, 23:18

Така,
да си споделя какво научих по моя случай!
Доста се разочаровах от любимата марка! Глупаците от Форд си имат фабричен дефект с тези помпи явно, но никой нищо не прави по въпроса!
Голям брой от моделите МК2 на Фокус имат проблем от подобен род: хидравлична помпа и волан, който става твърд.
Любимите ни Мото Пфое искат 1283 лева за хидравлична помпа, като цената е с 20% по-ниска, защото колата е над 4 години. НЯМА ТАКАВА ЦЕНА!
Както и да е, намерил съм по-евтини варианти, които ще се търсят, след като на 100% отпадне възможността тази да се рециклира.
От различни автоморги стана ясно, че това е една от най-търсените части за този модел.
Мой роднина ми каза, че докато е живял в чужбина негови приятели занимаващи се с коли, са коментирали, че голям брой автомобили след около 100 000 км получавали подобен проблем. Позаинтересувах се и познайте какво открих:
http://www.fordownersclub.com/forums/to ... lly-stiff/
http://www.fordproblems.com/tsbs/Focus/2006/.
Оказва се, че наистина проблема е известен.
Преди някой, да коментира каквото и да било, мога да кажа, че колата ми е на реални 115 000 км. Колата се поддържа с всичко най-добро, което можеш да си вземеш извън МП и при покупката и тест в МП казаха, че колата е много добра. До сега съм имал само проблем с антифриза, който бе свързан със скъсано уплътнение и спукано казанче.
Все още колата не е готова, но ще ви държа в течение!

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Хидравлична помпа за Фокус МК2 1,6 16v Ti-VCT 115 h.p.

Мнение от ЯЛТА » 22 авг 2013, 00:05

Пиши на завода производител, може би те да признават за проблема и поемат отремонтиране, кой да знае. В Германия маже и публично да е оповестено, но тук в БГ.............
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

kito
потребител
потребител
Мнения: 727
Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
Местоположение: Казанлък/София
Status: Извън линия

Re: Хидравлична помпа за Фокус МК2 1,6 16v Ti-VCT 115 h.p.

Мнение от kito » 22 авг 2013, 09:20

Някой има ли идея как може човек да пише на ФОРД?
Търсих в интернет, ама ми излиза само за Северна Америка да пиша запитване! А за Европа ме препраща към Мото Пфое!
Звънях в Мото Пфое, казаха ми да си гледам работата на кратко!
А има официално изявление от Форд по случай тази помпа! Автомобили от 2006-2009 година за засегнати от проблема!

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Хидравлична помпа за Фокус МК2 1,6 16v Ti-VCT 115 h.p.

Мнение от HACKO » 22 авг 2013, 09:53

kito написа:...
Звънях в Мото Пфое, казаха ми да си гледам работата на кратко!
А има официално изявление от Форд по случай тази помпа! Автомобили от 2006-2009 година за засегнати от проблема!
Вместо да се занимавам с глупости, Форд вече са спрели да се занимават с този модел, ще разгледам помпите на по-стари модели Фокус 1, Ескорт 7, Мондео 1;2, Фиеста 5;6 за възможност за имплантиране, никой не се оплаква от тези помпи (или поне случаите не са масови).
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

kito
потребител
потребител
Мнения: 727
Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
Местоположение: Казанлък/София
Status: Извън линия

Re: Хидравлична помпа за Фокус МК2 1,6 16v Ti-VCT 115 h.p.

Мнение от kito » 22 авг 2013, 12:54

Никой не се оплаква?
Как никой да не се оплаква като го има официално изявление на ФОРД!?
Накрая ще се окаже истина това, че българин пр**бан няма! Затова, който и да питаш, неговата кола е най-добра!
Всички коли имат проблеми, някой хора обаче не ги споделят!
Това, че не се занимават с моята кола е ясно, ама да си оправят бакиите! Как може сума ти фирми да извършват планово изтегляне на автомобили за ремонт на дадени компоненти, а тези да си траят или сега МП да ми се правят на интересни! Звъняхме на сума ти автоморги, тази част я няма, казват, че е една от най-търсените, така че не е само аз да се оплаквам!
Поздрави!

Потребителски аватар
opex
потребител
потребител
Мнения: 2514
Регистриран: 25 авг 2008, 22:06
Модел на автомобила: Escort '97 1.8i
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Хидравлична помпа за Фокус МК2 1,6 16v Ti-VCT 115 h.p.

Мнение от opex » 22 авг 2013, 14:52

Мисля, че се палиш прекалено много. Ако не ти е хидравличната помпа нещо друго ще дефектира.
Практиката България да е отсвирвана, когато в дадена марка и модел се появи масово оплакване от даден детайл не е от вчера и не е само при Форд. Абсолютно нищо ново под слънцето и ти явно не си наясно с това, тепърва се сблъскваш с такъв проблем и реагираш така. Спокойно. При всички е така. Просто отиваш и си сменяш чарка. Няма да промениш нищо като вдигаш гири тук или където и да е.
И общо взето коли се изтеглят, когато има сериозен фабричен дефект примерно застрашаващ работата на двигателя или безопасността на автомобила, но дори тогава нашата държава (и не е само нашата в крайна сметка) е подмината. Пък и как да ни предвидят, като не очакват да си позволим техен автомобил с наша заплата :lol:
chill out :wink:
Нося отговорност за това, което съм казал и което съм имал предвид - Не нося отговорност за това, което е разбрал някой отсреща!

Потребителски аватар
DigiPro
потребител
потребител
Мнения: 4337
Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Хидравлична помпа за Фокус МК2 1,6 16v Ti-VCT 115 h.p.

Мнение от DigiPro » 22 авг 2013, 15:01

kito написа:Никой не се оплаква?
Как никой да не се оплаква като го има официално изявление на ФОРД!?
HACKO написа:... ще разгледам помпите на по-стари модели Фокус 1, Ескорт 7, Мондео 1;2, Фиеста 5;6 за възможност за имплантиране, никой не се оплаква от тези помпи (или поне случаите не са масови).
HACKO имаше впредвид, че никой не се е оплаквал от хидравличните помпи на по-старите модели фордове, а не от твоя модел и идеята му е да си присадиш такава (от по-стар модел) на твоята кола. Нещо подобно има с бобините на Фокус и колегите си монтират бобини от Ескорт, които нямат проблем.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Re: Хидравлична помпа за Фокус МК2 1,6 16v Ti-VCT 115 h.p.

Мнение от nikolovvd » 22 авг 2013, 15:24

Търси обяви по сайтове и от частни лица на коли за части.

Потребителски аватар
urgan
Потребител
Потребител
Мнения: 1834
Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
Engine code: FMBA
Status: Извън линия

Re: Хидравлична помпа за Фокус МК2 1,6 16v Ti-VCT 115 h.p.

Мнение от urgan » 22 авг 2013, 15:44

Гледам в ибей има рециклирани както и втора употреба, то и нови има ама цената им е висока. Що не се насочиш към това? Тези които са рециклирани трябва да им върнеш твойта иначе те таксуват още 50 паунда мисля така беше.
Изображение

Потребителски аватар
ЯЛТА
Потребител
Потребител
Мнения: 10865
Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Хидравлична помпа за Фокус МК2 1,6 16v Ti-VCT 115 h.p.

Мнение от ЯЛТА » 22 авг 2013, 17:38

kito написа:Някой има ли идея как може човек да пише на ФОРД?
Търсих в интернет
Ами питай Германския "Гугъл", не Българския.
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО

kito
потребител
потребител
Мнения: 727
Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
Местоположение: Казанлък/София
Status: Извън линия

Re: Хидравлична помпа за Фокус МК2 1,6 16v Ti-VCT 115 h.p.

Мнение от kito » 23 авг 2013, 10:13

До къде я докарахме!
Вчера взех колата от ремонт!
Освен, че рециклираха помпата миналата седмица и поправихме един от маркучите, вчера са свалили и рейката. Нямам идея какво точно са правили, но сега колата е добре!
Доста по-различна е, волана е по-твърд от преди, по-трудно се върти и е много по-директен! Ицо от сервиза под моста "Чавдар" ми каза, че било нормално след ремонт волана да е доста по-различен, по стегнат и директен, защото били обрали хлабините.
Преди волана се въртеше като волан за компютърна симулация. :)
Ще видим, как ще е с времето! Сега ще я покараме така да видим за какво иде реч и дано всичко вече да е свършило, че за тази 1 седмица ми призля.

diesel1.6
потребител
потребител
Мнения: 4211
Регистриран: 11 яну 2006, 14:37
Модел на автомобила: escort 1.3 GL + escort 1.6 d и мондео 1.8тд с летни джанти
Местоположение: Варна
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Хидравлична помпа за Фокус МК2 1,6 16v Ti-VCT 115 h.p.

Мнение от diesel1.6 » 23 авг 2013, 11:31

Да е по-директен е невъзможно, освен ако не са сменили рейката.
Тази помпа електрическа ли е или с ремък?

kito
потребител
потребител
Мнения: 727
Регистриран: 21 фев 2009, 17:50
Модел на автомобила: Ford Focus MK1 Turnier 1.6 16v, Ford Focus MK2 1.6 16v Ti-VCT
Местоположение: Казанлък/София
Status: Извън линия

Re: Хидравлична помпа за Фокус МК2 1,6 16v Ti-VCT 115 h.p.

Мнение от kito » 23 авг 2013, 11:33

Помпата е вързана към пистовия ремък!
Нямам идея, по-твърд и по-директен го чувствам! Страх ме е да знам, какво му се е случило! :)

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 25 госта