Проблем с Ford Fusion 1.6i
-
- потребител
- Мнения: 1
- Регистриран: 27 авг 2013, 21:48
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.6 i Duratec 16V
- Status: Извън линия
Проблем с Ford Fusion 1.6i
Здравейте,
От днес вече съм собственик на Ford Fusion 1.6i (74kW). При работа на обороти двигателя се държи добре - обороти малко под 1000, тихо и равномерно.
1-во питане: Прави ми впечатление, че след около 30мин. градско каране, при вдигане на капака се усеща осезаема топлина от двигателя, въпреки, че стрелката (тя е дигитална) на температурата е в нормални граници. Дори още при слизане се усеща на топъл полъх на краката идващ изпод предницата, от вентилатора на радиатора. Това нормално ли е ? Нямам наблюдения върху такива двигатели.
2-ро питане: При форсаж, от време на време има припукване някаде в гърнетата, като от неизгорели газове. В движение, когато включа на по-висока предавка, а скоростта е сравнително малка, се усеща същото припукване в гърнетата, но вече колата придърпва и няма мощност, а проблема като че ли
се усеща вече в предницата, защото двигателя, като че ли прекъсва. При по-висока скорост, това се проявява по-рядко, но все още го има. От другата ми кола знам, че при смяна на по-висока предавка на ниска скорост, се тормози мотора, но не прекъсва и не пукат гърнетата. Възможно ли е загуба на някаква центровка или софтуерна грешка?
Трябва да отбележа, че съединителят отлепва рано и ниско, което ме навежда на мисълта, че може би в него е проблема (заминал !?), но не съм сигурен.
Споделете мнения, ако сте имали подобни проблеми или пък може да ме упътите към някой добър майстор на Ford в София.
Предварително благодаря!
Поздрави.
От днес вече съм собственик на Ford Fusion 1.6i (74kW). При работа на обороти двигателя се държи добре - обороти малко под 1000, тихо и равномерно.
1-во питане: Прави ми впечатление, че след около 30мин. градско каране, при вдигане на капака се усеща осезаема топлина от двигателя, въпреки, че стрелката (тя е дигитална) на температурата е в нормални граници. Дори още при слизане се усеща на топъл полъх на краката идващ изпод предницата, от вентилатора на радиатора. Това нормално ли е ? Нямам наблюдения върху такива двигатели.
2-ро питане: При форсаж, от време на време има припукване някаде в гърнетата, като от неизгорели газове. В движение, когато включа на по-висока предавка, а скоростта е сравнително малка, се усеща същото припукване в гърнетата, но вече колата придърпва и няма мощност, а проблема като че ли
се усеща вече в предницата, защото двигателя, като че ли прекъсва. При по-висока скорост, това се проявява по-рядко, но все още го има. От другата ми кола знам, че при смяна на по-висока предавка на ниска скорост, се тормози мотора, но не прекъсва и не пукат гърнетата. Възможно ли е загуба на някаква центровка или софтуерна грешка?
Трябва да отбележа, че съединителят отлепва рано и ниско, което ме навежда на мисълта, че може би в него е проблема (заминал !?), но не съм сигурен.
Споделете мнения, ако сте имали подобни проблеми или пък може да ме упътите към някой добър майстор на Ford в София.
Предварително благодаря!
Поздрави.
- ЯЛТА
- Потребител
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
***********************
Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд - Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Проблем с Ford Fusion 1.6i
Мисли ГЛОБАЛНО действай ЛОКАЛНО
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта