ЕГР и разтоварване на турбото

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
artman111
потребител
потребител
Мнения: 38
Регистриран: 05 сеп 2013, 17:24
Модел на автомобила: mondeo mk3 2.0 tddi
Status: Извън линия

ЕГР и разтоварване на турбото

Мнение от artman111 » 14 ное 2013, 22:11

здравейте колеги
знам че темата е разисквана много пъти но имам няколко въпроса
почистил съм егр- клапана и колекторите и майстора ме увери че клапанът работи но аз имам съмнения защото колата ми се струва мудна в ниските обороти и незнам може ли това да се дължи на неработещ егр
обмислям затапване на въпросният клапан но незнам как ще се отрази на разхода на гориво вървежа и дали няма да попречи на разтоварването на турбото
и да запитам от какво друго може да е мудна в ниските обороти колата е мондео мк3 2.0 тдди
благодаря предварително
мондео 2003
2.0 ТДДИ

Потребителски аватар
specialista
потребител
потребител
Мнения: 1393
Регистриран: 22 юни 2008, 14:37
Модел на автомобила: VOLVO XC 90 D5 185
Местоположение: Гр.Ямбол
Status: Извън линия

Re: ЕГР и разтоварване на турбото

Мнение от specialista » 14 ное 2013, 23:54

Ако пуши черно в ниските без това да втвърдява работата на мотора ,мисля че има не коректно работещ ЕГР.
Със изолирането на същия ако проблема е в него той ще изчезне.Няма със нищо да навреди на разхода.
Има леко усещане че е възможен и проблем във ГНП.
Успех!
Дизел Център Ямбол
https://www.facebook.com/DiselCenturYambol/

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 22 госта