Попълнение Scorpio Mk2 2.0 16v
- vankata931
- потребител 
- Мнения: 16
- Регистриран: 30 апр 2013, 22:20
- Модел на автомобила: Ford Scorpio MK2 Ghia
 Ford Scorpio MK1 2.5D
- Status: Извън линия
Попълнение Scorpio Mk2 2.0 16v
Е не можах да се разделя с този модел   Старото скорпио с този дизел взе да тежи и се наложи промяна. Новото Mk2 1996, 2.0 16v 136hp с газов инжекцион на 102000 реални км!Ghia класа...за 1 ден му навъртях 630км и съм очарован от колата!
  Старото скорпио с този дизел взе да тежи и се наложи промяна. Новото Mk2 1996, 2.0 16v 136hp с газов инжекцион на 102000 реални км!Ghia класа...за 1 ден му навъртях 630км и съм очарован от колата!   Има забележки, но на фона на реставрацията на Mk1.... Скоро ще кача и снимки
  Има забележки, но на фона на реставрацията на Mk1.... Скоро ще кача и снимки  
			
									
									
						 Старото скорпио с този дизел взе да тежи и се наложи промяна. Новото Mk2 1996, 2.0 16v 136hp с газов инжекцион на 102000 реални км!Ghia класа...за 1 ден му навъртях 630км и съм очарован от колата!
  Старото скорпио с този дизел взе да тежи и се наложи промяна. Новото Mk2 1996, 2.0 16v 136hp с газов инжекцион на 102000 реални км!Ghia класа...за 1 ден му навъртях 630км и съм очарован от колата!   Има забележки, но на фона на реставрацията на Mk1.... Скоро ще кача и снимки
  Има забележки, но на фона на реставрацията на Mk1.... Скоро ще кача и снимки  
- mladen1984
- потребител 
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
 ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
 ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Попълнение Scorpio Mk2 2.0 16v
Честито с нетърпение чакам снимки.И най-вероятно ще знам от къде си купил колата! 
			
									
									

- vankata931
- потребител 
- Мнения: 16
- Регистриран: 30 апр 2013, 22:20
- Модел на автомобила: Ford Scorpio MK2 Ghia
 Ford Scorpio MK1 2.5D
- Status: Извън линия
Re: Попълнение Scorpio Mk2 2.0 16v
Ето го симпатягата   
 







Не съм го мил още, защото целия град е разкопан за смяна на вик-то и се кара само в кал, но иначе цветът му е лилава перла и напролет задължително ще мине пастиране.Колата е в много добро състояние и голяма ми радост настъпи, като я качих на подемника.Леки наченки на повърхностна ръжда без нищо по-сериозно!Тръкнах ги с мека телена четка и повечето изчезнаха, но за всеки случай го грундирах тук там, а на по-недостъпните места го минах с протекта, скоро и с боди ще го мина.Онзи ден я взехме и до родния град изминахме 240 км, които ми показаха каква чудесна машина е До сега само дизели съм карал и си мислех, че ще ми липсва тягата им, но този двигател ме изненада приятно.Още от ниските за бензин обороти се усеща въртящият момент и за мен е доста еластичен.По думите на продавача свещите са на 60000 км и ги е сменял, когато я е и взел, а тогава е била на 38000км.Прекъсва и над 4000 оборота рядко съм я настъпвал, но и там ми харесва.
 До сега само дизели съм карал и си мислех, че ще ми липсва тягата им, но този двигател ме изненада приятно.Още от ниските за бензин обороти се усеща въртящият момент и за мен е доста еластичен.По думите на продавача свещите са на 60000 км и ги е сменял, когато я е и взел, а тогава е била на 38000км.Прекъсва и над 4000 оборота рядко съм я настъпвал, но и там ми харесва.   Първоначално 102 000 км ми звучеха, като върнат километраж, но по състоянието на двигателя, волана, салона се оказаха реални.Тампоните на носачите са напълно свършили и на стенда единия почти падна и се оказа, че май не се и намират толкова лесно.Маркуча от резервоара на хидравликата до помпата беше оригиналния и течеше от него, за това го смених.Няма никакъв луфт в рейката, което също ме зарадва много!Колата е с газов инжекцион и разхода в лв спрямо на дизеловото мк1 е символичен
 Първоначално 102 000 км ми звучеха, като върнат километраж, но по състоянието на двигателя, волана, салона се оказаха реални.Тампоните на носачите са напълно свършили и на стенда единия почти падна и се оказа, че май не се и намират толкова лесно.Маркуча от резервоара на хидравликата до помпата беше оригиналния и течеше от него, за това го смених.Няма никакъв луфт в рейката, което също ме зарадва много!Колата е с газов инжекцион и разхода в лв спрямо на дизеловото мк1 е символичен   Всички екстри й работят, но май й го няма сд чейнджъра.А, и задните амортисьори не са оригиналните и нивомата е откачен....В колата е пушено и кожата не е чистена, но скоро ще заблести.
 Всички екстри й работят, но май й го няма сд чейнджъра.А, и задните амортисьори не са оригиналните и нивомата е откачен....В колата е пушено и кожата не е чистена, но скоро ще заблести.
			
									
									
						 
 






Не съм го мил още, защото целия град е разкопан за смяна на вик-то и се кара само в кал, но иначе цветът му е лилава перла и напролет задължително ще мине пастиране.Колата е в много добро състояние и голяма ми радост настъпи, като я качих на подемника.Леки наченки на повърхностна ръжда без нищо по-сериозно!Тръкнах ги с мека телена четка и повечето изчезнаха, но за всеки случай го грундирах тук там, а на по-недостъпните места го минах с протекта, скоро и с боди ще го мина.Онзи ден я взехме и до родния град изминахме 240 км, които ми показаха каква чудесна машина е
 До сега само дизели съм карал и си мислех, че ще ми липсва тягата им, но този двигател ме изненада приятно.Още от ниските за бензин обороти се усеща въртящият момент и за мен е доста еластичен.По думите на продавача свещите са на 60000 км и ги е сменял, когато я е и взел, а тогава е била на 38000км.Прекъсва и над 4000 оборота рядко съм я настъпвал, но и там ми харесва.
 До сега само дизели съм карал и си мислех, че ще ми липсва тягата им, но този двигател ме изненада приятно.Още от ниските за бензин обороти се усеща въртящият момент и за мен е доста еластичен.По думите на продавача свещите са на 60000 км и ги е сменял, когато я е и взел, а тогава е била на 38000км.Прекъсва и над 4000 оборота рядко съм я настъпвал, но и там ми харесва.   Първоначално 102 000 км ми звучеха, като върнат километраж, но по състоянието на двигателя, волана, салона се оказаха реални.Тампоните на носачите са напълно свършили и на стенда единия почти падна и се оказа, че май не се и намират толкова лесно.Маркуча от резервоара на хидравликата до помпата беше оригиналния и течеше от него, за това го смених.Няма никакъв луфт в рейката, което също ме зарадва много!Колата е с газов инжекцион и разхода в лв спрямо на дизеловото мк1 е символичен
 Първоначално 102 000 км ми звучеха, като върнат километраж, но по състоянието на двигателя, волана, салона се оказаха реални.Тампоните на носачите са напълно свършили и на стенда единия почти падна и се оказа, че май не се и намират толкова лесно.Маркуча от резервоара на хидравликата до помпата беше оригиналния и течеше от него, за това го смених.Няма никакъв луфт в рейката, което също ме зарадва много!Колата е с газов инжекцион и разхода в лв спрямо на дизеловото мк1 е символичен   Всички екстри й работят, но май й го няма сд чейнджъра.А, и задните амортисьори не са оригиналните и нивомата е откачен....В колата е пушено и кожата не е чистена, но скоро ще заблести.
 Всички екстри й работят, но май й го няма сд чейнджъра.А, и задните амортисьори не са оригиналните и нивомата е откачен....В колата е пушено и кожата не е чистена, но скоро ще заблести.- BIGFORDFAN
- потребител 
- Мнения: 1368
- Регистриран: 03 май 2007, 05:06
- Модел на автомобила: Mondeo mk2 1.8 TD ''Сребърната стрела'' & 1996 Scorpio 2.9 12v automatic estate
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Попълнение Scorpio Mk2 2.0 16v
Страхотна машина, а този салон е невероятен. Само един темпомат сега й намери и ще е завършена. Е, и по-големи джанти също няма да са излишни.
			
									
									
						- vankata931
- потребител 
- Мнения: 16
- Регистриран: 30 апр 2013, 22:20
- Модел на автомобила: Ford Scorpio MK2 Ghia
 Ford Scorpio MK1 2.5D
- Status: Извън линия
Re: Попълнение Scorpio Mk2 2.0 16v
Темпомата е единственото нещо, което най-вероятно ще и присадя, защото си е голямо удобство.С нея взехме и оригиналните лети джанти на модела, много запазени, но и те са 15-ки.
			
									
									
						- mladen1984
- потребител 
- Мнения: 1471
- Регистриран: 14 апр 2006, 12:16
- Модел на автомобила: ford scorpio 2.8i Ghia 204к.с.автоматик
 ford scorpio 2.0i Ghia 136k.c. DOHC (1995)
 ford scorpio 2.9i Ghia 210k.c. V6 (1995)cosworth
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Попълнение Scorpio Mk2 2.0 16v
Аре честито със здраве да си я караш!Много е готина, само салона да го изчистиш и то внимателно.Тези  салони изискват поддръжка и третиране с хубави препарати.Аз ползвам на "сонакс" за моя салон.Чисти и придава мирис на кожа.Ако имаш някакви цепнатини по кожата може да пишеш на л.с. и ще ти дам инфо как се оправят.Ако имаш път към Пловдив пиши да се видим.Аз на моята си сложих темпомат и с радост ще ти дам инфо кое как се свързва и какво е необходимо.(и оригинални схеми за свързване на темпомат имам)Поздрави  
			
									
									

- viksata
- потребител 
- Мнения: 336
- Регистриран: 27 апр 2007, 13:46
- Модел на автомобила: Форд Скорпио
- Местоположение: Перник
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Попълнение Scorpio Mk2 2.0 16v
Супер е  
			
									
									
 
 2.9 v6
"Мощността определя с каква скорост можеш да се блъснеш в една стена, а въртящият момент определя колко ще се премести стената"
- vankata931
- потребител 
- Мнения: 16
- Регистриран: 30 апр 2013, 22:20
- Модел на автомобила: Ford Scorpio MK2 Ghia
 Ford Scorpio MK1 2.5D
- Status: Извън линия
Re: Попълнение Scorpio Mk2 2.0 16v
Ето го и скорпиото 4 месеца след като го взех и 9000км повече от тогава.Почти сме готови за лятото.Тези джанти не са моите и бяха само за проба.Какво ще кажете?Отиват ли му или развалят класиката?   
 





Малко форд сбирка в Панагюрище 
 

			
									
									
						 
 




Малко форд сбирка в Панагюрище
 
 
- DigiPro
- потребител 
- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
 ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
 ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
 ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
 ex Fiesta 1,1i MK3
- Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Попълнение Scorpio Mk2 2.0 16v
Екстра е колата и джантите и ходят, но според мен ако са сив металик ще са по-добре от това златистото.
			
									
									
						- cosworth team ruse
- потребител 
- Мнения: 1108
- Регистриран: 20 апр 2008, 21:39
- Модел на автомобила: форд сиера
- Местоположение: РУСЕ
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Попълнение Scorpio Mk2 2.0 16v
браво честито,истински фен,харесва ми избора ти,джантите също много и отиват
			
									
									
						- vankata931
- потребител 
- Мнения: 16
- Регистриран: 30 апр 2013, 22:20
- Модел на автомобила: Ford Scorpio MK2 Ghia
 Ford Scorpio MK1 2.5D
- Status: Извън линия
Re: Попълнение Scorpio Mk2 2.0 16v
Аз ще ги взема сив металик и евентуално, ако не ми харесат ще ги направя златисти...само гумите са едни размери....215/45/17 отзад и 205/45/17 отпред, а те не били от често използваните.Иначе отзад и 225 ще понесе, ама пък почват да бягат много размерите с предните и трябва да карам с изключен блокаж постоянно.
			
									
									
						- Tsurinski
- потребител 
- Мнения: 245
- Регистриран: 27 май 2009, 11:47
- Модел на автомобила: Ford Cougar 2.5 99
- Status: Извън линия
Re: Попълнение Scorpio Mk2 2.0 16v
Колега, според мен тези джанти много отиват на колата. Като цяло страхотен автомобил. Поздрави!
			
									
									
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 8 госта







