ПРОБЛЕМ МОНДЕО МК1: пали, работи 6 сек. и гасне!?
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 15 сеп 2011, 00:19
- Модел на автомобила: Mondeo Hachback 1993 2.0 16V gaz/bezin
- Status: Извън линия
ПРОБЛЕМ МОНДЕО МК1: пали, работи 6 сек. и гасне!?
ПРОБЛЕМ МОНДЕО МК1: пали, работи 6 сек. и гасне!? Сменен е стъпковия мотор с нов преди година-съмнявам се да е от него.
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ МОНДЕО МК1: пали, работи 6 сек. и гасне!?
Може да попълниш в профила двигателя на колата (от друга тема видях че е 2,0) и дали има АГУ. Това че се включва перката означава, че температурния датчик лъже компютъра, че колата е загряла. От друга страна когато е студен двигателя се нуждае от повече гориво за да работи нормално. Какви обороти държи като запали? Първоначално трябва да са около 1200 и дори 1500 при отрицателни температури.radoslav412 написа:Здравейте колеги моето МОНДЕО МК1: пали, работи 6 сек. и гасне!? Като интересното е, че като запали се включва перката на радиатора на ниската скорост и работи постоянно /това е на студен мотор. Сменен е стъпковия мотор с нов преди година-съмнявам се да е от него.
-
- потребител
- Мнения: 276
- Регистриран: 02 фев 2009, 18:54
- Модел на автомобила: Сеат Алхамбра тди 2001,Fiesta Jas 1,25 2000
- Местоположение: Rottach DE
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ МОНДЕО МК1: пали, работи 6 сек. и гасне!?
Така обикновенно прави имобилайзера
-
- потребител
- Мнения: 4
- Регистриран: 15 сеп 2011, 00:19
- Модел на автомобила: Mondeo Hachback 1993 2.0 16V gaz/bezin
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ МОНДЕО МК1: пали, работи 6 сек. и гасне!?
Благодаря за забележката, има АГУ но проблема е като е на бензин. Относно оборотомера не отчита от деня в който съм я купил но не ми е проблем- държи нормали обороти нито се форсира нито заглъхва. Просто като я запаля работи си нормално и след около 6 сек. почва да губи мощност и угасва даже и да й подам газ.DigiPro написа:Може да попълниш в профила двигателя на колата (от друга тема видях че е 2,0) и дали има АГУ. Това че се включва перката означава, че температурния датчик лъже компютъра, че колата е загряла. От друга страна когато е студен двигателя се нуждае от повече гориво за да работи нормално. Какви обороти държи като запали? Първоначално трябва да са около 1200 и дори 1500 при отрицателни температури.radoslav412 написа:Здравейте колеги моето МОНДЕО МК1: пали, работи 6 сек. и гасне!? Като интересното е, че като запали се включва перката на радиатора на ниската скорост и работи постоянно /това е на студен мотор. Сменен е стъпковия мотор с нов преди година-съмнявам се да е от него.
Незнам да има имобилайзер, карам с правен ключ понеже оригиналният се счупи преди година.pelteka написа:Така обикновенно прави имобилайзера
- DigiPro
- потребител
- Мнения: 4337
- Регистриран: 08 фев 2005, 23:15
- Модел на автомобила: C-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3 - Местоположение: Велико Търново
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ПРОБЛЕМ МОНДЕО МК1: пали, работи 6 сек. и гасне!?
Може да си направиш теста със светодиод и да си прочетеш грешките: http://www.thestudentroom.co.uk/attachm ... 1158354597
Ако имаш Autodata (аз нямам) може да видиш стойностите на различните датчици и да ги мериш един по един. Отиди на някоя от сбирките клуба в София и колегите ще помогнат с каквото могат.
Ако имаш Autodata (аз нямам) може да видиш стойностите на различните датчици и да ги мериш един по един. Отиди на някоя от сбирките клуба в София и колегите ще помогнат с каквото могат.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 10 госта