Дизела на Мондео МК4
- 
				pakumba
- потребител 
- Мнения: 93
- Регистриран: 26 апр 2005, 20:32
- Модел на автомобила: fiat croma 2.0 i.e
- Местоположение: софия
- Status: Извън линия
Дизела на Мондео МК4
Здравейте, колеги. Няма много инфо за МК4 на Мондео във вашия форум. На МК3 знам, че ТДЦИ двигателите са сравнително проблемни, проблеми с помпата, с дюзи... Все пак темата не е за това, та нека не се превръща в спор дали е така или не. Интересува ме има ли ги същите проблеми и при 2.0 ТДЦИ 140 коня, както и при 2,2 ТДЦИ. Т.е. изявен проблем с дюзи и най-вече помпата за високо налягане. А и се интересувам от другите хубави и нехубави качества на автомобила. Благодаря предварително за споделената информация.
			
									
									
						- HACKO
- Модератор 
- Мнения: 13115
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
 SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
- Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: Дизела на Мондео МК4
Проблема е на всички "Комон рейл" мотори, не само при Форд.
			
									
									
						- 
				pakumba
- потребител 
- Мнения: 93
- Регистриран: 26 апр 2005, 20:32
- Модел на автомобила: fiat croma 2.0 i.e
- Местоположение: софия
- Status: Извън линия
Re: Дизела на Мондео МК4
Не съм съгласен. Имам 2 комън рейла в семейството. При нито единия няма изявен проблем на модела с дюзи, в смисъл като напишеш "дюза Мерцедес" например и излизат 1000000000000 резултата, като напиша за моите- няма такова нещо. За помпите същото.Говоря за изявен проблем, а не за единични случаи. Докато при МК3 е единичен случай да не им гасне на хората дизела в движение, като пробези от рода на "вече 20 000 км я карам и няма проблем" въобще не ги брояHACKO написа:Проблема е на всички "Комон рейл" мотори, не само при Форд.

- Dimitar Mihov
- потребител 
- Мнения: 156
- Регистриран: 23 апр 2013, 14:24
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi
 Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Дизела на Мондео МК4
Като цяло и според мен колегата Наско е прав. Всички по-нови двигатели без значение марка и модел имат едни и същи дертове. Тук въпросът би трябвало да е по-скоро за колко годишни и с какъв пробег автомобили питаш. Тъй като няма нищо вечно, както сам знаеш  А тия мохабети на джамбазите 15-годишна кола на 120 000 км, айде нема нужда. Автомобилите не са никак лоши, всички проблеми се коренят в това, че идват при нас, когато вече са навъртели огромен километраж и на запад ги изхвърлят
 А тия мохабети на джамбазите 15-годишна кола на 120 000 км, айде нема нужда. Автомобилите не са никак лоши, всички проблеми се коренят в това, че идват при нас, когато вече са навъртели огромен километраж и на запад ги изхвърлят 
			
									
									
						 А тия мохабети на джамбазите 15-годишна кола на 120 000 км, айде нема нужда. Автомобилите не са никак лоши, всички проблеми се коренят в това, че идват при нас, когато вече са навъртели огромен километраж и на запад ги изхвърлят
 А тия мохабети на джамбазите 15-годишна кола на 120 000 км, айде нема нужда. Автомобилите не са никак лоши, всички проблеми се коренят в това, че идват при нас, когато вече са навъртели огромен километраж и на запад ги изхвърлят 
- koinov_bg
- потребител 
- Мнения: 975
- Регистриран: 24 дек 2009, 10:39
- Модел на автомобила: Форд Сиера мк1 2.0 115к.с
- Местоположение: София.Люлин
- Status: Извън линия
Re: Дизела на Мондео МК4
Ей момчета момчетаааа дизел у българдко хубав НЯМА няма и да има докато наща нафта е така скапана.
Що де отнася за това пежо и форд са направили една додта добра разработка на дизела и добре деяни.
Във фирмата където работи Койнов старши има две Мондеота 2012г от чисто нови ги карат като служебни и в момента са на по над 70-80хил км и още деянат но до кога....
П.с. колите не са давали никви ядове до момента.
			
									
									Що де отнася за това пежо и форд са направили една додта добра разработка на дизела и добре деяни.
Във фирмата където работи Койнов старши има две Мондеота 2012г от чисто нови ги карат като служебни и в момента са на по над 70-80хил км и още деянат но до кога....
П.с. колите не са давали никви ядове до момента.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но  педал  
						
- Dimitar Mihov
- потребител 
- Мнения: 156
- Регистриран: 23 апр 2013, 14:24
- Модел на автомобила: Ford Fusion 1.4 TDCi
 Ford Fiesta 1.0 EcoBoost
- Местоположение: Пловдив
- Status: Извън линия
Re: Дизела на Мондео МК4
Е ти пък нищо не каза ... Те ако на по 70-80 хил. почваха да имат проблеми егахти колите  Проблемите почват като подминат 200 000, а за колите от т.нар. "нов внос" това си е стандартен километраж. Въпреки, че ако гледаш показанията по таблата всички са между 130 и 150 хил., без значение дали говорим за 5 или 15 годишна кола
 Проблемите почват като подминат 200 000, а за колите от т.нар. "нов внос" това си е стандартен километраж. Въпреки, че ако гледаш показанията по таблата всички са между 130 и 150 хил., без значение дали говорим за 5 или 15 годишна кола  
			
									
									
						 Проблемите почват като подминат 200 000, а за колите от т.нар. "нов внос" това си е стандартен километраж. Въпреки, че ако гледаш показанията по таблата всички са между 130 и 150 хил., без значение дали говорим за 5 или 15 годишна кола
 Проблемите почват като подминат 200 000, а за колите от т.нар. "нов внос" това си е стандартен километраж. Въпреки, че ако гледаш показанията по таблата всички са между 130 и 150 хил., без значение дали говорим за 5 или 15 годишна кола  
- urgan
- Потребител 
- Мнения: 1834
- Регистриран: 16 яну 2009, 16:44
- Модел на автомобила: Ford Mondeo 2.0 TDCi 131 h.p. Estate 02' Ghia
 Engine code: FMBA
- Status: Извън линия
Re: Дизела на Мондео МК4
Да, тук малко си говорим на друго нивоDimitar Mihov написа:...
 Тая била много лоша кола, оная давала много дефекти, другата била нам каква. Караме 15 годишни коли, хвърлени от собствениците си защото им излиза прекалено скъпо да се занимава с глупости като ремонт на дюзи, т.е. смяна защото там не се ремонтира, а сменя. В България наистина откриваме истинските болежки на една кола, но изморена кола минала 2-300 000 км. После някои наши майсторчета се провъзгласяват форд и циганин не работят през зимата. Хубаво ама същите тия като станат на 90 години, ако станат искам да видя как ще лежи под някоя кола и ще разправят че форд не ставал за кола. Същото както една кола си намаля капацитета след 20 години така и хората немогат да работят на 90 години. Лошото е че 15 годишна кола в перфектно състояние се е превърнало в мерило за качество и която издържи повече на наште дупки и качествени горива значи е по качествена. А на запад хората знаят само къде е капачката за гориво и се кефят как им върви колата.
 Тая била много лоша кола, оная давала много дефекти, другата била нам каква. Караме 15 годишни коли, хвърлени от собствениците си защото им излиза прекалено скъпо да се занимава с глупости като ремонт на дюзи, т.е. смяна защото там не се ремонтира, а сменя. В България наистина откриваме истинските болежки на една кола, но изморена кола минала 2-300 000 км. После някои наши майсторчета се провъзгласяват форд и циганин не работят през зимата. Хубаво ама същите тия като станат на 90 години, ако станат искам да видя как ще лежи под някоя кола и ще разправят че форд не ставал за кола. Същото както една кола си намаля капацитета след 20 години така и хората немогат да работят на 90 години. Лошото е че 15 годишна кола в перфектно състояние се е превърнало в мерило за качество и която издържи повече на наште дупки и качествени горива значи е по качествена. А на запад хората знаят само къде е капачката за гориво и се кефят как им върви колата.- Nebhotep
- потребител 
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Дизела на Мондео МК4
Да се върнем на темата. Карам Ford S-max с TDCI 2.0 140 коня мотора. Смея да твърдя, че разработката на Fоrd с PSA е много добра. Е вярно, че колата е на 90 000 км. (карам я от 30 000 км.), но смятам, че е доста по- надежден от 2,0 дизелите при Mondeo MK3.
Ето тук може да се прочете повече за горивната система и начина и на работа: http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... DI#p501633
Поздрави!
			
									
									
						Ето тук може да се прочете повече за горивната система и начина и на работа: http://www.clubford.org/forum/viewtopic ... DI#p501633
Поздрави!
- 
				pakumba
- потребител 
- Мнения: 93
- Регистриран: 26 апр 2005, 20:32
- Модел на автомобила: fiat croma 2.0 i.e
- Местоположение: софия
- Status: Извън линия
Re: Дизела на Мондео МК4
Да, нека се върнем на темата с реални мнения и наблюдения. Особено бих се зарадвал някой ако каже- имам я от нова, сега е на 300 000км, на 200 000 смених разпръсквачи/дюзи, още не съм сменял турбо, смених съединителя на 150 000, маховика беше ок и т.н.
			
									
									
						- Nebhotep
- потребител 
- Мнения: 1977
- Регистриран: 07 юли 2008, 15:26
- Модел на автомобила: Ford S-Max Titanium,105 kW (143 PS) year 2008, 6 speed manual Ford Escort MK VІІ Turnier`97 1.6 16v CLX
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Дизела на Мондео МК4
За тази работа с многото километри си има форуми:
Виж тук: http://www.s-maxclub.ru/forum/
И тук: http://mondeoclub.ru/forum/forum/78/
До 200 000 км. този тип двигатели са железни. Евентуално да изгърми турбината на около 150-160 хил. и EGR. Помпите също дават фира, ако се кара с кофти нафта. Но от дюзи има много малко оплаквания.
			
									
									
						Виж тук: http://www.s-maxclub.ru/forum/
И тук: http://mondeoclub.ru/forum/forum/78/
До 200 000 км. този тип двигатели са железни. Евентуално да изгърми турбината на около 150-160 хил. и EGR. Помпите също дават фира, ако се кара с кофти нафта. Но от дюзи има много малко оплаквания.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 33 госта






