Смяна на антифриз?
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4774
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Смяна на антифриз?
Да ти кажа, че съм смесвал и проблем до сега не е имало. Не знам на какво се дължи. Аз на моята кола не бихси го причинил. Ама на буса, каквото ми кажат и дадат сипвам. Отказах се да се боря с неуки тарикати!F Focus написа: ↑22 сеп 2022, 17:51Да.
И още нещо, което пропуснах-органичният (червен) антифриз не е добре да се смесва с неорганичния (син, или зелен).
П.С. М/у другото от снимката ми се струва, че смененият ти антифриз не е прозрачен, а някак мътен...или греша? Предишният сменен антифриз как изглеждаше, има ли осезателна разлика с новият?
времето е като парите-никога не стига
-
- потребител
- Мнения: 1189
- Регистриран: 25 сеп 2020, 17:56
- Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 бензин 125к.с., 2006г.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смяна на антифриз?
То, и аз да си призная, че преди години от незнание съм ги мешал.
Докарвах много красив светло-виолетов цвят! 


Много автомати-слаби резултати!
- Saggy
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 08 дек 2016, 23:47
- Модел на автомобила: Форд Фокус MK2.5
1.6 Duratec 100 к.с. бензин 2011г. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Смяна на антифриз?
Моят оригинален антифриз изкара 8 години и го смених при смяната на водната помпа и ангр. ремък. Няколко пъти през годините съм му доливал къде антифриз концентрат G-12, къде дест. вода. Наистина има лека загуба, най-вероятно от изпаряването на водата. Казвам лека, защото ми се е налагало доливане 1 път годишно макс. Сега сложих някакъв чешки антрифриз и не се е налагало доливане над година вече. Големият проблем при стария антрифриз е загубата на свойства и корозията, затова е добре да се сменя на определен интервал. При смяната на оригиналния антифриз течността беше доста бистра въпреки 8-те години. Антифризът за този Фокус е G12, G12 Longlife или фордовска спецификация WSS-M97B44-D. Аз съм намирал G12 с фордовската спецификация в Бриколаж. Интересно дали е нужно някакво обезвъздушаване при смяна или наистина системата автоматично се обезвъздушава?
- deathstorm
- потребител
- Мнения: 553
- Регистриран: 11 дек 2007, 17:57
- Модел на автомобила: Ford Escort 1.6 16v 93г. (Zetec L1E, DOHC на главата) (retired)
Ford Focus МК2 1.6 16v TI VCT 06г. 115 Hp + LPG Fobos 4
Ford Focus MK2.5 09г. Duratec HE 2.0 16v 145 Hp + LPG BRC Plug & Drive - Местоположение: Хасково
- Status: Извън линия
Re: Смяна на антифриз?
Фокус 2 е една от най-лесните за обезвъздушаване охладителни системи които съм срещал. Според мен това е благодарение на двата пароотвеждащи маркуча от корпуса на разпределителя и входа на радиатора. Няколко пъти ми се е налагало да източвам антифриза и обезвъздушаването общо взето е супер лесно - пълниш до горе, палиш, доливаш каквото дръпне, затваряш караш и на другия ден най-много да се наложи да долееш половин литър. И това говоря за пълно източване от пробката на радиатора. В случая на колегата дето трябва да долее я има я няма 200 грама няма за какво обезъдушаване да се говори. Трудно се обезвъздушават коли при които разширителния съд не е част от системата (не е под налягане) и наливаш в радиаотора.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 7 госта