Всичко за 14-ти Национален Събор на КФБ

Потребителски аватар
Dani_Barabani
Модератор
Модератор
Мнения: 2477
Регистриран на: 15 яну 2009, 17:47
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.3, 1995 август;
Ford Fusion 1.4 TDCi, 2010 юни
Местоположение: София
Местоположение: София, ж.к.Хаджи Димитър / ж.к.Бъкстон
Status: Извън линия

Всичко за 14-ти Национален Събор на КФБ

Мнение от Dani_Barabani » 01 дек 2015, 20:24

Използвайте тази тема за предложения, размисли и гонки към предстоящия 14-ти Национален Събор на Клуб Форд България
Изображение
Изображение Изображение

Viktor_Velev
потребител
потребител
Мнения: 106
Регистриран на: 09 окт 2009, 13:53
Модел на автомобила: Ford Sierra 2.0 dohc
Местоположение: Стара Загора
Местоположение: Стара Загора
Status: Извън линия

Re: Всичко за 14-ти Национален Събор на КФБ

Мнение от Viktor_Velev » 01 дек 2015, 21:30

Урааа !! Много се радвам че пак ще е на Дракона!Поздравления към организаторите! Миналата година имах известни проблеми но на този събор обещавам да има какво да се види,ще съм с друг мотор който е два пъти по мощен от стария! Миналата година програмата беше на доста добро ниво както и подготовката разбира се , така че предложения аз нямам само да попитам говорено ли е с Христо Стоилов да има дрифт ?Поздрави още веднъж към организаторите !!!

Потребителски аватар
cammy_di
Потребител
Потребител
Мнения: 48
Регистриран на: 05 дек 2012, 09:46
Модел на автомобила: ex: Ford Fiesta 2000
ex: Ford Fiesta 2003,
ex: Ford S-max 2006
ex: Ford Ka 2009
Ford Fiesta 2013
Местоположение: sofia
Местоположение: София
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Всичко за 14-ти Национален Събор на КФБ

Мнение от cammy_di » 01 дек 2015, 21:55

И аз да викна "Ура!"
Въпреки че, вероятно ще се разложа до басейна в по-голямата част от времето или ще яхна само 1 к.с., отлично селектиран микс!
Поздравления за организаторите!
Ще чакаме подробности за резервациите!
[url=http://dobavi.info/cars/Ford/][img]http://dobavi.info/cars/Ford/m33672.gif[/img][/url]

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7766
Регистриран на: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Re: Всичко за 14-ти Национален Събор на КФБ

Мнение от paci » 01 дек 2015, 22:17

И по моята след Събора е почти изцяло подменено окачването и леки промени по външния вид.
До следващия 14ти Събор ще видим как ще бъдем и дали ще можем да участваме :)
Супер е, че отново е на писта :D:

Потребителски аватар
ivan_racing
потребител
потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 28 юни 2011, 20:16
Модел на автомобила: Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
с доработки 90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.

Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година 1,6 CVH с моно инжекцион; сив с Xr3 джанти и спойлер .
Местоположение: София/Стамболийски
Местоположение: София/Стамболийски
Status: Извън линия

Re: Всичко за 14-ти Национален Събор на КФБ

Мнение от ivan_racing » 01 дек 2015, 23:19

Аз мога ли да помогна с идеи за това как да станат състезанията. За да не стане като миналата година класирането да не е ясно,както и доста неща останаха неясни. Ако мога да помогна, понеже състезанията много ги обичам и доста съм гледал, а и участвал.
http://vbox7.com/play:0d9ac82c03
Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i

toniboy
потребител
потребител
Мнения: 1285
Регистриран на: 21 мар 2008, 17:20
Модел на автомобила: Форд фокус - червен
/Opel - Zafira A 1.8 16V (116 Hp)
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Всичко за 14-ти Национален Събор на КФБ

Мнение от toniboy » 02 дек 2015, 07:16

ivan_racing написа:Аз мога ли да помогна с идеи за това как да станат състезанията. За да не стане като миналата година класирането да не е ясно,както и доста неща останаха неясни. Ако мога да помогна, понеже състезанията много ги обичам и доста съм гледал, а и участвал.
Разбира се .
Тук в тази тема може да споделиш своите идеи и предложения.
Определено организацията по пистата ще иска помощ и всеки сериозен желаещ да помогне в това да се случи е от полза.
В наи скоро време ще има спуснати задачки които трябва да се свършат.
Важното е ,че имаме вече дати, писта, хотел. 3в1.

Потребителски аватар
Kamazabg
потребител
потребител
Мнения: 594
Регистриран на: 07 фев 2010, 11:35
Модел на автомобила: Orion Mk3 1.3OHV Orion Mk3 1.6 EFI Tourneo Connect 1.8 TDCI
Местоположение: Сливен
Местоположение: гр Сливен
Status: Извън линия

Re: Всичко за 14-ти Национален Събор на КФБ

Мнение от Kamazabg » 02 дек 2015, 08:29

Много се радвам,че отново ще сме на Дракон, пък и Тракиец съвсем не е лоша база.. Не зная само дали ще ни побере. С нетърпение очаквам събора.
Изображение Изображение

Потребителски аватар
dj_peci
Потребител
Потребител
Мнения: 114
Регистриран на: 01 окт 2014, 20:49
Модел на автомобила: FORD ESCORT 95 MK7/ 2.0 zetec 16V TURNIER
Местоположение: Хасково
Местоположение: Хасково
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Всичко за 14-ти Национален Събор на КФБ

Мнение от dj_peci » 10 яну 2016, 16:56

наготвил съм уредбата,таз година смятам да се 4увам на дале4е.:))) от сега записвам музикални желенаия:хахаха
*bbq* *fordlogo*

Потребителски аватар
ivan_racing
потребител
потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 28 юни 2011, 20:16
Модел на автомобила: Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
с доработки 90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.

Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година 1,6 CVH с моно инжекцион; сив с Xr3 джанти и спойлер .
Местоположение: София/Стамболийски
Местоположение: София/Стамболийски
Status: Извън линия

Re: Всичко за 14-ти Национален Събор на КФБ

Мнение от ivan_racing » 11 яну 2016, 08:38

Няколкото бързи предложения. Мога и примерна програма да предложа.

1: Дрифта да се намали като време спрямо миналата година, твърде малко коли бяха. Получаваше се така,че не се кара през цялото време. Да е час, просто повече се оказва не много смислено, според това което се случи миналата година.

2: Да се направи поне час, час и нещо свободен драг, всеки желаещ да се дърпа с когото иска, без значение от клас и т.н. Този драг да не е с класиране а за кеф.

3: Да се направят малко повече класове с цел привличане на повече желаещи:
Клас до 1300 -той може и да е само един, едва ли ще има много модифицирани 1,1 фиести :mrgreen:
Клас от 1300 до 1600 (оригинални и модифицирани) - тоест 2 класа.
клас от 1600 до 2000 (оригинални и модифицирани) - тоест 2 класа.
клас от 2000 нагоре (оригинални и модифицирани) - още два класа.

Това прави 7 класа за състезанията, но би привлякло повече хора.


Примерно тайм атака да се направи преди обяд и да се наградят хората. После почивка, дрифт и драга, след като всички са хапнали и починали. Награждаване и оттам свободен драг и свободно каране. Мога и часово да дам идея, но това е ако има желание.

Това се сещам засега като предложения, ако ми хрумне още ще пиша.
http://vbox7.com/play:0d9ac82c03
Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i

Потребителски аватар
dragonn2
потребител
потребител
Мнения: 474
Регистриран на: 10 ное 2014, 12:09
Модел на автомобила: 2001 Ford Focus 1.6 16v / 2007 Ford Fusion 1.6 16v / 2004 Toyota RAV4 D4D
Местоположение: sofia/samokov
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Всичко за 14-ти Национален Събор на КФБ

Мнение от dragonn2 » 13 яну 2016, 11:43

Подкрепям идеята с повечето класове, че на миналия събор на драг се паднах срещу модифицирана Фиеста 1.6 ТУРБО, а аз бях с Фокус МК1 1.6 100 коня пълен сток.
То направо нямаше никаква интрига :roll:
Както и да е, аз най-много се изкефих на тайм атака. Някъде все още се намира клипче на което се вижда как се завъртях на последния завой преди дългата права и излетях в ливадите :mrgreen: Но пък това ми остана доста добър спомен и емоция. А даже в последствие разбрах че съм спечелил 3-то място и бях шокиран :shock: За следващият събор съм на линия и се надявам да оставите повече време за свободно каране.
ИзображениеИзображение

Потребителски аватар
Dani_Barabani
Модератор
Модератор
Мнения: 2477
Регистриран на: 15 яну 2009, 17:47
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.3, 1995 август;
Ford Fusion 1.4 TDCi, 2010 юни
Местоположение: София
Местоположение: София, ж.к.Хаджи Димитър / ж.к.Бъкстон
Status: Извън линия

Re: Всичко за 14-ти Национален Събор на КФБ

Мнение от Dani_Barabani » 13 яну 2016, 16:01

Идеите, които получаваме тук и по друг начин са чудесни и УС, както и клубните членове, участващи в организацията на събора за 2016, ще вземем предвид всяка една.
ivan_racing написа:Няколкото бързи предложения. Мога и примерна програма да предложа.
Ще се радвам да развием тази идея на някоя от неделните срещи и да разпишем окончателния вариант за състезанията и свободното каране.
dj_peci написа:наготвил съм уредбата,таз година смятам да се 4увам на дале4е
Сърдечно ти благодарим от сега, че ни подгряваш на пистата, а също така и заковеш на партито :D:

Добавям тук, че подготвяме заснемане на събора с колега от форума.

Пишете за всичко, което искате да обсъдим, така, че съборът да бъде още по-приятно преживяване и посетен от възможно най-много форд фенове :)
Изображение
Изображение Изображение

Потребителски аватар
dj_peci
Потребител
Потребител
Мнения: 114
Регистриран на: 01 окт 2014, 20:49
Модел на автомобила: FORD ESCORT 95 MK7/ 2.0 zetec 16V TURNIER
Местоположение: Хасково
Местоположение: Хасково
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Всичко за 14-ти Национален Събор на КФБ

Мнение от dj_peci » 15 яну 2016, 20:16

вече музиката е в мазето наготвил съм и ремарке:))) и няма търпение да дойде момента.
*bbq* *fordlogo*

Потребителски аватар
koinov_bg
потребител
потребител
Мнения: 961
Регистриран на: 24 дек 2009, 10:39
Модел на автомобила: Форд фиеста мк3 1,8 16в 105 к.с
Местоположение: София
Местоположение: София.Люлин
Status: Извън линия

Re: Всичко за 14-ти Национален Събор на КФБ

Мнение от koinov_bg » 11 фев 2016, 13:18

Абсолюто съм съгласен със Иван,но според мен подреждането на състезанията трябва да е по-по друг начин.
Според мен,като състезания трябва да бъдат 1-драг 2-ро Тайм Атак и 3-то Дрифт(ако има подготвени автомобили за това).
За класовете също съм съгласен.

Другото.предложение което бих направил е във входа на пистата да бъде калколирано и участие,защото мене лично ме подразни да плащам за вход и ако искам да карам и вход за писта,така който дойде 1-во ще дойде с пари,ще си бъде направил сметката та, като плаща ще знае че ще може и да кара,ако не негова си работа.
Аз миналата година нямаше да карам,но след получена доза адреналин,бензин и миризма на гуми реших да се пусна.И то какво стана,издирване на 1-час организатори плащане,записване мерене кръвно и очен преглед и бля бля и почти се бях отказал,та много приказки изписах за това помислете за ВХОДА на пистата какво ще включва.
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал *159*

Потребителски аватар
DigiPro
Модератор
Модератор
Мнения: 4258
Регистриран на: 08 фев 2005, 23:15
Модел на автомобила: служебен B-Max 1,0 EcoBoost
ex служебен Fusion 1,4 Duratec 16V.
ex Fiesta Si 1,6 16V MK3,5
ex Fiesta 1,1i MK3
Местоположение: Велико Търново
Местоположение: Велико Търново
Контакти:
Status: Извън линия

Re: Всичко за 14-ти Национален Събор на КФБ

Мнение от DigiPro » 11 фев 2016, 14:29

koinov_bg написа:Другото.предложение което бих направил е във входа на пистата да бъде калколирано и участие.
Може и в ресторанта към цената на обяда да ти калкулират и 2 големи бири, пък ако не ти се пие, или си с колата няма да ги пиеш. Така как ти звучи?

Потребителски аватар
Dani_Barabani
Модератор
Модератор
Мнения: 2477
Регистриран на: 15 яну 2009, 17:47
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.3, 1995 август;
Ford Fusion 1.4 TDCi, 2010 юни
Местоположение: София
Местоположение: София, ж.к.Хаджи Димитър / ж.к.Бъкстон
Status: Извън линия

Re: Всичко за 14-ти Национален Събор на КФБ

Мнение от Dani_Barabani » 11 фев 2016, 14:50

DigiPro написа:
koinov_bg написа:Другото.предложение което бих направил е във входа на пистата да бъде калколирано и участие.
Може и в ресторанта към цената на обяда да ти калкулират и 2 големи бири, пък ако не ти се пие, или си с колата няма да ги пиеш. Така как ти звучи?
[t1229.gif] :D: :D: :D:

Гальо, помисли дали е ефективно това, което предлагаш... Дидо, ти е отговорил за калкулираната цена. Ако пък събираме отделно пари на входа за писта, трябва да има поне 2ма от КФБ да стоят там, да питат всеки влизащ, да раздават и събират формуляри....

По-скоро бих помислила за оптимизиране на процеса вътре, така, че да не се повтаря твоето преживяване и да стане всичко по-бързо и лесно. Това, вероятно ще означава да има повече хора в организацията на състезанията.
Изображение
Изображение Изображение

Потребителски аватар
ivan_racing
потребител
потребител
Мнения: 572
Регистриран на: 28 юни 2011, 20:16
Модел на автомобила: Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
с доработки 90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.

Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година 1,6 CVH с моно инжекцион; сив с Xr3 джанти и спойлер .
Местоположение: София/Стамболийски
Местоположение: София/Стамболийски
Status: Извън линия

Re: Всичко за 14-ти Национален Събор на КФБ

Мнение от ivan_racing » 12 фев 2016, 18:37

Dani_Barabani написа:
DigiPro написа:
koinov_bg написа:Другото.предложение което бих направил е във входа на пистата да бъде калколирано и участие.
Може и в ресторанта към цената на обяда да ти калкулират и 2 големи бири, пък ако не ти се пие, или си с колата няма да ги пиеш. Така как ти звучи?
[t1229.gif] :D: :D: :D:

Гальо, помисли дали е ефективно това, което предлагаш... Дидо, ти е отговорил за калкулираната цена. Ако пък събираме отделно пари на входа за писта, трябва да има поне 2ма от КФБ да стоят там, да питат всеки влизащ, да раздават и събират формуляри....

По-скоро бих помислила за оптимизиране на процеса вътре, така, че да не се повтаря твоето преживяване и да стане всичко по-бързо и лесно. Това, вероятно ще означава да има повече хора в организацията на състезанията.

Да се съберем неделя да го обсъдим на живо? Като се направи примерна версия програма. _friends_
http://vbox7.com/play:0d9ac82c03
Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i

Потребителски аватар
koinov_bg
потребител
потребител
Мнения: 961
Регистриран на: 24 дек 2009, 10:39
Модел на автомобила: Форд фиеста мк3 1,8 16в 105 к.с
Местоположение: София
Местоположение: София.Люлин
Status: Извън линия

Re: Всичко за 14-ти Национален Събор на КФБ

Мнение от koinov_bg » 13 фев 2016, 08:57

Ами Дани така поставен въпроса съм съгласен,просто явно като за 1-ви опит за летене на "Дракон" бая неща не бяха Ок ама за това сме хора да.обсъдим и поправим.
Ако наистина се намери варянт,в който ако на човек така му се по-прикара на пистани бързо може да се включи съм съгласен.

Иване за тази Неделя не знам,но с тебе винаги може да обсъдим и да дъдем примерна програма за състезанията на писта.

Поздрави Койнов
По добре мъртъв,но пич от колкото жив,но педал *159*

Потребителски аватар
Ivan Bojkov
Потребител
Потребител
Мнения: 56
Регистриран на: 09 юли 2014, 09:12
Модел на автомобила: Форд Фокус 1.8 ТДЦИ
Местоположение: Plovdiv
Местоположение: Пловдив,с.Белащица
Status: Извън линия

Re: Всичко за 14-ти Национален Събор на КФБ

Мнение от Ivan Bojkov » 18 мар 2016, 21:58

А бе и аз имам една идея а тя е следната:
Защо не се направи състезание по бутане на кола на заден ход.Шофьора е вътре и управлява колата а другите двама го бутат назаден.Общ брой на участници трима от всеки един град.Какво ще кажете?
Изображение

toniboy
потребител
потребител
Мнения: 1285
Регистриран на: 21 мар 2008, 17:20
Модел на автомобила: Форд фокус - червен
/Opel - Zafira A 1.8 16V (116 Hp)
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: Всичко за 14-ти Национален Събор на КФБ

Мнение от toniboy » 19 мар 2016, 08:27

Може , не е лоша идеата. До сега ги бутахме на пред, после ги теглихме с въже, имахме и каране на пред с ниска предавка без да се натискат спирачка. смяна на гума за време.
За такъв род дейности писта не ни е нужна . На всеки един по голям паркинг, мол, метро можем да го направим това и да се забавляваме.
Тука на писта целта е друга да се кара на макс , адреналин да има. Поне аз така си мисля. И като цяло ако програмата за пистата е да си бутаме колите на пред и на зад каква ще бъде посещаемостта на хората - може и таксата за наем на пистата за ден да не можем да покрием.

Потребителски аватар
mclsdreal
потребител
потребител
Мнения: 549
Регистриран на: 01 май 2009, 20:44
Модел на автомобила: Мондео 1.8TD-2000, Джия
Местоположение: Германия, Саарлуис
Местоположение: Germany- Saarlouis
Status: Извън линия

Re: Всичко за 14-ти Национален Събор на КФБ

Мнение от mclsdreal » 20 мар 2016, 09:48

Това с калкулирането няма как да стане, и всяка една кола да се проверява технически дали става за каране на пистата, както знам аз например, гледа се пожарогасителя да е годен и да е близо до шофьора, плюсовия кабел на акуту да е изолиран, кука за теглене закачена отпред, каска, и така нататък елементарните му неща. Ако всеки трябва да бъде проверяван за тези неща, опашката за пистата ще е от Вакарел. Затова плащането се прави после. А и не всички ще карат. Но все пак може да се пусне една заявка за участие и така да се калкулира колко ще са горе долу участниците, +,- там няколко човека. За дрифта и аз съм на мнение да се намали времето, или поне да се прецени на 80-100% колко ще дрифтят за да се сгъсти графика и наистина да остане малко време и за свободно мерене на....конкси сили. Тия неща с дърпане, тичане и прочее са сдухани, особено ако набараме някаква жега, а и на публиката едва ли и се гледа. Намерете няколко клубни мацки за миене с яко пяна на кола победител, да има малко плакнене на очи хаха...
I`m sorry.. I can`t be perfect... !!

Заключена

Върни се в “Събори и събития”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 1 гост