теч на антифриз

Двигател. Съединител. Скоростна кутия. Главно предаване и диференциал. Мазилна уредба. Изпускателна система.
Потребителски аватар
Jani_Petrov
потребител
потребител
Мнения: 600
Регистриран: 04 яну 2007, 18:35
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6EFI
105 кончета и едно пчелно семейство да бръмчи малко ;))
ПЪК НА СРЕЩИТЕ ИДВА С ОПЕЛ :((
Местоположение: Varna , Po sveta i u nas....
Контакти:
Status: Извън линия

теч на антифриз

Мнение от Jani_Petrov » 12 яну 2007, 20:49

Става дума за Форд Ескорт 1.6 EFI . От дясно някаде около ангренажния ремък около ролката на коляновия вал, или малко над нея, не се вижда точно се получи теч на антифриз. свалих капака на ангренажа и пак не виждам откъде точно тече, отворих капачката на разширителния съд ,взе въздух и теча се усили. Значи някаде има гояма дупка, само незнам от какво е или пък от какво се е получила?
Някой наясно ли е, разглобявал ли е такова чудо и може ли да помага, че аз още несъм разглобявал и непредполагам от какво може да е ? ? ? ? ?

Anton Tonchev
потребител
потребител
Мнения: 65
Регистриран: 28 ное 2006, 21:03
Модел на автомобила: Нисан Примера
Status: Извън линия

Мнение от Anton Tonchev » 12 яну 2007, 20:57

колега ,виж дали има ,,тапа,, на главата !!!Диаметъра май е около 20-30mm, тя изгнива и почва да тече.Другото е по-гадно -гарнитура на главата.може и водна помпа но тя е по ниско от главатаи ролката.
*00143*

Баджанака има сервиз във Варна това му е telefona0898642278

Потребителски аватар
Jani_Petrov
потребител
потребител
Мнения: 600
Регистриран: 04 яну 2007, 18:35
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6EFI
105 кончета и едно пчелно семейство да бръмчи малко ;))
ПЪК НА СРЕЩИТЕ ИДВА С ОПЕЛ :((
Местоположение: Varna , Po sveta i u nas....
Контакти:
Status: Извън линия

.

Мнение от Jani_Petrov » 12 яну 2007, 21:08

значи теча е ниско долу, не се вижда точно като се свали капачето на ремака горе. мисля че е някаде непосредствено над ролката на коляновия вал

Anton Tonchev
потребител
потребител
Мнения: 65
Регистриран: 28 ное 2006, 21:03
Модел на автомобила: Нисан Примера
Status: Извън линия

Мнение от Anton Tonchev » 12 яну 2007, 22:06

значи е помпата.обади се на баджанака той има сервиз при теб.някъде към ,,Воденицата,,или,Мелницата,, по пътя за каменармалкo над,,СБА,,

crazy_dude
потребител
потребител
Мнения: 87
Регистриран: 20 дек 2006, 09:40
Модел на автомобила: Форд Фиеста 1.6 16v '95
Местоположение: Божурище
Контакти:
Status: Извън линия

Re: .

Мнение от crazy_dude » 13 яну 2007, 15:31

Jani_Petrov написа:значи теча е ниско долу, не се вижда точно като се свали капачето на ремака горе. мисля че е някаде непосредствено над ролката на коляновия вал

Същото като при мен........оказа се водната помпа....
И не знам как е на ескорта, ама на мен ми разкачиха половината двигател за да я сменят!

Потребителски аватар
Jani_Petrov
потребител
потребител
Мнения: 600
Регистриран: 04 яну 2007, 18:35
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6EFI
105 кончета и едно пчелно семейство да бръмчи малко ;))
ПЪК НА СРЕЩИТЕ ИДВА С ОПЕЛ :((
Местоположение: Varna , Po sveta i u nas....
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Jani_Petrov » 14 яну 2007, 16:45

за колко време става смяната и колко струва ремонта + частите

Anton Tonchev
потребител
потребител
Мнения: 65
Регистриран: 28 ное 2006, 21:03
Модел на автомобила: Нисан Примера
Status: Извън линия

Мнение от Anton Tonchev » 14 яну 2007, 17:58

това 1,6 ЕФИ 8 v или 16 v?и коя година е?

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 15 яну 2007, 10:09

100 % водна помпа. Щом теча се усилва като отвиеш капачката - това трябва да е. Такива неща се случват, когато ремъка е бил пренатегнат. Разбива се едно нещо като семеринг (не се сещам как се казва), което непозволява на антифриза да излезе през лагерите на водната помпа и антифриза влиза по остта и се разбиват лагерите. Ако е това няма да е лошо в сервиза да ти проверят и генератора за луфтове, защото всяко зло не идва само.

Потребителски аватар
mrdds
потребител
потребител
Мнения: 3127
Регистриран: 23 фев 2006, 12:26
Модел на автомобила: S max 2.0 Diratec HE 2007 titanium
Местоположение: Пловдив
Status: Извън линия

Мнение от mrdds » 15 яну 2007, 10:14

nikolovvd написа:100 % водна помпа. Щом теча се усилва като отвиеш капачката - това трябва да е. Такива неща се случват, когато ремъка е бил пренатегнат. Разбива се едно нещо като семеринг (не се сещам как се казва), което непозволява на антифриза да излезе през лагерите на водната помпа.
....фибър
:twisted:
Гадно наистина.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 15 яну 2007, 10:22

Да бе фибър беше. *00133*

Потребителски аватар
Jani_Petrov
потребител
потребител
Мнения: 600
Регистриран: 04 яну 2007, 18:35
Модел на автомобила: Ford Escort 1.6EFI
105 кончета и едно пчелно семейство да бръмчи малко ;))
ПЪК НА СРЕЩИТЕ ИДВА С ОПЕЛ :((
Местоположение: Varna , Po sveta i u nas....
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Jani_Petrov » 15 яну 2007, 11:01

forda e 1.6 EFi 8V 1991. 105 ks. Има го по подробно в раздел ПРОДАВАМ, защото си купих вече друга кола. Има и снимка. Иначе сам си много доволен от него, ама пусти му жени кат искат повече врати и тъй се получава. :roll: :roll:

Отговори

Върни се в “ДВИГАТЕЛ И ТРАНСМИСИЯ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта