Бързо износване на каре Фокус2
- escort82
- потребител 
- Мнения: 55
- Регистриран: 17 окт 2006, 21:49
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1982,1998, Focus2008
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Бързо износване на каре Фокус2
Привет! На фокусника мк2 1.6 16V 74квт му се износва ляво външно каре много бързо. Купих я март с износено каре и го смених няколко месеца по късно. Сложих на Паскал каре, което след 500км почна и то да почуква леко и след още 1000 вече се беше износило доста. Взех друго каре два пъти по скъпо и сега гледам че след 1000км пак е тръгнало по същия път. Може би малко повече ще издържи, но не е нормално   Колата върви нормално. Тресе леко от 110 до 120км/ч но вероятно е от изкривена джанта.
 Колата върви нормално. Тресе леко от 110 до 120км/ч но вероятно е от изкривена джанта. 
Въпроса ми е дали има нещо по окачване или примерно вътрешното каре да кара по някакъв начин да се износва външното или заради крива ос?
Говорих с майстори и ми казаха, че нямало. Даже единия каза че имал случай с Хонда на която за един сезон сменили 5 карета и вече с 5тото станали нещата. 
 
Според вас има ли някаква причина или просто качеството на частите е такова? Има ли смисъл да сменям цялата полуоска и да я взема от Мото Пфое вероятно на цената на колата или да продължавам със смените на карета, докато попадна на здраво 
 
Благодаря на всички отзовали се!
			
									
									
						 Колата върви нормално. Тресе леко от 110 до 120км/ч но вероятно е от изкривена джанта.
 Колата върви нормално. Тресе леко от 110 до 120км/ч но вероятно е от изкривена джанта. Въпроса ми е дали има нещо по окачване или примерно вътрешното каре да кара по някакъв начин да се износва външното или заради крива ос?
Говорих с майстори и ми казаха, че нямало. Даже единия каза че имал случай с Хонда на която за един сезон сменили 5 карета и вече с 5тото станали нещата.
 
 Според вас има ли някаква причина или просто качеството на частите е такова? Има ли смисъл да сменям цялата полуоска и да я взема от Мото Пфое вероятно на цената на колата или да продължавам със смените на карета, докато попадна на здраво
 
 Благодаря на всички отзовали се!

- ЯЛТА
- Потребител 
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
 ***********************
 Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
 http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
 АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
- Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Бързо износване на каре Фокус2
Ако има биене-дисбаланс, то може и от главина да е, и от там да товари и външно каре. Тресенето трябва да се изчисти, за да си сигурен че нищо не товари карето, и след това ново каре, или цяла полуоска.
			
									
									Мисли ГЛОБАЛНО  действай  ЛОКАЛНО
						- OgiDogi
- потребител 
- Мнения: 2048
- Регистриран: 01 фев 2009, 00:09
- Модел на автомобила: Orion 1.6DL '83 -> Mondeo 1.8TDi '97 с газ -> Focus 1.6 TDCI '07
- Местоположение: Сливен
- Status: Извън линия
Re: Бързо износване на каре Фокус2
Това е правилното решение в подобни случаи. Очевидно има проблем с кривина/дебаланс на пръта или евентуално с вътрешното каре, който води до неправилно предаване на въртящия момент.
- ЯЛТА
- Потребител 
- Мнения: 10865
- Регистриран: 22 юли 2010, 14:52
- Модел на автомобила: FORD MONDEO 1.8 TD, 90 hp., GHIA, ENDURA D, SW, MK-2, 2000 year.
 ***********************
 Ford Puma, 1.6, 2002 year, 103 hp.
 http://clubford.org/forum/viewtopic.php ... __________
 АМБИЦИЯТА Е ПОСЛЕДНОТО УБЕЖИЩЕ НА НЕУДАЧНИКА. О.Уайлд
- Местоположение: СОФИЯ, и чат пат на луната.
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Бързо износване на каре Фокус2
За сведение:
Аз поръчвах 2 нови полуоски от ebay за Мондео- МК-2, пристигнаха на цена 252 лева, с 34 лева за доставка.
			
									
									Аз поръчвах 2 нови полуоски от ebay за Мондео- МК-2, пристигнаха на цена 252 лева, с 34 лева за доставка.
Мисли ГЛОБАЛНО  действай  ЛОКАЛНО
						- escort82
- потребител 
- Мнения: 55
- Регистриран: 17 окт 2006, 21:49
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1982,1998, Focus2008
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Бързо износване на каре Фокус2
Благодаря за отговорите!
Има леко тресене но е в кратък диапазон на висока скорост. Интересното за мен е че на ескорта ми тресеше по същия начин в същия диапазон. Вдигнах колата и пуснах да се върти колелото. Като че ли леко се разхожда полуоската, но едва забележимо. В лагера няма луфт. Как мога да установя дали има проблем с главината или само със смяна?
			
									
									
						Има леко тресене но е в кратък диапазон на висока скорост. Интересното за мен е че на ескорта ми тресеше по същия начин в същия диапазон. Вдигнах колата и пуснах да се върти колелото. Като че ли леко се разхожда полуоската, но едва забележимо. В лагера няма луфт. Как мога да установя дали има проблем с главината или само със смяна?

- escort82
- потребител 
- Мнения: 55
- Регистриран: 17 окт 2006, 21:49
- Модел на автомобила: FORD ESCORT 1982,1998, Focus2008
- Местоположение: София
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Бързо износване на каре Фокус2
След като взех нова полуоска SKF 530лв с голяма отстъпка от приятел 420лв   пак се чува от време на време щракане, но за сега луфт почти няма. И на майстори я водих всичко било ок. Гледах, гледах, че даже и снимах видео с един телефон, докато я карам и  нищо кой знае какво освен клатенето на оста. Дръпнах леко карето назад да гледам главината и леко се забелязва биене, но няма луфт. Все едно оста на главината в която влиза карето е леко крива. Мисля да я сменя главината. Някакви съвети или възражения преди това
  пак се чува от време на време щракане, но за сега луфт почти няма. И на майстори я водих всичко било ок. Гледах, гледах, че даже и снимах видео с един телефон, докато я карам и  нищо кой знае какво освен клатенето на оста. Дръпнах леко карето назад да гледам главината и леко се забелязва биене, но няма луфт. Все едно оста на главината в която влиза карето е леко крива. Мисля да я сменя главината. Някакви съвети или възражения преди това 
			
									
									
						 пак се чува от време на време щракане, но за сега луфт почти няма. И на майстори я водих всичко било ок. Гледах, гледах, че даже и снимах видео с един телефон, докато я карам и  нищо кой знае какво освен клатенето на оста. Дръпнах леко карето назад да гледам главината и леко се забелязва биене, но няма луфт. Все едно оста на главината в която влиза карето е леко крива. Мисля да я сменя главината. Някакви съвети или възражения преди това
  пак се чува от време на време щракане, но за сега луфт почти няма. И на майстори я водих всичко било ок. Гледах, гледах, че даже и снимах видео с един телефон, докато я карам и  нищо кой знае какво освен клатенето на оста. Дръпнах леко карето назад да гледам главината и леко се забелязва биене, но няма луфт. Все едно оста на главината в която влиза карето е леко крива. Мисля да я сменя главината. Някакви съвети или възражения преди това 
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 27 госта





