Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
- Saggy
- потребител
- Мнения: 26
- Регистриран: 08 дек 2016, 23:47
- Модел на автомобила: Форд Фокус MK2.5
1.6 Duratec 100 к.с. бензин 2011г. - Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Колега, колата изглежда супер, с много екстри и е много добър екземпляр от марката, даже рядък бих казал. Макар че ти видимо си доста запознат с поддръжката, бих те посъветвал да сложиш защитно фолио на предно стъкло, предна броня и фарове. Така няколко години колата ще е защитена от камъчета и няма да се дразниш от такива щети. Не е много евтина услуга, но си заслужава. Можеш ли да споделиш каква марка керамично покритие си ползвал за фаровете и кой точно продукт на Turtle Wax си ползвал за пластмасите? И един друг въпрос - като натовариш колата със семейството и багаж, има ли леко отслабване на пъргавостта или не се усеща?
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 392
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
И това съм го намислил точно за предна броня, фарове, капак и стъкло, защото формите и са хипер предразполагаши към това да обират буквално всички камъчета по пътя о со има на капака 2-3 попадения вече, както и едно, макар и доста семпло, повърхностно по джама, буквално в края, в очертанията с черно и не се нуждае от никакво третиране, но е хубаво да са защитени, че после... цените на всичко по тия коли още са... цифра.
Още не съм я товарил сериозно. Едно фино гадже до мен само и два сака в багажника е оптималното с което съм я товарил... или приятел, който е около 90на кила вместо гаджето и саковете. При това натоварване си е все същата, няма разлики в усещанията.
Керамичното покритие за фарове и стопове -> Сонакс Профилайн. Продават се на сашета, около 4-5 лв е бройката и е напълно достатъчно за предни фарове + стоповече отзад. След миене с безконтактна пяна седи все така мазно, много глатко и прочие като повърхност. Дават му, че изкарва около година без проблем.
За Костенурката - https://www.youtube.com/watch?v=eLzy2tX0ETA . След измиване с безконтактна пяна... по всички пластмасови елементи си седи, не се отмива, седят свежо черни, равномерно, мазно, гладко, но по гумираните места като например уплатненията на вратите се е отмило и паднало всичко, и са си както преди нанасянето на препарата. Демек... за пластмаси е идеялно, за гуми - НЕ.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 392
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Нали ви бях обещал потвърждение и снимки на дисплея след монтажа на камерата... ама все ме мързи... та преди малко щракнах 2 бързи кадъра на влизане в гаража, без много да се старая. ->
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- Фиеста
- потребител
- Мнения: 147
- Регистриран: 09 фев 2019, 13:44
- Модел на автомобила: Форд Фиеста мк4 1.3
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ебаси мамата. От тебе кола, ако си купи човек, няма да сгреши. Не ревнува ли жената от тая кола? Сигурно не може да се дореди до процедури
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4754
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Що бре, колата е един кеф, жената е друг! То не пречи да се съчетават 

времето е като парите-никога не стига
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 392
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.



Колата винаги за мен е била нещо съвсем ясно демонстриращо що за човек си ти самия





" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 392
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Още една интересна цифричка на километража от предходната вечер 

" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 392
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Да е ясно!



" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 392
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Колицата вече е с нови, индивидиални, " Фигли " стелки, значително по-качествени като усещане, визия и материал от заводските, Фордови стелки за модела.
Заводските седят някак... грозновато и променят цялото визуално усещане в колата... за капак шофьорската винаги много ме е дразнела... не стига под педалите чак, а само до средата и е като половин стелка, а боклуците от подметките при натискане на педалите все пада м/у края на стелката и мокета. Този проблем при индивидуалните, Фигли стелки го няма. Те са си в пълния размер, отново по модела на колата и съответните извивки по пода и мокета... освен това ги поръчах не класически, а в " Urban " стил и покриват и мястото за почивка, на левия крак, което никоя нормална стелка не покрива. Тъй, като са индивидуални - може да си избирате " клетките " на стелката в какви формички да са, в какъв цвят да е самата стелка, в какъв цвят да е канта и, както и с каква марка / емблема на автомобил да са и крепежите за закопчаване към пода и заводските, стърчащи от мокета елементи, ако колата ви има такива. Имате възможност да си закупите и да ви произведат за модела както само една стелка, така и всичките + за багажника. Аз лично си избрах класически, черни стелки със светло син кант, като всичките светлини по таблото на този модел Фокус, с емблема " Ford " на тях и както вече написах - в " Urban " стил, за да са с опцията за покриване и на мястото в ляво за почиване на крака.
Освен всичко - хората, които ги правят нямат против да им се звъни, да дават консултации, да им се връщат вече изпратени и изработени стелки, ако се наложи да се преработва нещо по тях. При мен например се наложи да им ги върна след първото изпращане, за да им сменят крепежите, тъй, като не " щракваха " в заводските за мокета.
Прекрасна добавка са за всеки автомобил и променят цялостно усещането в купето, а най-важното за мен - шофьорската не е " половинка " като заводските и няма да се изсипват мизерии под нея и по мокета.
Единствения им недостатък, ако мога така да го нарека е цената. Индивидуална изработка на такива стелки излиза около 240 до 280 лв за предни-задни стелки, или около 140-180 само за предните, както и около 450 лв за всичко + багажника... което на фона, на всичко масово, на пазара като стелки си е направо в Космоса като сума.
Оставям ви и линк към сайта им, за поръчка, ако някой се реши. Лично аз в БГ несъм намирал друга фирма, която се занимава с такъв тип услуги и производство -> https://figli.bg/product/stelka-figli/
Заводските седят някак... грозновато и променят цялото визуално усещане в колата... за капак шофьорската винаги много ме е дразнела... не стига под педалите чак, а само до средата и е като половин стелка, а боклуците от подметките при натискане на педалите все пада м/у края на стелката и мокета. Този проблем при индивидуалните, Фигли стелки го няма. Те са си в пълния размер, отново по модела на колата и съответните извивки по пода и мокета... освен това ги поръчах не класически, а в " Urban " стил и покриват и мястото за почивка, на левия крак, което никоя нормална стелка не покрива. Тъй, като са индивидуални - може да си избирате " клетките " на стелката в какви формички да са, в какъв цвят да е самата стелка, в какъв цвят да е канта и, както и с каква марка / емблема на автомобил да са и крепежите за закопчаване към пода и заводските, стърчащи от мокета елементи, ако колата ви има такива. Имате възможност да си закупите и да ви произведат за модела както само една стелка, така и всичките + за багажника. Аз лично си избрах класически, черни стелки със светло син кант, като всичките светлини по таблото на този модел Фокус, с емблема " Ford " на тях и както вече написах - в " Urban " стил, за да са с опцията за покриване и на мястото в ляво за почиване на крака.
Освен всичко - хората, които ги правят нямат против да им се звъни, да дават консултации, да им се връщат вече изпратени и изработени стелки, ако се наложи да се преработва нещо по тях. При мен например се наложи да им ги върна след първото изпращане, за да им сменят крепежите, тъй, като не " щракваха " в заводските за мокета.
Прекрасна добавка са за всеки автомобил и променят цялостно усещането в купето, а най-важното за мен - шофьорската не е " половинка " като заводските и няма да се изсипват мизерии под нея и по мокета.
Единствения им недостатък, ако мога така да го нарека е цената. Индивидуална изработка на такива стелки излиза около 240 до 280 лв за предни-задни стелки, или около 140-180 само за предните, както и около 450 лв за всичко + багажника... което на фона, на всичко масово, на пазара като стелки си е направо в Космоса като сума.
Оставям ви и линк към сайта им, за поръчка, ако някой се реши. Лично аз в БГ несъм намирал друга фирма, която се занимава с такъв тип услуги и производство -> https://figli.bg/product/stelka-figli/
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 392
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Стелките ->
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 392
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
За пореден път - СПЕЦИАЛНИ БЛАГОДАРНОСТИ НА МИЛКО БАКАЛСКИ от Еврокатената в Пловдив, КОЙТО УРЕДИ 4 НОВИ ГУМИ, НА СКЛАДОВА ЦЕНА, ДИРЕКТНО ОТ ВНОСИТЕЛЯ, БЕЗ МАГАЗИННИТЕ НАДЦЕНКИ! Този път става дума за 4 нови, зимни гуми, които сложих на втория ми комплект джанти. Вече имаме топ " обувки на крачетата " от високия, премиум клас и за Зимата. Както и летните Континенталки, така и зимните BRIDGESTONE Blizzak LM-005, които сложихме този път за Зимния сезон са все от високия клас гуми и в топ 3 на всички големи, световни класации за тестове на гуми през последните няколко години.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 392
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
https://www.abcnews.bg/bg/news/16012919 ... ZTnmmCoI10
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/t ... tjP2UTfAcA
https://www.adac.de/rund-ums-fahrzeug/t ... tjP2UTfAcA
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 392
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
За пореден път и на пук, на всички разправящи, че заводските сервизи надуват грандиозно цените... аз съм доволен от МотоПфое, както и изненадан от цените им както на закупен от тях, оригинален, заводски артикул, така и от обслужването им! Фокусника беше със заводския си акумулатор Варта, на 8 години, никога не е сменян откак колата е произведена и от 2 месеца " Старт - Стоп " системата не функционираше... като беше ясно, че проблема е точно защото батерията е тръгнала да заминава и няма достатъчно ток ( държеше едва 30на процента ), за да функционират всички системи и екстри по колата, ако компа включи и " Старт - Стоп-а ". Същия се оказа, че не съществува при никой производител на батерии и няма как да се закупи със заводските, Фордови параметри, тъй, като се произвеждат само и единствено за тях, по техни спецификации, и дори от Варта нямат, и не могат да продадат акумулатор със същите параметри. Най-близките заместители, както на самата Варта, така и на другите производители, на висок клас със сходни параметри излизаха от порядъка на 220-250 лв, без смяната и без закачане на заводски софтуер, за да се калибрира компа на колата с новия акумулатор. В крайна сметка реших да не се занимавам с глупости и си отидох директно във Форд МотоПфое, където без предварително записване, запазване на часове, заявки и прочие... за 20-30 минутки ми извършиха всичките нужни манипулации и ми го смениха, с техен, заводски, едно към едно с този, който бе сложен на колата при производството и. Целия " филм " излезе крайна цена 316 лв, но след, като върнах на вторични стария... всъщност всичко ми излезе 295 лв, което е само с 50на лв разлика от афтърмаркет изделията и определено не смятам, че си заслужава, да купувам такива заместители и да ми ги слагат по кварталните гаражи, вместо в оторизирам, фирмен сервиз. Та така... колицата вече е и с нова батерия, " Старт - Стоп " системата отново функционира безупречно, а за капак и оборотите на колата се вдигнаха със 100на на 900 при празен ход, тъй, като стария е товарил вероятно и генератора, и оборотите бяха със 100на надолу от тов,а което трябва да е, и е с новия в момента.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- GeorgiToRuleThemAll
- потребител
- Мнения: 166
- Регистриран: 18 авг 2016, 17:43
- Модел на автомобила: 2015 1.0 EcoBoost 74kW
- Местоположение: Асеновград
- Status: Извън линия
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 392
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Що бре?


И аз в началото не вярвах, но за пореден път ме изненадват и с бърза реакция, и с работата си, и с цените.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- Ozzie
- потребител
- Мнения: 1037
- Регистриран: 06 май 2016, 21:28
- Модел на автомобила: Ford Focus C-Max 1,6 TDCi - 80 kW / EZ 12/03
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Баба знае две и двеста. Единия сенник имаше някакъв проблем - не седеше плътно прибран към тавана, а все висваше. Информативно минах тогава през МП (колко да е скъп един сенник?!?) - по спомени ~ 200 лв. Изхвърчах от там с 200 км/ч.
Същото и с клапана, който управлява променливата геометрия - в МП +400 лв., същия, но в магазин за части (към национална верига) - под 100 лв.
Просто щур късмет, че не са ти взели ризата от гърба.

Същото и с клапана, който управлява променливата геометрия - в МП +400 лв., същия, но в магазин за части (към национална верига) - под 100 лв.
Просто щур късмет, че не са ти взели ризата от гърба.
По-добре с хубава жена на надуваем матрак, отколкото с надуваема жена на хубав матрак...
- LORDA83
- потребител
- Мнения: 392
- Регистриран: 24 окт 2013, 22:41
- Модел на автомобила: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Ford - Fiesta IV, Ghia (Mk4-Mk5) - 1.25 i 16V (75 Hp), 1999 г.
Renault - Megane Grandtour II - 1.9 dCi (120 Hp), 6 скорости, 2004 г. - Местоположение: Пловдив
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Амиии нз... реално от тях съм взимал само заводски консумативи касаещи като цяло обслужването на колата, със смяна при тях самите.
Всичко и винаги е ставало прозрачно, за час-два, със заводски консумативи, с които колата си е излезнала от заводите им и на цени сходни с гаражните истории и афтърмаркетите. Така съпоставено и погледнато... не виждам защо да ходя другаде поне за подобен тип поддръжка, манипулации и обслужване. Колата минава покрай някакви техни програми за сервизно обслужвани коли до 10 години... и в момента на всичко, и на труд, и на чаркове ми слагат по 20-25 % отстъпки. Това са си по едни 200-250 лв на всеки 1000. Вероятно и затова ми излизат такива сходни цените им с тези по кварталните сервизи и гаражчета. Като цяло за момента нямам причина да ходя другаде, ок съм си с тях на този етап.
" Само слабите се стремят към порядък, силните владеят хаоса!!! "
- cockyhotty
- потребител
- Мнения: 667
- Регистриран: 26 май 2009, 18:47
- Модел на автомобила: Ford Focus Mk2.5 1.6 PFi
- Местоположение: BG
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
Смяна на моторно масло+филтри ми излиза приблизително 150 лв. със закупени и избрани от мен консумативи и си го правя сам изчаквайки 1 час маслото да се източни напълно. Във Мото Пфое само за 5 л. туба с масло искат 150 лв., а цената за труд е 60 лв./ч. Не знам как го прецени, че в Мото Пфое е толкова евтино. За нещо, което няма алтернатива на други места и е отговорно като например AGM акумулатор за Start-Stop може и да се съглася. За кола извън гаранция от някои неща може спокойно да икономисаш.
- ivchotr
- потребител
- Мнения: 473
- Регистриран: 31 окт 2015, 13:40
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: Ford - Focus III Wagon, facelift, 1.0 EcoBoost ( 125 кс ), S&S, 2015 г.
МотоПфойците в Пловдив може и да са читави момчета. Аз в софийските им представителства минавам само, ако ми е скучно и съм се удрямал, за да ме събудят с някоя яка оферта. Като например пластмасова капачка за джанта, от малките капачки, за 50 лв преди 6 - 7 години 

Знам всички вицове за Форд 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта