Connect with your social network account
								
					
							
			
		 
 
Отопление, вентилация, климатизация. Ключалки. Друго оборудване и принадлежности.
			
		
		
			- 
				
								k3456ak							
 
						- потребител

 			
		- Мнения: 13
 		- Регистриран: 26 сеп 2005, 11:04
 		
		
						
						
- 
	Status:
			Извън линия 
	
 
		
		
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от k3456ak » 18 фев 2007, 10:30
			
			
			
			
			интересува ме как мога да избегна триенето на гумите ми в задните калници при натоварена кола карам с 225/45/р17  9й
карам мондео мк1 седан 
edit vlad: кирилица
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								Дядо ти Яга							
 
						- потребител

 			
		- Мнения: 51
 		- Регистриран: 19 мар 2006, 20:08
 		
		
											- Модел на автомобила: форд сиера 1.6 GL
 
												- Местоположение: София
 
							
						
- 
	Status:
			Извън линия 
	
 
		
		
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от Дядо ти Яга » 18 фев 2007, 11:00
			
			
			
			
			смени си пружините със по твърди 

 
			
									
									Иначе съм Станислав !
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								dimbatami							
 
						- потребител

 			
		- Мнения: 387
 		- Регистриран: 31 яну 2007, 20:38
 		
		
											- Модел на автомобила: Orion 1.8EFI 16V 105конйе и мондео 1.8 tdi 90 конйе
 
												- Местоположение: ПЛЕВЕН
 
							
						
- 
	Status:
			Извън линия 
	
 
		
		
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от dimbatami » 18 фев 2007, 13:54
			
			
			
			
			наи просто е със тампони на пружините аз карам две години стях товаса тампони за  пружините на  жигула и стуват  между 1-2 лева слагатсе на задните пружини по три броя на една прожина е ще вози по твърдо но решава  продблема
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								HACKO							
 
						- Модератор

 			
		- Мнения: 13115
 		- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
 		
		
											- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК 
												- Местоположение: ХАСКОВО
 
							
						
- 
	Status:
			Извън линия 
	
 
		
		
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от HACKO » 18 фев 2007, 18:06
			
			
			
			
			Сложи си нормални(за модела) гуми и няма а задаваш този въпрос.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								kEFi							
 
						- потребител

 			
		- Мнения: 2863
 		- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
 		
		
											- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
 
												- Местоположение: София
 
							
						
- 
	Status:
			Извън линия 
	
 
		
		
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от kEFi » 19 фев 2007, 11:49
			
			
			
			
			HACKO написа:Сложи си нормални(за модела) гуми и няма а задаваш този въпрос.
Точно!
 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								CEC0087							
 
						- Потребител

 			
		- Мнения: 660
 		- Регистриран: 14 юли 2006, 21:44
 		
		
											- Модел на автомобила: Ford Focus mk2 06
Ford Orion 1.4 92 
												- Местоположение: Пловдив
 
							
						
- 
	Status:
			Извън линия 
	
 
		
		
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от CEC0087 » 19 фев 2007, 12:56
			
			
			
			
			мисля,че по твърди прожини ще свършат няква работа но при по голямо натоварване пак ще упира
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								brslv							
 
						- потребител

 			
		- Мнения: 152
 		- Регистриран: 29 яну 2007, 20:41
 		
		
											- Модел на автомобила: escort mkV Zetec 2.0T
 
												- Местоположение: търговище
 
							
						
- 
	Status:
			Извън линия 
	
 
		
		
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от brslv » 23 фев 2007, 13:52
			
			
			
			
			И аз карам ескорта с 17"235х45 и отзаде съм с такива тампони дето се слагат на витките на пружината. Но пак ако кача двама отзад/много рядко/ не се правя на състезател и много полека на дупки или в завои. Според мен каквито и пружини или гумени тампони да се сложат, винаги при достатъчно усилие ще подпре калника. Решението е да се сложи някаква подложка от метал или пластмаса и от определено положение да не потъва повече. За да не се вирни калата пък много, трябва по-къса пружина/съответно по-твърда/. В момента работя по въпроса само че на предницата, щото дето я засилвам из завоите вече подкалниците се изядоха.
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
																			
								1.8d							 
						- потребител

 			
		- Мнения: 1156
 		- Регистриран: 19 яну 2006, 20:07
 		
		
											- Модел на автомобила: БМВ Е46 320d Комби 2001г 136к.с
 
												- Местоположение: Стара Загора
 
							
						
- 
	Status:
			Извън линия 
	
 
		
		
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от 1.8d » 23 фев 2007, 14:03
			
			
			
			
			Другият вариан е да изрежете калниците 

 
			
									
									
.....Защо съм с ТУРБОДИЗЕЛ,когато няма да се заяждам.... 
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								k3456ak							
 
						- потребител

 			
		- Мнения: 13
 		- Регистриран: 26 сеп 2005, 11:04
 		
		
						
						
- 
	Status:
			Извън линия 
	
 
		
		
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от k3456ak » 26 фев 2007, 14:26
			
			
			
			
			изкам 19ки
							
					- 
						Прикачени файлове
					
 
											- 
			
				
			
 
					
		
		
		
		
			 
									
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
				
		
		
			- 
				
								nikolovvd							
 
						- потребител

 			
		- Мнения: 4952
 		- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
 		
		
											- Модел на автомобила: Mitsubishi X
 
												- Местоположение: Видин
 
							
						
- 
	Status:
			Извън линия 
	
 
		
		
						
						
													
							
						
									
						Мнение
					
								от nikolovvd » 26 фев 2007, 14:46
			
			
			
			
			brslv написа:.....
Направи го с активно окачване. Така системата ще се противопоставя на твоите опити да наведеш предницата, да накланяш колата стратично в завоите или при скачане в дупки.
 
			
									
									
						 
		 
				
		
		 
	 
	
	
	
	
		Кой е на линия
		Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 11 госта