При спиране колата глъхне!
- Goshko
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 30 авг 2005, 11:45
- Модел на автомобила: Escort 1.8 16v RDA EFI - 92g
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
При спиране колата глъхне!
Здравейте колеги.
При спиране (изключена предавка) колата губи рязко обороти, дори понякога гасне. Ако не угасне и трябват 3-4 сек. след като съм напълно спрял за да нормализира оборотите на празен ход. Това нещо го прави и на газ и на бензин (на газ е по-силно изразено). От друга страна ако пускам по инерция оборотите не падат - всичко си е ОК, до момента в който почна да натискам спирачката.
Някой имал ли е подобен проблем и от какво може да се дължи?
Колата е Ескорт 1.8 16v - 92-а пълен инжекцион.
При спиране (изключена предавка) колата губи рязко обороти, дори понякога гасне. Ако не угасне и трябват 3-4 сек. след като съм напълно спрял за да нормализира оборотите на празен ход. Това нещо го прави и на газ и на бензин (на газ е по-силно изразено). От друга страна ако пускам по инерция оборотите не падат - всичко си е ОК, до момента в който почна да натискам спирачката.
Някой имал ли е подобен проблем и от какво може да се дължи?
Колата е Ескорт 1.8 16v - 92-а пълен инжекцион.
- Goshko
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 30 авг 2005, 11:45
- Модел на автомобила: Escort 1.8 16v RDA EFI - 92g
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Мдааа, коелги, благодаря за отговорите, но тъй като не съм майстор, не мога сам да преценя или да оправя проблема. При спряла кола като помпам спирачката оборотите падат застрашително, но не съм слухтял при двигателя какво става.
Друга простотия - при включване на вентилатора за допълнително охлаждане (този зад радиатора) с оборотите става лудница :) падат може би до 500 и после сами се форсират до 1100 и така нон стоп. Понякога успява и да угасне :) Това ли е така нареченото моторче за празен ход - то ли ме бъзика. Колата като цяло е добре, но по този начин е направо невъзможна. Предишната ми кошница беше Голф2 - такива пък проблеми никога не е имала. Освен това по сервизите и разбираха... Сега като ме видят с форд-а всеки се вайка и вика, че форделата не била кола (безсрамници) Тъй, че пратете ме на някой софийски сервиз (без МП) от който сте доволни:)
Предварително благодаря.
Друга простотия - при включване на вентилатора за допълнително охлаждане (този зад радиатора) с оборотите става лудница :) падат може би до 500 и после сами се форсират до 1100 и така нон стоп. Понякога успява и да угасне :) Това ли е така нареченото моторче за празен ход - то ли ме бъзика. Колата като цяло е добре, но по този начин е направо невъзможна. Предишната ми кошница беше Голф2 - такива пък проблеми никога не е имала. Освен това по сервизите и разбираха... Сега като ме видят с форд-а всеки се вайка и вика, че форделата не била кола (безсрамници) Тъй, че пратете ме на някой софийски сервиз (без МП) от който сте доволни:)
Предварително благодаря.
-
- потребител
- Мнения: 1581
- Регистриран: 07 окт 2005, 16:18
- Модел на автомобила: Dacia Sandero Stepway 2021
- Местоположение: Благоевград
- Status: Извън линия
kEFI го е написал защото не сте си написали модела на колата в профила и не се разбира за каква кола става на въпросkEFi написа:За съжаление отдавна изгубих контакт с баба Ванга...iiivvvooo написа:Аз имам същия проблем, обаче си мисля че причината е в АГУ-то защото при мен това с заглъхване се проявява само на газ. Примерно чакам на светофар с натисната спирачка. Но понеже не разбирам ще се радвам да чуя и друго мнение.
- Goshko
- потребител
- Мнения: 37
- Регистриран: 30 авг 2005, 11:45
- Модел на автомобила: Escort 1.8 16v RDA EFI - 92g
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Така де
Не успях да си редактирам профила за да добавя и автомобила си, но затуй съм го написал в началото...
Пък и в клубовете на опел и VW само чакат някой да ги пита за проблем и се намират 5-6 човека със същия проблем които пишат. Предполагам такава простотия като при мен не се е случвала на почти никой от вас, затуй ще търся някой да и бае

Не успях да си редактирам профила за да добавя и автомобила си, но затуй съм го написал в началото...
Пък и в клубовете на опел и VW само чакат някой да ги пита за проблем и се намират 5-6 човека със същия проблем които пишат. Предполагам такава простотия като при мен не се е случвала на почти никой от вас, затуй ще търся някой да и бае

-
- потребител
- Мнения: 198
- Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
- Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Тоз майстор който ти е казал че форделата не е кола, каквото и да му закараш, пак това ще ти каже.... Удобно обяснение за почти всеки проблем е това.Goshko написа:...Предишната ми кошница беше Голф2 - такива пък проблеми никога не е имала. Освен това по сервизите и разбираха... Сега като ме видят с форд-а всеки се вайка и вика, че форделата не била кола (безсрамници) Тъй, че пратете ме на някой софийски сервиз (без МП) от който сте доволни:)
Предварително благодаря.
По отношение на спирачките и нестабилните обороти: явно проблема е в сервоапарата и по-точно във входния клапан към работната му камера - клапана не затваря добре вероятно. Другия вариант е самия сервоапарат да се е разхерметизирал.
По отношение на вентилатора на радиатора, който също ти скапва обототите: вентилатора е с прилично голяма консумация и ако някъде в инсталацията има лоши контакти или връзки (например клемите на акумулатора или около него), може да се получава пад на напрежението. Дали това е така, можеш да провериш като измериш напрежението в инсталацията при включен вентилатор.
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Това го повтарям, за да съм ясен...kEFi написа:За съжаление отдавна изгубих контакт с баба Ванга...iiivvvooo написа:Аз имам същия проблем, обаче си мисля че причината е в АГУ-то защото при мен това с заглъхване се проявява само на газ. Примерно чакам на светофар с натисната спирачка. Но понеже не разбирам ще се радвам да чуя и друго мнение.
1. Отговарям на въпрос на ииивввооо...който освен, че казва, че има същия проблем, но само на газ друго инфо - никакво.
2. За отговор на такъв въпрос трябва наистина да си комуникирам с Ванга. Ако става въпрос само за чесане на езиците е друг въпрос!
3. Проблемите на двамата не са едни и същи, въпреки общия симптом! При единия е само на газ, което значи на бензин добре, при другия обаче са и на газ и на бензин, за което получи съвет...безплатен, само му трябва милтицет.
-
- потребител
- Мнения: 198
- Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
- Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Не се впускай чак толкова в разсъждения, ами направи измерването или направо пробвай с по-голям акумулатор (т.е. такъв с по-голям капацитет), но според мен 40Ah не са чак толкоз малко, освен ако батерията не си е била камшика вече по някаква причина.Goshko написа:Продължавам да разсъждавам...
Предния собственик е сменил акумулатора, но забележете че е купил Bosch 40Ah - според мен малък. При включване на перката и празен ход динамото не храни акумулатора толкова колкото перката дърпа от него. Да не би пък от малкия акумулатор да се получава този bug?
PS. kEFi, "милтицета" нарочно ли го пишеш така или е просто грешка на клавиатурата?

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта