прекъсва леко на празен ход.. и при палене пляка

Остана ли някой да кара на бензин? LPG, Метан. Съвместимост, проблеми, препоръки.
Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

прекъсва леко на празен ход.. и при палене пляка

Мнение от venom4o » 03 мар 2007, 23:01

прекъсва леко на празен ход.. и при палене пляка.. Малко е мудна на ниски до към 1300-1500-- след тва си е в ред.. какво да гледам?Проблема мисля ,че е от самата настройка на изпарителя и на винта на маркуча за газта. Но не знам- може да е от нещо друго.Питам тук за да знам какво да проверя преди да отида в Аргус.Всичко е ново .. единствено въздушния филтър.. Той е много зле но тия дни ще го купя... За газта има ли значение? Бензиновите мотори не са чуствителни попринцип на в. филтър...
Така .. само да кажа.. Двигателя е след пълен основен ремонт.. Сменено е всичко... Дебитомера ми е Аут ,но той за газта няма нищо общо.. Абсолютно всичко е сменено по Двг.. кабели капачки и т.н. единствено свещите ме съмняват ,че не са добри... Но пак давайте акъл какво да гледам

Потребителски аватар
tata1971
потребител
потребител
Мнения: 243
Регистриран: 02 дек 2006, 00:01
Модел на автомобила: SCORPIO 2.0 i DOHC 1990 ХЕЧБЕК
Местоположение: Бургас
Контакти:
Status: Извън линия

газово

Мнение от tata1971 » 04 мар 2007, 10:26

Споделям това което знам :
1.Въздушен филтър-газовото е чуствително на замърсен въздушен филтър когато изпарителя е вакумен и резултата е преразход заради обогатена смес-решението е да го сменяш на 5000 км.
2.Свещите са важни -имам един аспух който зяпна като крокодил след доста въртене на стария москвич -стари свещи
3.Самия изпарител -стария ми беше ВИАЛИ и понеже беше заминал понякога палеше много пъти не и работеше неравномерно на празен ход а на пълен се зачудваше и после рязко се ускоряваше
Успех
Наесен с песен в К1.

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 04 мар 2007, 12:25

Открих проблема за прекъсването - един от кабелите мяташе искри.. оправено е...,но още не работи перфектно.. Вече не прекъсва постоянно на празен ход.. амааа пак си е зле.. Ще го закарам в Аргус... Сори ,че ви занимавам.. с лупости.. Мерси колега ще видя все пак и тези неща. и ще отида до М пфое да зема 4 мотокрафт свещи да си знам ,че е в ред....

Отговори

Върни се в “АГУ - Алтернативни Горивни Уредби”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Google [Bot] и 4 госта