Инжектори
-
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 11 мар 2005, 15:30
- Модел на автомобила: Mondeo 94', 2000, 136hp
- Контакти:
- Status: Извън линия
Инжектори
http://clubs.dir.bg/showthreaded.php?Bo ... sb=5&part=" onclick="window.open(this.href);return false;ю
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Да! Почистват се. Доколкото съм чувал в Дунев и МП. Диагностиката по принцип не пречи
Причини ... вероятно бол, но на прима виста:
Бензинова помпа - подава ли необходимото налягане, имали утайки в резервоара;
Горивопроводи - визуален прегед (то друго не може)
Горивен филтър - казваш е нов;
Инжекцион - поослущай го да не изпуска (гълта) отнякъде - маркучета, гарнитура...
МАф-а можеш да го почистиш с контактен спрей (но да не остава мазно и тем подобно) и без да го пипаш с ръце...Имай предвид, че този сензор трудно се зацапва при каране в стандартни условия. Виж ако си караз офроуд или в пясъчна буря е друго нещо
С контактен спрей можеш да почистиш и датчиците по инжекциона...
Провери си профилактично кабелите и свещите, както и работи ли в нормаалтернатора.
Останалото може да се разбере на ком.диагностика...

Причини ... вероятно бол, но на прима виста:
Бензинова помпа - подава ли необходимото налягане, имали утайки в резервоара;
Горивопроводи - визуален прегед (то друго не може)
Горивен филтър - казваш е нов;
Инжекцион - поослущай го да не изпуска (гълта) отнякъде - маркучета, гарнитура...
МАф-а можеш да го почистиш с контактен спрей (но да не остава мазно и тем подобно) и без да го пипаш с ръце...Имай предвид, че този сензор трудно се зацапва при каране в стандартни условия. Виж ако си караз офроуд или в пясъчна буря е друго нещо
С контактен спрей можеш да почистиш и датчиците по инжекциона...
Провери си профилактично кабелите и свещите, както и работи ли в нормаалтернатора.
Останалото може да се разбере на ком.диагностика...
-
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 11 мар 2005, 15:30
- Модел на автомобила: Mondeo 94', 2000, 136hp
- Контакти:
- Status: Извън линия
Кабелите и свещите съм ги сменял през Март - в МП и мисля че и сега са добре.
В МП Младост ми казаха, че те не прочиствали дюзите.
За бензиновата помпа - не знам какво да ти отговоря.
Когато паля - го правя по този начин: въртя ключа малко и се чува как изпомпва бензин и след това го завъртам до край за да запали. Пали без проблем.
Горивопроводи - би трябвало да са ок. Скоро ми заваряха едни тръби ... катализатора също изглеждаше ок.
В МП Младост ми казаха, че те не прочиствали дюзите.
За бензиновата помпа - не знам какво да ти отговоря.
Когато паля - го правя по този начин: въртя ключа малко и се чува как изпомпва бензин и след това го завъртам до край за да запали. Пали без проблем.
Горивопроводи - би трябвало да са ок. Скоро ми заваряха едни тръби ... катализатора също изглеждаше ок.
-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
от моя опит мога да ти кажа че последната възможна причина са дюзите. на стария ми форд ги чистих по препоръка на "специалисти" от мото пфое и нямаше ама абсолютно никаква нужда от това.даже момчето, което ми ги чисти /в един сервиз на бош/ каза, че не е имало нужда, ама нали трябва да ми вземат 90-ле лева...колата ми беше на 280 хил км и беше карана със всякакви бензини. извода ми е, че дюзите се замърсяват много трудно.в твоя случай предположенията ми са:
1.бенз помпа -провери дали налягането е достатъчно
2. регулатор на налягането на горивото - намира се на релсата с дюзите
3.датчик за положението на дроселовата клапа
4.загуба на вакум - провери всички маркучи
5.виж все пак и въздушния филтър
1.бенз помпа -провери дали налягането е достатъчно
2. регулатор на налягането на горивото - намира се на релсата с дюзите
3.датчик за положението на дроселовата клапа
4.загуба на вакум - провери всички маркучи
5.виж все пак и въздушния филтър
-
- Администратор
- Мнения: 2511
- Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
- Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г. - Местоположение: София - Надежда 1
- Контакти:
- Status: Извън линия
Относно MAF:
Служи да отчита количеството постъпил свеж въздух. Подава тази информация на компа и той регулира количеството на подаваното гориво. С други думи ако MAF сензора не ти работи (примерно ти занижава показанията) до компа стига инфо, че няма достатъчно въздух и той подава по-малко бензин. Можеш да провериш MAF сензора, като отвориш и видиш дали жичката е сребристо бяла. Ако не е можеш да я почистиш с контакт спрей, но трябва да внимаваш да е такъв, който след изсъхването си да не оставя петна, та почистването става като прескаш жичката докато побелее (мисля, че около минута стига).
Служи да отчита количеството постъпил свеж въздух. Подава тази информация на компа и той регулира количеството на подаваното гориво. С други думи ако MAF сензора не ти работи (примерно ти занижава показанията) до компа стига инфо, че няма достатъчно въздух и той подава по-малко бензин. Можеш да провериш MAF сензора, като отвориш и видиш дали жичката е сребристо бяла. Ако не е можеш да я почистиш с контакт спрей, но трябва да внимаваш да е такъв, който след изсъхването си да не оставя петна, та почистването става като прескаш жичката докато побелее (мисля, че около минута стига).
-
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 11 мар 2005, 15:30
- Модел на автомобила: Mondeo 94', 2000, 136hp
- Контакти:
- Status: Извън линия
За горните въпроси:
Въздушния филтър го сменям на всеки 4-6 хиляди км, защото карам на газ и знам, че оказва влияние на разхода и т.н.
Бензиновия филтър го смених преди 3 месеца някъде, в МП и оттогава съм карал супер малко на бензин. Но нямаше промяна никаква.
Бензин и газ зареждам само в ОМВ или Шел.
Въздушния филтър го сменям на всеки 4-6 хиляди км, защото карам на газ и знам, че оказва влияние на разхода и т.н.
Бензиновия филтър го смених преди 3 месеца някъде, в МП и оттогава съм карал супер малко на бензин. Но нямаше промяна никаква.
Бензин и газ зареждам само в ОМВ или Шел.
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Ами в този случай остава при диагностиката да ти проверят(или ако можеш сам) наред ли е ламбда сондата (може да хвърлиш поглед на ката и гърнетата - да не са се избушили), в ред ли е МАФ-а, датчика за температурата (този върху термостата)....
При работа на газ инжекторите запичат. И при мен 2-3 пъти усещам подобно (но не в такава степен) поведение, но като го усетя сипвам добавка за почистване на инжекциона (STP или нещо по-евтинко според моментното състояние на джоба), 10-20 кила бенз (нищо, че добавката я дават за 50 и повече литра) и тръгвам междуградско като карам зверски (имам предвид откъм разход и щадене на колата - газ и основно 3-5000об) 100-200км. Или една седмица градско. Обикновено досега ефекта е осезаем. Между другото при първото такова усещане отидох в МП на диагностика. Приемчика се ограничи с няколко семпли изречения за колата, но след мое настояване(исках подробност) ме вкара в бокса при диагностика и тогава той ми обясни, че при проверката инжекторите са показвали понижена реактивност (забавена реакция) поради което ставали малко инертни и стоели отворени по-дълго от необходимото (става въпрос за милисекунди) а от там и въпросното поведение. Излекувах я (колата) по гореописания начин.
При работа на газ инжекторите запичат. И при мен 2-3 пъти усещам подобно (но не в такава степен) поведение, но като го усетя сипвам добавка за почистване на инжекциона (STP или нещо по-евтинко според моментното състояние на джоба), 10-20 кила бенз (нищо, че добавката я дават за 50 и повече литра) и тръгвам междуградско като карам зверски (имам предвид откъм разход и щадене на колата - газ и основно 3-5000об) 100-200км. Или една седмица градско. Обикновено досега ефекта е осезаем. Между другото при първото такова усещане отидох в МП на диагностика. Приемчика се ограничи с няколко семпли изречения за колата, но след мое настояване(исках подробност) ме вкара в бокса при диагностика и тогава той ми обясни, че при проверката инжекторите са показвали понижена реактивност (забавена реакция) поради което ставали малко инертни и стоели отворени по-дълго от необходимото (става въпрос за милисекунди) а от там и въпросното поведение. Излекувах я (колата) по гореописания начин.
-
- потребител
- Мнения: 198
- Регистриран: 26 сеп 2005, 02:09
- Модел на автомобила: Escort CLX Turnier 1.6 16V
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
контактния спрей...
А какво представлява този контактен спрей за почистване на MAF-а и колко струва горе-долу?
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: контактния спрей...
Контактен спрей.Peter_CLX написа:А какво представлява този контактен спрей за почистване на MAF-а и колко струва горе-долу?
Аз си го взех от кварталната железария за към 3-4лв...
-
- потребител
- Мнения: 27
- Регистриран: 11 мар 2005, 15:30
- Модел на автомобила: Mondeo 94', 2000, 136hp
- Контакти:
- Status: Извън линия
Ходих в МП днес за въздушен филтър, а то се оказа, че имало и безплатни прегледи. Утре (06.11.2005) също ще има. От 10.00 до 16.00ч.
Относно моя проблем:
Там ми почистиха МАФ сензора, беше доста замърсен. Но трябва и горивната система да се почисти. Тъкмо сега те предлагат и тази нова услуга "Почистване на горивната система". Струва около 75лв с труда. Включва:
1. Почистване на дюзите със специална инсталация.
2. Добавяне на специален препарат за почистване на цялата горивна система. Смазване на горивната помпа и всички клапани в системата.
Така пише в брошурката.
Скоро сигурно ще я изпробвам и ще пиша.
Благодаря на всички отзовали се.
Относно моя проблем:
Там ми почистиха МАФ сензора, беше доста замърсен. Но трябва и горивната система да се почисти. Тъкмо сега те предлагат и тази нова услуга "Почистване на горивната система". Струва около 75лв с труда. Включва:
1. Почистване на дюзите със специална инсталация.
2. Добавяне на специален препарат за почистване на цялата горивна система. Смазване на горивната помпа и всички клапани в системата.
Така пише в брошурката.
Скоро сигурно ще я изпробвам и ще пиша.
Благодаря на всички отзовали се.
- kEFi
- потребител
- Мнения: 2863
- Регистриран: 17 яну 2005, 13:19
- Модел на автомобила: Eskort 1.6 16V EFi
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Един час ме омайваха с тези нови предложения. Има резон, но е малко скъпичко....но във всеки случай почистването на горивната система може да ти свърши работа. По добре е от почистването с ултразвук. Спират ти помпата, закачат едно казанче с препарата на горивопровода преди инжекциона и оставят да работи около 1 час (докато изгори съответния препарат) и си готов 

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 39 госта