ВНИМАНИЕ !!!! НЕ ХОДЕТЕ В АВТОСЕРВИЗ КРИСИДА АУТО СОФИЯ ДО ЗООПАРКА - ЧУПЯТ КОЛИТЕ !!!!
-
- потребител
- Мнения: 112
- Регистриран: 08 фев 2015, 18:21
- Модел на автомобила: Galaxy
- Status: Извън линия
Re: ВНИМАНИЕ !!!! НЕ ХОДЕТЕ В АВТОСЕРВИЗ КРИСИДА АУТО СОФИЯ ДО ЗООПАРКА - ЧУПЯТ КОЛИТЕ !!!!
Я поне напиши кои са тия неграмотни електрончици, че да си ги знаем и имаме в предвид ако някой опре до тях.addition написа:На мен не ми е казал, може би защото моята повреда беше електрическа, нищо общо с типа двигател. Проблемът не беше в компетентност или умения, а в други личностни качества Но всичко, което съм написал в последния пост, за съжаление, се оказа вярно...
Както и да е, всеки да си кара колата, където е доволен и това е >:D<: Личният опит е най-добрият опит.
- addition
- потребител
- Мнения: 398
- Регистриран: 14 ное 2007, 17:35
- Модел на автомобила: Focus C-Max 2.0 TDCI '04 Ghia
- Местоположение: София, Монтана
- Status: Извън линия
Re: ВНИМАНИЕ !!!! НЕ ХОДЕТЕ В АВТОСЕРВИЗ КРИСИДА АУТО СОФИЯ ДО ЗООПАРКА - ЧУПЯТ КОЛИТЕ !!!!
.
Последна промяна от addition на 09 мар 2016, 10:53, променено общо 1 път.
- ivan_racing
- потребител
- Мнения: 671
- Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Fiesta ST150 2.0 Duratec ST
Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.
Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .
Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия
Ford Focus mk1 1.8 бензин
Focus mk1 1.6 бензин - Местоположение: София/Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: ВНИМАНИЕ !!!! НЕ ХОДЕТЕ В АВТОСЕРВИЗ КРИСИДА АУТО СОФИЯ ДО ЗООПАРКА - ЧУПЯТ КОЛИТЕ !!!!
Аз мислех да не пиша, ама все пак ще се включа.
Вероятно са объркали позицията на ангренажа и оттам е ударила клапани. Доста често се случва при тези мотори, поради незнанието на доста хора как стават и поради конструктивна сложност. Предполагам, че колата е със зетек мотора, но не си писал точна година.
Но само предполагам в случая.
А към другите да ви понапиша и на вас:
Като начало всеки греши, не може да оправи всичко, защото не е бог. Това трябва да се има в предвид, особено пък тук в България, всеки имащ гараж е майстор. Но пък и тези с големите сервизи и там са едни... Но в крайна сметка, възможно е едно нещо един да оправи, друг друго.
Защото много от вас само се оплакват, но не сте били от другата страна на нещата да видите как се работи, какво се прави и т.н. Ако смятате, че всеки е там да краде от вас, то вие сте много заблуден. За съжаление има случки, при които си проверил всичко, прегледал и колата пак не е станала, повярвайте не това е целта. Но се случва и тогава е възможно да бъде оправена от друг с друг подход. За съжаление доста от вас това няма да го разберат, а после ще напишат 5000 негативни мнения от много свободно време.
Аз преди години така се ядосвах на гаранционен сервиз за телефони, понеже ми го бавеха, заради проблем. Около месец го нямаше при мен и аз доста се чудех защо. Години по-късно работих в такъв сервиз и тогава разбрах защо. Ако не сте били от двата края, нямате ни най-малка представа какво е.
Повечето са свикнали да се оплакват, да мрънкат, да обиждат, но не и да се опитват да разберат.
Дизелите, повечето от вас си нямате на идея каква простотия са при тях, колко проблеми. Оправяш едно, след ден друго се скапва и после обяснявай на клиента. Но не очаквам да разбирате. То и за да караш конън рейл дизел трябва да си или с много излишни пари или мазохист. Просто са безбожно скъпи за поддръжка.
тиква, това галакси ще го убиете от тестване в някоя лаборатория. То и да няма проблем ще му намериш, като ще започнеш после да го тестваш защо. Накрая то ще умре от тестове, не знам кога ви остава време да го карате.
Другото и последно засега:
Това, че човек нямал друга кола и тя се била развалила и как можело толкова време. Ами има технологично време, време за пристигане на части, ако е такъв проблем карайте си я колата без да я спирате. Тя сама ще спре накрая.
Всеки греши. Не всичко може да оправи.
Вероятно са объркали позицията на ангренажа и оттам е ударила клапани. Доста често се случва при тези мотори, поради незнанието на доста хора как стават и поради конструктивна сложност. Предполагам, че колата е със зетек мотора, но не си писал точна година.
Но само предполагам в случая.
А към другите да ви понапиша и на вас:
Като начало всеки греши, не може да оправи всичко, защото не е бог. Това трябва да се има в предвид, особено пък тук в България, всеки имащ гараж е майстор. Но пък и тези с големите сервизи и там са едни... Но в крайна сметка, възможно е едно нещо един да оправи, друг друго.
Защото много от вас само се оплакват, но не сте били от другата страна на нещата да видите как се работи, какво се прави и т.н. Ако смятате, че всеки е там да краде от вас, то вие сте много заблуден. За съжаление има случки, при които си проверил всичко, прегледал и колата пак не е станала, повярвайте не това е целта. Но се случва и тогава е възможно да бъде оправена от друг с друг подход. За съжаление доста от вас това няма да го разберат, а после ще напишат 5000 негативни мнения от много свободно време.
Аз преди години така се ядосвах на гаранционен сервиз за телефони, понеже ми го бавеха, заради проблем. Около месец го нямаше при мен и аз доста се чудех защо. Години по-късно работих в такъв сервиз и тогава разбрах защо. Ако не сте били от двата края, нямате ни най-малка представа какво е.
Повечето са свикнали да се оплакват, да мрънкат, да обиждат, но не и да се опитват да разберат.
Дизелите, повечето от вас си нямате на идея каква простотия са при тях, колко проблеми. Оправяш едно, след ден друго се скапва и после обяснявай на клиента. Но не очаквам да разбирате. То и за да караш конън рейл дизел трябва да си или с много излишни пари или мазохист. Просто са безбожно скъпи за поддръжка.
тиква, това галакси ще го убиете от тестване в някоя лаборатория. То и да няма проблем ще му намериш, като ще започнеш после да го тестваш защо. Накрая то ще умре от тестове, не знам кога ви остава време да го карате.
Другото и последно засега:
Това, че човек нямал друга кола и тя се била развалила и как можело толкова време. Ами има технологично време, време за пристигане на части, ако е такъв проблем карайте си я колата без да я спирате. Тя сама ще спре накрая.
Всеки греши. Не всичко може да оправи.
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
-
- потребител
- Мнения: 112
- Регистриран: 08 фев 2015, 18:21
- Модел на автомобила: Galaxy
- Status: Извън линия
Re: ВНИМАНИЕ !!!! НЕ ХОДЕТЕ В АВТОСЕРВИЗ КРИСИДА АУТО СОФИЯ ДО ЗООПАРКА - ЧУПЯТ КОЛИТЕ !!!!
ще ми направят забележка ако взема да ти отговоря .Не е по тематаivan_racing написа:Аз мислех да не пиша, ама все пак ще се включа.
Вероятно са объркали позицията на ангренажа и оттам е ударила клапани. Доста често се случва при тези мотори, поради незнанието на доста хора как стават и поради конструктивна сложност. Предполагам, че колата е със зетек мотора, но не си писал точна година.
Но само предполагам в случая.
А към другите да ви понапиша и на вас:
Като начало всеки греши, не може да оправи всичко, защото не е бог. Това трябва да се има в предвид, особено пък тук в България, всеки имащ гараж е майстор. Но пък и тези с големите сервизи и там са едни... Но в крайна сметка, възможно е едно нещо един да оправи, друг друго.
Защото много от вас само се оплакват, но не сте били от другата страна на нещата да видите как се работи, какво се прави и т.н. Ако смятате, че всеки е там да краде от вас, то вие сте много заблуден. За съжаление има случки, при които си проверил всичко, прегледал и колата пак не е станала, повярвайте не това е целта. Но се случва и тогава е възможно да бъде оправена от друг с друг подход. За съжаление доста от вас това няма да го разберат, а после ще напишат 5000 негативни мнения от много свободно време.
Аз преди години така се ядосвах на гаранционен сервиз за телефони, понеже ми го бавеха, заради проблем. Около месец го нямаше при мен и аз доста се чудех защо. Години по-късно работих в такъв сервиз и тогава разбрах защо. Ако не сте били от двата края, нямате ни най-малка представа какво е.
Повечето са свикнали да се оплакват, да мрънкат, да обиждат, но не и да се опитват да разберат.
Дизелите, повечето от вас си нямате на идея каква простотия са при тях, колко проблеми. Оправяш едно, след ден друго се скапва и после обяснявай на клиента. Но не очаквам да разбирате. То и за да караш конън рейл дизел трябва да си или с много излишни пари или мазохист. Просто са безбожно скъпи за поддръжка.
тиква, това галакси ще го убиете от тестване в някоя лаборатория. То и да няма проблем ще му намериш, като ще започнеш после да го тестваш защо. Накрая то ще умре от тестове, не знам кога ви остава време да го карате.
Другото и последно засега:
Това, че човек нямал друга кола и тя се била развалила и как можело толкова време. Ами има технологично време, време за пристигане на части, ако е такъв проблем карайте си я колата без да я спирате. Тя сама ще спре накрая.
Всеки греши. Не всичко може да оправи.
Аз мислех да не пиша, ама все пак ще се включа.
Вероятно са объркали позицията на ангренажа и оттам е ударила клапани. Доста често се случва при тези мотори, поради незнанието на доста хора как стават и поради конструктивна сложност. Предполагам, че колата е със зетек мотора, но не си писал точна година.
Но само предполагам в случая.
А към другите да ви понапиша и на вас:
Като начало всеки греши, не може да оправи всичко, защото не е бог. Това трябва да се има в предвид, особено пък тук в България, всеки имащ гараж е майстор. Но пък и тези с големите сервизи и там са едни... Но в крайна сметка, възможно е едно нещо един да оправи, друг друго.
Защото много от вас само се оплакват, но не сте били от другата страна на нещата да видите как се работи, какво се прави и т.н. Ако смятате, че всеки е там да краде от вас, то вие сте много заблуден. За съжаление има случки, при които си проверил всичко, прегледал и колата пак не е станала, повярвайте не това е целта. Но се случва и тогава е възможно да бъде оправена от друг с друг подход. За съжаление доста от вас това няма да го разберат, а после ще напишат 5000 негативни мнения от много свободно време.
Аз преди години така се ядосвах на гаранционен сервиз за телефони, понеже ми го бавеха, заради проблем. Около месец го нямаше при мен и аз доста се чудех защо. Години по-късно работих в такъв сервиз и тогава разбрах защо. Ако не сте били от двата края, нямате ни най-малка представа какво е.
Повечето са свикнали да се оплакват, да мрънкат, да обиждат, но не и да се опитват да разберат.
Дизелите, повечето от вас си нямате на идея каква простотия са при тях, колко проблеми. Оправяш едно, след ден друго се скапва и после обяснявай на клиента. Но не очаквам да разбирате. То и за да караш конън рейл дизел трябва да си или с много излишни пари или мазохист. Просто са безбожно скъпи за поддръжка.
тиква, това галакси ще го убиете от тестване в някоя лаборатория. То и да няма проблем ще му намериш, като ще започнеш после да го тестваш защо. Накрая то ще умре от тестове, не знам кога ви остава време да го карате.
Другото и последно засега:
Това, че човек нямал друга кола и тя се била развалила и как можело толкова време. Ами има технологично време, време за пристигане на части, ако е такъв проблем карайте си я колата без да я спирате. Тя сама ще спре накрая.
Всеки греши. Не всичко може да оправи.
Аз мислех да не пиша, ама все пак ще се включа.
Вероятно са объркали позицията на ангренажа и оттам е ударила клапани. Доста често се случва при тези мотори, поради незнанието на доста хора как стават и поради конструктивна сложност. Предполагам, че колата е със зетек мотора, но не си писал точна година.
Но само предполагам в случая.
А към другите да ви понапиша и на вас:
Като начало всеки греши, не може да оправи всичко, защото не е бог. Това трябва да се има в предвид, особено пък тук в България, всеки имащ гараж е майстор. Но пък и тези с големите сервизи и там са едни... Но в крайна сметка, възможно е едно нещо един да оправи, друг друго.
Защото много от вас само се оплакват, но не сте били от другата страна на нещата да видите как се работи, какво се прави и т.н. Ако смятате, че всеки е там да краде от вас, то вие сте много заблуден. За съжаление има случки, при които си проверил всичко, прегледал и колата пак не е станала, повярвайте не това е целта. Но се случва и тогава е възможно да бъде оправена от друг с друг подход. За съжаление доста от вас това няма да го разберат, а после ще напишат 5000 негативни мнения от много свободно време.
Аз преди години така се ядосвах на гаранционен сервиз за телефони, понеже ми го бавеха, заради проблем. Около месец го нямаше при мен и аз доста се чудех защо. Години по-късно работих в такъв сервиз и тогава разбрах защо. Ако не сте били от двата края, нямате ни най-малка представа какво е.
Повечето са свикнали да се оплакват, да мрънкат, да обиждат, но не и да се опитват да разберат.
Дизелите, повечето от вас си нямате на идея каква простотия са при тях, колко проблеми. Оправяш едно, след ден друго се скапва и после обяснявай на клиента. Но не очаквам да разбирате. То и за да караш конън рейл дизел трябва да си или с много излишни пари или мазохист. Просто са безбожно скъпи за поддръжка.
тиква, това галакси ще го убиете от тестване в някоя лаборатория. То и да няма проблем ще му намериш, като ще започнеш после да го тестваш защо. Накрая то ще умре от тестове, не знам кога ви остава време да го карате.
Другото и последно засега:
Това, че човек нямал друга кола и тя се била развалила и как можело толкова време. Ами има технологично време, време за пристигане на части, ако е такъв проблем карайте си я колата без да я спирате. Тя сама ще спре накрая.
Всеки греши. Не всичко може да оправи.
- Ivaylo Georgiev
- Администратор
- Мнения: 2418
- Регистриран: 23 апр 2007, 10:38
- Модел на автомобила: Focus 2010 1.6 Duratec 16v Ghia
Escort 1996 1.8 TD CLX - Местоположение: София, кв. Лозенец
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ВНИМАНИЕ !!!! НЕ ХОДЕТЕ В АВТОСЕРВИЗ КРИСИДА АУТО СОФИЯ ДО ЗООПАРКА - ЧУПЯТ КОЛИТЕ !!!!
Ще видя къде и как да отделя мнения от тази тема. Който иска да пише за други майстори и/или сервизи, е силно насърчен, но в съответните им теми или в нова.
- mclsdreal
- потребител
- Мнения: 550
- Регистриран: 01 май 2009, 20:44
- Модел на автомобила: Мондео 1.8TD-2000, Джия
- Местоположение: Germany- Saarlouis
- Status: Извън линия
Re: ВНИМАНИЕ !!!! НЕ ХОДЕТЕ В АВТОСЕРВИЗ КРИСИДА АУТО СОФИЯ ДО ЗООПАРКА - ЧУПЯТ КОЛИТЕ !!!!
ivan_racing Ако за теб е нормално да ти закарат работеща кола, а ти да и сдухаш мотора, след това да си оставиш ръцете втори път на същата кола, и накрая за трети последен път да я предадеш на клиента с разход на масло сходен с този на бензин.....по-добре никога, ама никога не пипай гаечен ключ и прочее, особено пък да обясняваш кой трябва да е от другата страна. И аз съм бил от другата страна- чирак на майстор, който даваше на сина си колите на хората....няма да ти казвам какви тигели и прочее съм виждал, и си се представих като клиент на сервиза, как сина му ходи с колата ми наляво надясно- 1во не е етично, 2ро е страшна селяния. Като искаш сина ти да кара яка кола- купи му!Айде не мерси от такива пишман майстори-аман! Да не говорим за мързела на повечето майсторчета. Преди празниците декември месец в 3 сервиза ми отказаха да ми оправят тръбите на спирачките. Кой от мързел, кой след празниците да съм посетил. До тук с гаражните, да почна и с тия големите от голямото добро утро. ЕМ Комплект на околовръстното- страшни мизерници и некадърници. Уж специалисти в гърнетата, уж професионалисти....така ми направиха генерацията на една от бившите ми коли, че после едно момче си игра да им оправя бакиите. Уж мека връзка смениха, уж заварки на крайното гърне, уж тампон нов сменили, а накрая генерацията ми опираше в купето, вибрациите къртеха таблото и седалките, самата генерация приличаше на спагети след като я пипаха....В Ситроен редовно не сменяха филтрите на купетата, а във фактурите които взимах от тях пишеше ясно и четливо, че е сменен, резултат бяха горящи мотори на парното, и това на чисто нови Ситроен Берлинго и Джъмпер...Примери бол, но не е РЕДНО и ЧЕСТНО да не си признаеш грешката и да не оправиш ремонта за твоя сметка. Специално в случая по темата тоя е най-големия циганин и измекяр на планетата земя. 3 пъти си оставя кирливите ръце и се осира до ушите, и пак не си признава, че чеп за зеле не става от него !!!
I`m sorry.. I can`t be perfect... !!
- ivan_racing
- потребител
- Мнения: 671
- Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Fiesta ST150 2.0 Duratec ST
Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.
Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .
Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия
Ford Focus mk1 1.8 бензин
Focus mk1 1.6 бензин - Местоположение: София/Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: ВНИМАНИЕ !!!! НЕ ХОДЕТЕ В АВТОСЕРВИЗ КРИСИДА АУТО СОФИЯ ДО ЗООПАРКА - ЧУПЯТ КОЛИТЕ !!!!
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
- mclsdreal
- потребител
- Мнения: 550
- Регистриран: 01 май 2009, 20:44
- Модел на автомобила: Мондео 1.8TD-2000, Джия
- Местоположение: Germany- Saarlouis
- Status: Извън линия
Re: ВНИМАНИЕ !!!! НЕ ХОДЕТЕ В АВТОСЕРВИЗ КРИСИДА АУТО СОФИЯ ДО ЗООПАРКА - ЧУПЯТ КОЛИТЕ !!!!
I`m sorry.. I can`t be perfect... !!
- ivan_racing
- потребител
- Мнения: 671
- Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Fiesta ST150 2.0 Duratec ST
Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.
Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .
Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия
Ford Focus mk1 1.8 бензин
Focus mk1 1.6 бензин - Местоположение: София/Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: ВНИМАНИЕ !!!! НЕ ХОДЕТЕ В АВТОСЕРВИЗ КРИСИДА АУТО СОФИЯ ДО ЗООПАРКА - ЧУПЯТ КОЛИТЕ !!!!
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
- mclsdreal
- потребител
- Мнения: 550
- Регистриран: 01 май 2009, 20:44
- Модел на автомобила: Мондео 1.8TD-2000, Джия
- Местоположение: Germany- Saarlouis
- Status: Извън линия
Re: ВНИМАНИЕ !!!! НЕ ХОДЕТЕ В АВТОСЕРВИЗ КРИСИДА АУТО СОФИЯ ДО ЗООПАРКА - ЧУПЯТ КОЛИТЕ !!!!
I`m sorry.. I can`t be perfect... !!
-
- потребител
- Мнения: 3
- Регистриран: 09 мар 2016, 21:26
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
Re: ВНИМАНИЕ !!!! НЕ ХОДЕТЕ В АВТОСЕРВИЗ КРИСИДА АУТО СОФИЯ ДО ЗООПАРКА - ЧУПЯТ КОЛИТЕ !!!!
Здравейте на всички
Аз съм Андрей Костадинов собственик на ''Крисида Ауто'' ЕООД
Така като гледам какво пише чакайте и аз да кажа нещо
1.Този сладур Пепи както го познавам аз ще си реши проблемите с мен в Съдебната зала.
2.Не мислите ли и не виждате ли че той се регистрира и започва да хули има един пост (интересно).
3.Не казва че колата е дошла при мен без мощност и с криви клапани.
4.Като искам да сложа болкажните инструменти за белезите те не влизат, разхлабих ремъка, разхлабих коляновия вал (махнах болта със заварената вложка), докарах на белези и т.н. да не влизам в технически подробности.
5.А каза ли ви че като запасах ремъка със специалните инструменти и стегнах коляновия вал (ОБЕЗМАСЛИТЕЛ ЯКО ЛОКТАЙТ ЯКО) и превъртях мотора на ръка подпря клапани, тогава го викнах и му казах каква е ситуацията той да вземе решение, това е неговата воля аз нищо не съм ОТКРАДНАЛ НА СИЛА ОТ НЕГО, да се прави колата при мен той е решил сам.
6.Вие сами си водете изводи, аз няма какво да кажа, чист съм пред съвестта си и спя спокойно не съм излъгал никого.
7.И да ви кажа че този Пепи дето хули съм му дал и протокол и касова бележка, мога да кача ДУБЛИКАТ който се пази И ПРИ МЕН.
8.Защо не се оплака на мен а пишеш глупости който си чул тук там.
9.Не само твойта мазда с фордов мотор, болта на коляновия вал държи в синхрон разпределителния и коляновия вал.
10.Кътина може да си мечтаеш да живееш.
11.Сельо си ти дето сте дошли от провинцията напълнил си багажника на Маздата с тонери за принтери и обикаляш къщите на хората и взимаш пари без документ, аз съм с ДДС регистрация давам фактури както съм дал и на теб (ИМАМ КОПИЕ НАЛИ ЗНАЕШ), И СЕРВИЗА МИ Е ПОЗИЦИОНИРАН, аз не се крия и не бягам.
Аз съм Андрей Костадинов собственик на ''Крисида Ауто'' ЕООД
Така като гледам какво пише чакайте и аз да кажа нещо
1.Този сладур Пепи както го познавам аз ще си реши проблемите с мен в Съдебната зала.
2.Не мислите ли и не виждате ли че той се регистрира и започва да хули има един пост (интересно).
3.Не казва че колата е дошла при мен без мощност и с криви клапани.
4.Като искам да сложа болкажните инструменти за белезите те не влизат, разхлабих ремъка, разхлабих коляновия вал (махнах болта със заварената вложка), докарах на белези и т.н. да не влизам в технически подробности.
5.А каза ли ви че като запасах ремъка със специалните инструменти и стегнах коляновия вал (ОБЕЗМАСЛИТЕЛ ЯКО ЛОКТАЙТ ЯКО) и превъртях мотора на ръка подпря клапани, тогава го викнах и му казах каква е ситуацията той да вземе решение, това е неговата воля аз нищо не съм ОТКРАДНАЛ НА СИЛА ОТ НЕГО, да се прави колата при мен той е решил сам.
6.Вие сами си водете изводи, аз няма какво да кажа, чист съм пред съвестта си и спя спокойно не съм излъгал никого.
7.И да ви кажа че този Пепи дето хули съм му дал и протокол и касова бележка, мога да кача ДУБЛИКАТ който се пази И ПРИ МЕН.
8.Защо не се оплака на мен а пишеш глупости който си чул тук там.
9.Не само твойта мазда с фордов мотор, болта на коляновия вал държи в синхрон разпределителния и коляновия вал.
10.Кътина може да си мечтаеш да живееш.
11.Сельо си ти дето сте дошли от провинцията напълнил си багажника на Маздата с тонери за принтери и обикаляш къщите на хората и взимаш пари без документ, аз съм с ДДС регистрация давам фактури както съм дал и на теб (ИМАМ КОПИЕ НАЛИ ЗНАЕШ), И СЕРВИЗА МИ Е ПОЗИЦИОНИРАН, аз не се крия и не бягам.
-
- потребител
- Мнения: 348
- Регистриран: 24 май 2010, 14:49
- Модел на автомобила: '04 Mondeo Mk3 2.0 TDCI estate
- Местоположение: Димитровград, Харманли
- Status: Извън линия
Re: ВНИМАНИЕ !!!! НЕ ХОДЕТЕ В АВТОСЕРВИЗ КРИСИДА АУТО СОФИЯ ДО ЗООПАРКА - ЧУПЯТ КОЛИТЕ !!!!
Чест ви прави че пишете тук. Обаче ако е вярно писаното от колегата : ...така карах колата 8 месеца и нямаше разход на масло", на мен не ми се вързва момента след ремонта от ваша страна, защо колата започва да гори/изчезва масло? Скромните ми общи познания по ДВГ, ми подсказват че колата няма как да е вървяла безпроблемно с ударени бутала и подбити клапани. Дори и да предположим че колата е дошла при Вас с множеството проблеми, коректно би било от ваша страна да предупредите клиента че при цялостен ремонт само на главата на двигателя, има възможност да започне да изгаря масло т.к. при износени сегменти ще започне да духа през тях и ще се повиши картерното налягане. Казвате имате фактура за вложени части, а гаранция наистина има ли? Според мен не е коректно да се отсече колата е ОК а в действителност да има разход на масло ( не говоря за 100 мл/10 000 км). И не на последно място да попитам как след ремонта пак срещнахте клапаните с буталата? (Аз така го разбрах от първия пост)
Вторият ремонт за ваша сметка ли беше?
Не заемам ничия страна, но щом сте решили да защитите името си и да пишете мисля, че отговора на мойте въпроси би бил във Ваш плюс.
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
Вторият ремонт за ваша сметка ли беше?
Не заемам ничия страна, но щом сте решили да защитите името си и да пишете мисля, че отговора на мойте въпроси би бил във Ваш плюс.
Sent from my LG-D290 using Tapatalk
- ivan_racing
- потребител
- Мнения: 671
- Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Fiesta ST150 2.0 Duratec ST
Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.
Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .
Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия
Ford Focus mk1 1.8 бензин
Focus mk1 1.6 бензин - Местоположение: София/Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: ВНИМАНИЕ !!!! НЕ ХОДЕТЕ В АВТОСЕРВИЗ КРИСИДА АУТО СОФИЯ ДО ЗООПАРКА - ЧУПЯТ КОЛИТЕ !!!!
Отправям забележка и към двамата, ако не престанете да си мерите "мъжкото достйнство" и да размивате темата, ще ви изтрия всичко написано в нея! И нямам никакво намерение, като Иво, да си играя да разделям темата.
Последна промяна от HACKO на 10 мар 2016, 00:14, променено общо 1 път.
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
- mclsdreal
- потребител
- Мнения: 550
- Регистриран: 01 май 2009, 20:44
- Модел на автомобила: Мондео 1.8TD-2000, Джия
- Местоположение: Germany- Saarlouis
- Status: Извън линия
Re: ВНИМАНИЕ !!!! НЕ ХОДЕТЕ В АВТОСЕРВИЗ КРИСИДА АУТО СОФИЯ ДО ЗООПАРКА - ЧУПЯТ КОЛИТЕ !!!!
Отправям забележка и към двамата, ако не престанете да си мерите "мъжкото достйнство" и да размивате темата, ще ви изтрия всичко написано в нея! И нямам никакво намерение, като Иво, да си играя да разделям темата.
Последна промяна от HACKO на 10 мар 2016, 00:10, променено общо 1 път.
I`m sorry.. I can`t be perfect... !!
- ivan_racing
- потребител
- Мнения: 671
- Регистриран: 28 юни 2011, 20:16
- Модел на автомобила: Ford Fiesta ST150 2.0 Duratec ST
Ford Escort Mk4 1,6 CVH 90 година хечбек джия L4B Ке-Джетроник
90+++++ коня ; RS външен вид,с оригиналната боя .
R.I.P.
Ford Escort Мк4 1,4 Bravo 88 година CVH с моно инжекцион; сив с XR3i визия .
Ford Escort mk3 1.1 Lazer 2врат XR3i визия
Ford Focus mk1 1.8 бензин
Focus mk1 1.6 бензин - Местоположение: София/Стамболийски
- Status: Извън линия
Re: ВНИМАНИЕ !!!! НЕ ХОДЕТЕ В АВТОСЕРВИЗ КРИСИДА АУТО СОФИЯ ДО ЗООПАРКА - ЧУПЯТ КОЛИТЕ !!!!
Отправям забележка и към двамата, ако не престанете да си мерите "мъжкото достйнство" и да размивате темата, ще ви изтрия всичко написано в нея! И нямам никакво намерение, като Иво, да си играя да разделям темата.
Последна промяна от HACKO на 10 мар 2016, 00:11, променено общо 1 път.
https://www.vbox7.com/play:feb4a98934 Не скоростта ни убива,а начина ни на каране.Надписа GTI притеснява незапознатите с надписа RS! Escort Mk4 XR3i Живей докато можеш.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
Злото мразя, глупостта не понасям, с неправдата се боря, син на вятъра съм.
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4779
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
Re: ВНИМАНИЕ !!!! НЕ ХОДЕТЕ В АВТОСЕРВИЗ КРИСИДА АУТО СОФИЯ ДО ЗООПАРКА - ЧУПЯТ КОЛИТЕ !!!!
Добре, че чакаме снимки на фактури/бележки. Одавна да съм бил катинара, нямаше да се разгорещите толкова.
времето е като парите-никога не стига
- mclsdreal
- потребител
- Мнения: 550
- Регистриран: 01 май 2009, 20:44
- Модел на автомобила: Мондео 1.8TD-2000, Джия
- Местоположение: Germany- Saarlouis
- Status: Извън линия
Re: ВНИМАНИЕ !!!! НЕ ХОДЕТЕ В АВТОСЕРВИЗ КРИСИДА АУТО СОФИЯ ДО ЗООПАРКА - ЧУПЯТ КОЛИТЕ !!!!
Отправям забележка и към двамата, ако не престанете да си мерите "мъжкото достйнство" и да размивате темата, ще ви изтрия всичко написано в нея! И нямам никакво намерение, като Иво, да си играя да разделям темата.
Последна промяна от HACKO на 10 мар 2016, 00:13, променено общо 1 път.
I`m sorry.. I can`t be perfect... !!
- mclsdreal
- потребител
- Мнения: 550
- Регистриран: 01 май 2009, 20:44
- Модел на автомобила: Мондео 1.8TD-2000, Джия
- Местоположение: Germany- Saarlouis
- Status: Извън линия
Re: ВНИМАНИЕ !!!! НЕ ХОДЕТЕ В АВТОСЕРВИЗ КРИСИДА АУТО СОФИЯ ДО ЗООПАРКА - ЧУПЯТ КОЛИТЕ !!!!
Отговори ми откровено и честно тук пред всички Наско, аз ли размих темата?
I`m sorry.. I can`t be perfect... !!
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13104
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: ВНИМАНИЕ !!!! НЕ ХОДЕТЕ В АВТОСЕРВИЗ КРИСИДА АУТО СОФИЯ ДО ЗООПАРКА - ЧУПЯТ КОЛИТЕ !!!!
Не ме интересува, ТРИЯ!mclsdreal написа:Отговори ми откровено и честно тук пред всички Наско, аз ли размих темата?
П.П. Размислих и оставих първите ви мнения, всеки е прав за себе си, но не се изкушавайте да продължите да си изяснявате нещата, че ще изтрия и тях.
Темата стана много интересна, след като се включи и ответната страна, сега очаквам и човека започнал темата да се включи отново, за да видим нещата от двете страни.
Последна промяна от HACKO на 10 мар 2016, 00:42, променено общо 1 път.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам!
- Lancer
- потребител
- Мнения: 366
- Регистриран: 07 окт 2012, 06:06
- Модел на автомобила: Ford Focus '99
- Местоположение: Варна
- Status: Извън линия
Re: ВНИМАНИЕ !!!! НЕ ХОДЕТЕ В АВТОСЕРВИЗ КРИСИДА АУТО СОФИЯ ДО ЗООПАРКА - ЧУПЯТ КОЛИТЕ !!!!
По точка втора, няма значение,че е новорегистриран, не е анонимен и си изказва позицията, не виждам, че има някакъв проблем. Обикновено го правят анонимно, когато е с цел злепоставяне, а ето, че дори го заплашвате със съд.krisidaauto написа:Здравейте на всички
Аз съм Андрей Костадинов собственик на ''Крисида Ауто'' ЕООД
Така като гледам какво пише чакайте и аз да кажа нещо
1.Този сладур Пепи както го познавам аз ще си реши проблемите с мен в Съдебната зала.
2.Не мислите ли и не виждате ли че той се регистрира и започва да хули има един пост (интересно).
3.Не казва че колата е дошла при мен без мощност и с криви клапани.
4.Като искам да сложа болкажните инструменти за белезите те не влизат, разхлабих ремъка, разхлабих коляновия вал (махнах болта със заварената вложка), докарах на белези и т.н. да не влизам в технически подробности.
5.А каза ли ви че като запасах ремъка със специалните инструменти и стегнах коляновия вал (ОБЕЗМАСЛИТЕЛ ЯКО ЛОКТАЙТ ЯКО) и превъртях мотора на ръка подпря клапани, тогава го викнах и му казах каква е ситуацията той да вземе решение, това е неговата воля аз нищо не съм ОТКРАДНАЛ НА СИЛА ОТ НЕГО, да се прави колата при мен той е решил сам.
6.Вие сами си водете изводи, аз няма какво да кажа, чист съм пред съвестта си и спя спокойно не съм излъгал никого.
7.И да ви кажа че този Пепи дето хули съм му дал и протокол и касова бележка, мога да кача ДУБЛИКАТ който се пази И ПРИ МЕН.
8.Защо не се оплака на мен а пишеш глупости който си чул тук там.
9.Не само твойта мазда с фордов мотор, болта на коляновия вал държи в синхрон разпределителния и коляновия вал.
10.Кътина може да си мечтаеш да живееш.
11.Сельо си ти дето сте дошли от провинцията напълнил си багажника на Маздата с тонери за принтери и обикаляш къщите на хората и взимаш пари без документ, аз съм с ДДС регистрация давам фактури както съм дал и на теб (ИМАМ КОПИЕ НАЛИ ЗНАЕШ), И СЕРВИЗА МИ Е ПОЗИЦИОНИРАН, аз не се крия и не бягам.
По точка трета, ще е интересно кой как ще докаже в какво състояние е била колата, когато ви я е докарал. Все ще има някой, който да докаже правотата на единия от двама ви.
Това, че ще качите дубликат на протокол и касова бе;ежка как ще докаже, че сте му ги дали?
Не вземам страна, просто в така настъпилата ситуация е добре да се изясни всичко.
Щото всеки може да се постави в положението на човек, който закарва в сервиза кола в движение, с описания проблем, и няма човек, който да се почувства нормално, ако му се струпа всичкото описано от автора на темата на главата.
Сокол скитник
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта