КОМПРЕСОР
-
- потребител
- Мнения: 77
- Регистриран: 13 яну 2008, 11:21
- Модел на автомобила: мл 320 , рекстън 270
- Местоположение: stara zagora
- Status: Извън линия
КОМПРЕСОР
здравейте колеги .
имам един компресор Г60 рециклиран и в момента се чудя дали мога да го внедря в Мондеото ми 2.0 16клапана е 99 година . Идеята ми е да махна компресора на климатика и да го сложа на неговото място ( горе долу ) разбира се .... но идват много проблеми с всмукателните колектори които са ми пластмасови ! и 100 ще трябва да ги сменя .
та въпроса ми е някои захващал ли се е с такъв проект
или поне да има опит ?

имам един компресор Г60 рециклиран и в момента се чудя дали мога да го внедря в Мондеото ми 2.0 16клапана е 99 година . Идеята ми е да махна компресора на климатика и да го сложа на неговото място ( горе долу ) разбира се .... но идват много проблеми с всмукателните колектори които са ми пластмасови ! и 100 ще трябва да ги сменя .
та въпроса ми е някои захващал ли се е с такъв проект

или поне да има опит ?

MONDEO 2.0 16V , REXTON 270 CDI 198 hp . ML 320 I.
- nikolovvd
- потребител
- Мнения: 4952
- Регистриран: 15 май 2006, 16:18
- Модел на автомобила: Mitsubishi X
- Местоположение: Видин
- Status: Извън линия
http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=15205" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- потребител
- Мнения: 77
- Регистриран: 13 яну 2008, 11:21
- Модел на автомобила: мл 320 , рекстън 270
- Местоположение: stara zagora
- Status: Извън линия
аз тази тема я четох сигурно 4-5 пъти , благодаря все пак
просто с компресора мисля че е по опростена процедурата . аи при компресора колкото повече го наступваш и оборотите са по големи толкова повече наднетява
докато при турбото имаме един момент в които минават определини секунди докато включи на определини обороти и тогава идва фуриятааа .
аи при компресора няма да преправям колекторите .


просто с компресора мисля че е по опростена процедурата . аи при компресора колкото повече го наступваш и оборотите са по големи толкова повече наднетява

аи при компресора няма да преправям колекторите .

MONDEO 2.0 16V , REXTON 270 CDI 198 hp . ML 320 I.
-
- потребител
- Мнения: 77
- Регистриран: 13 яну 2008, 11:21
- Модел на автомобила: мл 320 , рекстън 270
- Местоположение: stara zagora
- Status: Извън линия
а бе колеги пишете мнения за КОМПРЕСОРА САМО моля !!! не се отклоняваите от темата ( и с ТУРБИНИТЕ съм запознат но не ми е това целта ) , кажете ми някакви мнения и препоръки . нека ако някои човек е работил поне малко с такава техника изкаже компетентно и професионално МНЕНИЕ по въпроса за моя проект . БЛАГОДАРЯ предварително 

MONDEO 2.0 16V , REXTON 270 CDI 198 hp . ML 320 I.
-
- потребител
- Мнения: 92
- Регистриран: 18 дек 2006, 16:53
- Модел на автомобила: Ford Mondeo
- Status: Извън линия
Това дето мислиш да правиш не е толкова просто колкото си мислиш ... Хубаво си го намислил със компресор ,прав си доста по просто е от колкото турбото .
Но по пътя на логигата щом ще влиза повече въздух трябва и ровече гориво , демек корекция на горивната карта , демек нова електроника това е мин 400 лв + сума за човека който ще ти я настой .... не е ли по добре да направиш при един стругар нова ролка на компресора двойна и от нея да захраниш компресора . При процера сгъстяване температурата на въздуха се покачва и ще ти трябва и охладител ,инкеркУлер ,предполагам знаеш ,че по студеният въздух съдържа повече частици кислород .
Пласмасовите колектори задължително ще трябва да се сменят едва ли ще изръжат и на 0,3 бара надув Бул оф вентил също ще ти трябва луестъргейт няма да ти е нужен при компресор .... Потърси Тошко от тунинг Бг той е правил такива неща но не мисли ,че без пари ще направиш нещо качествено ...
Но по пътя на логигата щом ще влиза повече въздух трябва и ровече гориво , демек корекция на горивната карта , демек нова електроника това е мин 400 лв + сума за човека който ще ти я настой .... не е ли по добре да направиш при един стругар нова ролка на компресора двойна и от нея да захраниш компресора . При процера сгъстяване температурата на въздуха се покачва и ще ти трябва и охладител ,инкеркУлер ,предполагам знаеш ,че по студеният въздух съдържа повече частици кислород .
Пласмасовите колектори задължително ще трябва да се сменят едва ли ще изръжат и на 0,3 бара надув Бул оф вентил също ще ти трябва луестъргейт няма да ти е нужен при компресор .... Потърси Тошко от тунинг Бг той е правил такива неща но не мисли ,че без пари ще направиш нещо качествено ...
-
- потребител
- Мнения: 92
- Регистриран: 18 дек 2006, 16:53
- Модел на автомобила: Ford Mondeo
- Status: Извън линия
Ако беше така както каза то никой нямаше да слага турбо и да се сблъсква със сума ти проблеми който при компресорите или суперчалънджърите няматteodor4o написа:аз тази тема я четох сигурно 4-5 пъти , благодаря все пак![]()
просто с компресора мисля че е по опростена процедурата . аи при компресора колкото повече го наступваш и оборотите са по големи толкова повече наднетявадокато при турбото имаме един момент в които минават определини секунди докато включи на определини обороти и тогава идва фуриятааа .
аи при компресора няма да преправям колекторите .

Компресора за да се върти и да сгъстява сваля конски сили също като компресора за климатика ...а при турбото тези коне са безплатни .
Ланчия има коли с механичен и турбо компресор, механичният бута на ниските обороти и като вече има необходимите условия за турбото механичният се изключва и почва да работи турбото ....
Има експерименти с две туррбини една малка и една горяма ,малката работи на ниските обороти голямата във високите тогава когато малката е успяла да развърти мотора достатъчно ... При рали автомобилите се слагат един инжектори непосретствено преди топлият охлюв на турбото и като си махнеш крака от педала този инжектор вкарва гориво което се самозапалва от високата температура и подържа турбото „живо” в обороти та като отново натиснеш педала на газта то да не почва тепърва да се развърта ..... затова е и това пукане от ауспуха като „полота” влиза в завоите .....
-
- потребител
- Мнения: 77
- Регистриран: 13 яну 2008, 11:21
- Модел на автомобила: мл 320 , рекстън 270
- Местоположение: stara zagora
- Status: Извън линия
в раздел "моята кола" ще качвам актуални снимки на всичко подобрения по Автомобила този петък ще боядисам и после ще се захвана с мотора по сериозно вече . всички неща по колата ги правя бавно но се надявам качествено
имам питане ??? алуминиевия всмукателен колектор от сиера 2.0
ДОНС ще стане ли на моя мотор ( 2.0 16 99 г. )
или не ? или трябва да е от РС ?
или от някои друг ДВГ трябва да е ?

имам питане ??? алуминиевия всмукателен колектор от сиера 2.0
ДОНС ще стане ли на моя мотор ( 2.0 16 99 г. )
или не ? или трябва да е от РС ?
или от някои друг ДВГ трябва да е ?
MONDEO 2.0 16V , REXTON 270 CDI 198 hp . ML 320 I.
-
- потребител
- Мнения: 92
- Регистриран: 18 дек 2006, 16:53
- Модел на автомобила: Ford Mondeo
- Status: Извън линия
От сиера няма да стане ,от РС 2000 мисля ,че става обаче от къде ще го намериш и на идея си нямам . Най добрият вариант е да си направиш сам нови колектори с около 1 см по голям диаметър на тръбите от завотските ,ще е и много по красиво ако им и туриш един хром послеteodor4o написа:в раздел "моята кола" ще качвам актуални снимки на всичко подобрения по Автомобила този петък ще боядисам и после ще се захвана с мотора по сериозно вече . всички неща по колата ги правя бавно но се надявам качествено![]()
имам питане ??? алуминиевия всмукателен колектор от сиера 2.0
ДОНС ще стане ли на моя мотор ( 2.0 16 99 г. )
или не ? или трябва да е от РС ?
или от някои друг ДВГ трябва да е ?

Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 45 госта