КОМПРЕСОР

Това се прави така! Няма смисъл да откриваме топлата вода.
Отговори
teodor4o
потребител
потребител
Мнения: 77
Регистриран: 13 яну 2008, 11:21
Модел на автомобила: мл 320 , рекстън 270
Местоположение: stara zagora
Status: Извън линия

КОМПРЕСОР

Мнение от teodor4o » 28 яну 2008, 13:21

здравейте колеги . :D
имам един компресор Г60 рециклиран и в момента се чудя дали мога да го внедря в Мондеото ми 2.0 16клапана е 99 година . Идеята ми е да махна компресора на климатика и да го сложа на неговото място ( горе долу ) разбира се .... но идват много проблеми с всмукателните колектори които са ми пластмасови ! и 100 ще трябва да ги сменя .
та въпроса ми е някои захващал ли се е с такъв проект :lol:
или поне да има опит ? :cry:
MONDEO 2.0 16V , REXTON 270 CDI 198 hp . ML 320 I.

Потребителски аватар
nikolovvd
потребител
потребител
Мнения: 4952
Регистриран: 15 май 2006, 16:18
Модел на автомобила: Mitsubishi X
Местоположение: Видин
Status: Извън линия

Мнение от nikolovvd » 28 яну 2008, 13:49

http://www.clubford.org/forum/viewtopic.php?t=15205" onclick="window.open(this.href);return false;

teodor4o
потребител
потребител
Мнения: 77
Регистриран: 13 яну 2008, 11:21
Модел на автомобила: мл 320 , рекстън 270
Местоположение: stara zagora
Status: Извън линия

Мнение от teodor4o » 28 яну 2008, 13:58

аз тази тема я четох сигурно 4-5 пъти , благодаря все пак :wink:
просто с компресора мисля че е по опростена процедурата . аи при компресора колкото повече го наступваш и оборотите са по големи толкова повече наднетява :twisted: докато при турбото имаме един момент в които минават определини секунди докато включи на определини обороти и тогава идва фуриятааа .
аи при компресора няма да преправям колекторите .
:cry:
MONDEO 2.0 16V , REXTON 270 CDI 198 hp . ML 320 I.

Потребителски аватар
ewgeny
потребител
потребител
Мнения: 1639
Регистриран: 23 фев 2005, 18:03
Модел на автомобила: Sierra 1,6 OHC
Местоположение: Варна (... и няма гараж)
Status: Извън линия

Мнение от ewgeny » 28 яну 2008, 14:23

Ами единствения проблем на турбото е че трябва да се направи датчик за турболаг. За изненада на всички, аз имам такова нещо. Който не вярва ще му покажа.
Sierra 1,6 OHC из дупките си карам!

teodor4o
потребител
потребител
Мнения: 77
Регистриран: 13 яну 2008, 11:21
Модел на автомобила: мл 320 , рекстън 270
Местоположение: stara zagora
Status: Извън линия

Мнение от teodor4o » 28 яну 2008, 23:10

а бе колеги пишете мнения за КОМПРЕСОРА САМО моля !!! не се отклоняваите от темата ( и с ТУРБИНИТЕ съм запознат но не ми е това целта ) , кажете ми някакви мнения и препоръки . нека ако някои човек е работил поне малко с такава техника изкаже компетентно и професионално МНЕНИЕ по въпроса за моя проект . БЛАГОДАРЯ предварително :wink:
MONDEO 2.0 16V , REXTON 270 CDI 198 hp . ML 320 I.

Speed
потребител
потребител
Мнения: 92
Регистриран: 18 дек 2006, 16:53
Модел на автомобила: Ford Mondeo
Status: Извън линия

Мнение от Speed » 08 фев 2008, 20:48

Това дето мислиш да правиш не е толкова просто колкото си мислиш ... Хубаво си го намислил със компресор ,прав си доста по просто е от колкото турбото .
Но по пътя на логигата щом ще влиза повече въздух трябва и ровече гориво , демек корекция на горивната карта , демек нова електроника това е мин 400 лв + сума за човека който ще ти я настой .... не е ли по добре да направиш при един стругар нова ролка на компресора двойна и от нея да захраниш компресора . При процера сгъстяване температурата на въздуха се покачва и ще ти трябва и охладител ,инкеркУлер ,предполагам знаеш ,че по студеният въздух съдържа повече частици кислород .
Пласмасовите колектори задължително ще трябва да се сменят едва ли ще изръжат и на 0,3 бара надув Бул оф вентил също ще ти трябва луестъргейт няма да ти е нужен при компресор .... Потърси Тошко от тунинг Бг той е правил такива неща но не мисли ,че без пари ще направиш нещо качествено ...

Speed
потребител
потребител
Мнения: 92
Регистриран: 18 дек 2006, 16:53
Модел на автомобила: Ford Mondeo
Status: Извън линия

Мнение от Speed » 08 фев 2008, 21:04

teodor4o написа:аз тази тема я четох сигурно 4-5 пъти , благодаря все пак :wink:
просто с компресора мисля че е по опростена процедурата . аи при компресора колкото повече го наступваш и оборотите са по големи толкова повече наднетява :twisted: докато при турбото имаме един момент в които минават определини секунди докато включи на определини обороти и тогава идва фуриятааа .
аи при компресора няма да преправям колекторите .
:cry:
Ако беше така както каза то никой нямаше да слага турбо и да се сблъсква със сума ти проблеми който при компресорите или суперчалънджърите нямат :shock:
Компресора за да се върти и да сгъстява сваля конски сили също като компресора за климатика ...а при турбото тези коне са безплатни .
Ланчия има коли с механичен и турбо компресор, механичният бута на ниските обороти и като вече има необходимите условия за турбото механичният се изключва и почва да работи турбото ....
Има експерименти с две туррбини една малка и една горяма ,малката работи на ниските обороти голямата във високите тогава когато малката е успяла да развърти мотора достатъчно ... При рали автомобилите се слагат един инжектори непосретствено преди топлият охлюв на турбото и като си махнеш крака от педала този инжектор вкарва гориво което се самозапалва от високата температура и подържа турбото „живо” в обороти та като отново натиснеш педала на газта то да не почва тепърва да се развърта ..... затова е и това пукане от ауспуха като „полота” влиза в завоите .....

Потребителски аватар
Kocko
потребител
потребител
Мнения: 725
Регистриран: 01 дек 2005, 23:28
Модел на автомобила: Ford Orion MK5
Mercedes CLK W209
Seat Ibiza J
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Kocko » 08 фев 2008, 23:46

Мога да кажа само успех с проекта и като го започнеш ни дръж в течение.

Можем да си философстваме много, но самите действия си говорят повече.
Изображение Изображение

teodor4o
потребител
потребител
Мнения: 77
Регистриран: 13 яну 2008, 11:21
Модел на автомобила: мл 320 , рекстън 270
Местоположение: stara zagora
Status: Извън линия

Мнение от teodor4o » 13 фев 2008, 21:39

в раздел "моята кола" ще качвам актуални снимки на всичко подобрения по Автомобила този петък ще боядисам и после ще се захвана с мотора по сериозно вече . всички неща по колата ги правя бавно но се надявам качествено :)

имам питане ??? алуминиевия всмукателен колектор от сиера 2.0
ДОНС ще стане ли на моя мотор ( 2.0 16 99 г. )
или не ? или трябва да е от РС ?
или от някои друг ДВГ трябва да е ?
MONDEO 2.0 16V , REXTON 270 CDI 198 hp . ML 320 I.

teodor4o
потребител
потребител
Мнения: 77
Регистриран: 13 яну 2008, 11:21
Модел на автомобила: мл 320 , рекстън 270
Местоположение: stara zagora
Status: Извън линия

Мнение от teodor4o » 13 фев 2008, 21:42

тази събота и неделя си играх и грундирах почти цялата колата от долу не че беше изгнила или раждясала ама все пак . а бе време си е всичко
пък и аз всичко си правя сам малко по малко , моя чичо само тои ми помага от време на време . :cry:
MONDEO 2.0 16V , REXTON 270 CDI 198 hp . ML 320 I.

Speed
потребител
потребител
Мнения: 92
Регистриран: 18 дек 2006, 16:53
Модел на автомобила: Ford Mondeo
Status: Извън линия

Мнение от Speed » 14 фев 2008, 18:02

teodor4o написа:в раздел "моята кола" ще качвам актуални снимки на всичко подобрения по Автомобила този петък ще боядисам и после ще се захвана с мотора по сериозно вече . всички неща по колата ги правя бавно но се надявам качествено :)

имам питане ??? алуминиевия всмукателен колектор от сиера 2.0
ДОНС ще стане ли на моя мотор ( 2.0 16 99 г. )
или не ? или трябва да е от РС ?
или от някои друг ДВГ трябва да е ?
От сиера няма да стане ,от РС 2000 мисля ,че става обаче от къде ще го намериш и на идея си нямам . Най добрият вариант е да си направиш сам нови колектори с около 1 см по голям диаметър на тръбите от завотските ,ще е и много по красиво ако им и туриш един хром после :P

Отговори

Върни се в “СЪВЕТИ / НАПРАВИ СИ САМ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 36 госта