Ще купувам джанти ...

Кафе, чай, безалкохолно и сладки приказки.
Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Ще купувам джанти ...

Мнение от snaiperisto » 01 окт 2006, 02:21

...взел съм една за проба...та общо взето проблема е че болта от ауди е по голям и не влиза в дупките на джантата.

Та въпроса ми е : фордовите болтове по тънки ли са от тия на аудито?

Питам щото ме мързи да свалям болт от Фордо , ма ако не ми отговорите утре ще го направя.
...дрън-дрън...мноо важно...

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 01 окт 2006, 13:05

Форда е на шпилки :) А за размера... трябва да е стандартен. До колкото си спомням, централния отвор е различен и май, трябваше да се разпробият малко джантите.... :roll:
Изображение

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 01 окт 2006, 13:31

верно е със шпилки , е са проверих и шпилките изглеждат по тънки от болтовете на Аудито , та джантите са си баш за Фордо...ама нема да стане таа работа.
...дрън-дрън...мноо важно...

Потребителски аватар
Svetlix
потребител
потребител
Мнения: 524
Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
Местоположение: Моето гето е д`гето
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Svetlix » 01 окт 2006, 15:01

cossy, различни са централните отвори наистина. Форделата е с по-голям централен отвор на на Аудито ;)

Потребителски аватар
Tuz
потребител
потребител
Мнения: 70
Регистриран: 10 авг 2006, 15:40
Модел на автомобила: Мондео 2004
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от Tuz » 02 окт 2006, 14:49

Ако не пасне плътно на централния отвор почва да бие като небалансирана...за форд стават от мазда...
Карай бавно, Стигни жив и здарав

Потребителски аватар
Паци
потребител
потребител
Мнения: 113
Регистриран: 20 мар 2006, 18:49
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 16V Zetec S 90Hp
Status: Извън линия

Мнение от Паци » 02 окт 2006, 16:36

Че нали болтовете в случая гайки са конусни и като ги стегнеш къде ще ходи ?

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 02 окт 2006, 18:23

Ще ходи ама като се държи само на 4 шпилки и паднеш у дупка... жална ти майка :?
Изображение

Потребителски аватар
Паци
потребител
потребител
Мнения: 113
Регистриран: 20 мар 2006, 18:49
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 16V Zetec S 90Hp
Status: Извън линия

Мнение от Паци » 02 окт 2006, 18:48

ХМ, до сега не бях отдавал значение на централния отвор но това ме накара да се замисля. Като си свалям следващия път гума ще видя да огледам да помисля.

Потребителски аватар
Dundee
потребител
потребител
Мнения: 852
Регистриран: 22 яну 2006, 14:48
Модел на автомобила: Mondeo Mk4 2.5T
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от Dundee » 02 окт 2006, 21:11

Огледай как има един кръгъл ръб, който влиза плътно в централния отвор и поддържа джантата да не ходи нагоре-надолу или настрани. Гайките, общо взето, я държат да не излезе навън.
Изображение

Потребителски аватар
Svetlix
потребител
потребител
Мнения: 524
Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
Местоположение: Моето гето е д`гето
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Svetlix » 02 окт 2006, 22:12

Паци написа:ХМ, до сега не бях отдавал значение на централния отвор но това ме накара да се замисля. Като си свалям следващия път гума ще видя да огледам да помисля.
Ако джантата е с по-голям централен отвор от колкото в твоя по принцип се слагат нещо като шайби за да си паснат ;) Моите джанти имат такива. Обаче ако централния отвор на джантата е по-малък ... кофти

Потребителски аватар
cossy
потребител
потребител
Мнения: 4564
Регистриран: 22 яну 2005, 22:20
Модел на автомобила: Ескорт 1.6 -> 2.0 16V
Status: Извън линия

Мнение от cossy » 02 окт 2006, 22:39

Ako e по-малък, джантата се разпробива :idea: Ако е по-голям се слгат втулки :idea:
Изображение

Потребителски аватар
Паци
потребител
потребител
Мнения: 113
Регистриран: 20 мар 2006, 18:49
Модел на автомобила: Fiesta 1.4 16V Zetec S 90Hp
Status: Извън линия

Мнение от Паци » 03 окт 2006, 05:29

cossy написа:Ако е по-голям се слгат втулки :idea:
Не му ли викат "фланци"?
А според писанията тук си е логично за по големия отвор. Няма какво да умувам като сваля джантата и да гледам :) Предна лява даже с малко тупаници излезе оня ден :)

Потребителски аватар
Brock
потребител
потребител
Мнения: 2226
Регистриран: 15 фев 2005, 11:49
Модел на автомобила: Mondeo 1.6 16V - 94г. - комби АГУ
Местоположение: София, Гео Милев
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Brock » 03 окт 2006, 09:28

Паци написа:
cossy написа:Ако е по-голям се слгат втулки :idea:
Не му ли викат "фланци"?
А според писанията тук си е логично за по големия отвор. Няма какво да умувам като сваля джантата и да гледам :) Предна лява даже с малко тупаници излезе оня ден :)
Фланците са друго нещо - те се слагат между джантата и барабана/диска, за да разширят ходовата част а втулките са за да се коригира централния отвор на джантата.

:twisted:

Потребителски аватар
Svetlix
потребител
потребител
Мнения: 524
Регистриран: 21 сеп 2006, 18:38
Модел на автомобила: Nissan Almera SRi 1.6, 16V
Местоположение: Моето гето е д`гето
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Svetlix » 03 окт 2006, 13:26

Абе общо-взето се разбрахме горе долу за какво си говорим ;)

Потребителски аватар
chains
потребител
потребител
Мнения: 1161
Регистриран: 08 мар 2005, 23:25
Модел на автомобила: Mondeo 1.8 TDI `94 CLX Turnier & Focus 1.6 V16 `00 Turnier
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от chains » 03 окт 2006, 19:54

Ей централния отвор е много важен - ако отвора на джантата е с по-голям диаметър то тежестта на колата лежи изцяло на шпилките, а не където трябва и колата започва да върви все едно по пътя са посипани малки камъчета /пробвано е/!

Потребителски аватар
gmivanko
потребител
потребител
Мнения: 270
Регистриран: 02 юли 2006, 02:40
Модел на автомобила: Peugeot 205 GTI16 & 405 1.9GRi Renault Espace2 2.1TD
Местоположение: Елин Пелин
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от gmivanko » 03 окт 2006, 22:17

Наистина централния отвор е много важен :idea: Напримерно ако сложиш джанти от Пежо... все едно ще си с фланци, защото на пежата джантите са много по изпъкнали (около 1-3с.м.) т..е "офсета" им е по-малък. На форда е около 40-45мм. а на пежо е 10-20мм., което означава че има поне 2см. разлика, а сигурността е много-по добра от колкото да сложиш фланци :idea: . Само си правиш по едни втулки за централния отвор и колата спи.
Изображение Изображение

Потребителски аватар
snaiperisto
потребител
потребител
Мнения: 963
Регистриран: 11 мар 2006, 22:59
Модел на автомобила: Мондео , Ескорт кабрио...и Honda CBR 600F3
Местоположение: София-Кв. Бенковски
Status: Извън линия

Мнение от snaiperisto » 04 окт 2006, 23:49

Мдааа , купих джантите , ма те са фордови и дупките са за фордовите шпилки , разпробих ги , купих две зимни гуми за скромната цифра от 280 лв. и тръгнах да ги монтирам на Аудито , да ама болтовете се оказаха къси , та сега ше купувам по дълги...лошото е че тия дето ги продават по магазините са от "кашкавал"...

Е , естествено централния отвор е бая по голям , а нямам втулки...

... приключения......
...дрън-дрън...мноо важно...

Отговори

Върни се в “КАФЕНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 79 госта