Въпрос за полуоска.

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
polmax
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 30 яну 2012, 11:48
Модел на автомобила: Fiesta Mk3 мой набор!
Status: Извън линия

Въпрос за полуоска.

Мнение от polmax » 30 яну 2012, 13:36

Здравейте колеги,поздравления за прекрасното форумче!
Нов съм,но имам голям мерак да влезна във FORD клуба...за да се получи подобаващо имам едно питане :)

На път съм да се сдобия с втора Fiesta mk 3 - 1996,1,6 90 ps(почти съм убеден,че е Zetec двигателят).За жалост колата има проблем с полуоската,която е изкривена от стабилен удар,налага се да се смени.Въпросът ми е дали полуоската от другата ми Fiesta(която е също е мк3 1,1;1990г)би свършила работата...т.е. дали двете са взаимозаменяеми?Благодаря предварително,успешен ден желая на всички ! :)

Потребителски аватар
ceco georev
потребител
потребител
Мнения: 170
Регистриран: 08 май 2008, 17:10
Модел на автомобила: Focus 1.6 Zetec-s Ghia 99.Kombi.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Въпрос за полуоска.

Мнение от ceco georev » 30 яну 2012, 15:14

Със сигурност няма да стане особено ако за дългата става въпрос.И внимавай с покупка на удряни коли че да не се окаже полуоската най малкия проблем.

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Въпрос за полуоска.

Мнение от HACKO » 30 яну 2012, 17:12

Ако и двете са МК3 са еднакви, обаче 96г трябва вече да е МК4.
За да се изкриви полуоската от удар, той трябва да е много сериозен и не може да няма и други поражения.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

polmax
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 30 яну 2012, 11:48
Модел на автомобила: Fiesta Mk3 мой набор!
Status: Извън линия

Re: Въпрос за полуоска.

Мнение от polmax » 31 яну 2012, 00:53

Ами,забравих да поясня,че става въпрос за предна лява полуоска(ударът е бил в островче).А иначе и двата автомобила са МАРК 3,просто едната е от първите,а другага от последните(ако не бъркам модела се води "Si").

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: Въпрос за полуоска.

Мнение от HACKO » 31 яну 2012, 08:35

При удар от такова естество, ниско препятствие, при което окачването поема цялата енергия от удара, полуоската е последното нещо, което се изкривява. Преди това се изкривява носача и гредата на която е захванат, амортисьора и евентуално шенкела, възможни са и поражения по рейката. Прецени добре, решението си е твое, всичко може да се смени, но гредата трябва да се възстанови в точното положение в което е била а за това е нужен много добър тенекеджия, при грешка може да стане невъзможно регулирането на сходимостта на предния мост.
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

polmax
потребител
потребител
Мнения: 3
Регистриран: 30 яну 2012, 11:48
Модел на автомобила: Fiesta Mk3 мой набор!
Status: Извън линия

Re: Въпрос за полуоска.

Мнение от polmax » 31 яну 2012, 11:15

Мерси за отговора,явно ще трябва пак да я огледам добре и можеби да взема някого,който има по-добра представа за нещата от мен :)Лек ден!

Потребителски аватар
Doin
потребител
потребител
Мнения: 1817
Регистриран: 13 мар 2009, 23:18
Модел на автомобила: Ford Focus 1.8 TDdi Ghia '00
Местоположение: Слатина, София
Status: Извън линия

Re: Въпрос за полуоска.

Мнение от Doin » 31 яну 2012, 11:32

Който и да вземеш едва ли ще има око-ренген, я я закарай на стенд да й проверят сходимостта.

Потребителски аватар
ceco georev
потребител
потребител
Мнения: 170
Регистриран: 08 май 2008, 17:10
Модел на автомобила: Focus 1.6 Zetec-s Ghia 99.Kombi.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Re: Въпрос за полуоска.

Мнение от ceco georev » 31 яну 2012, 12:01

Един познат преди време взе такава фиеста качена върху бордюр с 40км.Смени амортесьор,носач и шенкел.След това на реглаж и се оказа че едната гума е по назад с 5см.Направиха я горе-долу но носеше гуми и на едната посока завиваше повече.След което сменяше и лагер през 3-4000км.Така че само с гледане няма да стане.Най добре първо на реглаж.

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 6 госта