полуоска за ескорт 1.4 96г-с кои други си съвпадат

Предно/задно окачване. Джанти и гуми. Кормилна уредба. Спирачна система.
goro_89
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 20 ное 2012, 19:10
Модел на автомобила: fiesta 1.25z tech
Status: Извън линия

полуоска за ескорт 1.4 96г-с кои други си съвпадат

Мнение от goro_89 » 21 яну 2013, 17:18

Имам външно каре за смяна смятам да взема полуоска от морга цялата / дългата/Еднакви ли са полуоските на бензинките или трябва да бъде от 1.4 Благодаря предварително

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: полуоска за ескорт 1.4 96г-с кои други си съвпадат

Мнение от HACKO » 21 яну 2013, 17:29

Еднакви са, но защо цяла полуоска?!? Това от моргата, дали няма да е като твоето? Може би ново ще е по-добрия вариант.
http://drive.bg/index.php?ModelId=3890& ... b76e4fee22
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

goro_89
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 20 ное 2012, 19:10
Модел на автомобила: fiesta 1.25z tech
Status: Извън линия

Re: полуоска за ескорт 1.4 96г-с кои други си съвпадат

Мнение от goro_89 » 21 яну 2013, 17:36

не е ли по труден ремонта на карето как се вади тази пущина :)

Потребителски аватар
HACKO
Модератор
Модератор
Мнения: 13106
Регистриран: 24 май 2006, 21:22
Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК
Местоположение: ХАСКОВО
Status: Извън линия

Re: полуоска за ескорт 1.4 96г-с кои други си съвпадат

Мнение от HACKO » 21 яну 2013, 17:59

Надянато е на полуоската на шлици, има зегерка, която го държи. Развива се гайката на полуоската на главината, откача се шарнира и главината се изнизва от полуоската (това до тук се прави и при смяна на цялата полуоска), сваля се скобата на маншона и той се запрята на вътре, забърсваш греста и ще видиш зегерката (може преди това да я разгледаш на новото каре), освобождаваш я с голяма отверка и изнизваш карето. Новото каре просто се нанизва и зегерката се закопчава автоматично, после слагаш колелото по обратния път. Желателно е да смениш маншона, дори и да изглежда здрав, струва 10лв, но икономията може да ти изиграе лоша шега и да се наложи след няколко месеца да сваляш отново карето.
Ако все пак решиш да сменяш полуоската с такава втора употреба, също смени маншоните и греста преди да монтираш.
goro_89 написа:Виж това кво ще кажеш http://amavto.com/object.php?id=3429
Става, какво пък,обърни обаче внимание че го дават за Ескорт до 90г, може да има някаква разлика след 90г. !
Като конкретизираш годината излизат и по-добро предложение.
http://amavto.com/objects.php?mid=4&cid ... d=668&eid=
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! *0030*

goro_89
потребител
потребител
Мнения: 112
Регистриран: 20 ное 2012, 19:10
Модел на автомобила: fiesta 1.25z tech
Status: Извън линия

Re: полуоска за ескорт 1.4 96г-с кои други си съвпадат

Мнение от goro_89 » 21 яну 2013, 20:57

трябва ли след това да минавам стенд

peigera
потребител
потребител
Мнения: 1384
Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
Местоположение: Бургас
Status: Извън линия

Re: полуоска за ескорт 1.4 96г-с кои други си съвпадат

Мнение от peigera » 21 яну 2013, 21:10

Не не е необходим стенд, ако не въртиш гайките на кормилната щанга, или не демонтираш шарнира от носача. Нито гайките нито шарнира е необходимо да се пипат за да се смени каре. Шарнира се вади от шенкела за да се свали полуоската и тогава няма нужда от стенд. Като ориентир шарнира е хванат към шенкела само с един болт. А за носача е хванат с два нита ако е оригинален ако не е е с два болта и те не се пипат при този ремонт.

Отговори

Върни се в “ХОДОВА ЧАСТ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 6 госта