полуоска за ескорт 1.4 96г-с кои други си съвпадат
-
- потребител
- Мнения: 112
- Регистриран: 20 ное 2012, 19:10
- Модел на автомобила: fiesta 1.25z tech
- Status: Извън линия
полуоска за ескорт 1.4 96г-с кои други си съвпадат
Имам външно каре за смяна смятам да взема полуоска от морга цялата / дългата/Еднакви ли са полуоските на бензинките или трябва да бъде от 1.4 Благодаря предварително
- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: полуоска за ескорт 1.4 96г-с кои други си съвпадат
Еднакви са, но защо цяла полуоска?!? Това от моргата, дали няма да е като твоето? Може би ново ще е по-добрия вариант.
http://drive.bg/index.php?ModelId=3890& ... b76e4fee22
http://drive.bg/index.php?ModelId=3890& ... b76e4fee22
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 112
- Регистриран: 20 ное 2012, 19:10
- Модел на автомобила: fiesta 1.25z tech
- Status: Извън линия
Re: полуоска за ескорт 1.4 96г-с кои други си съвпадат
не е ли по труден ремонта на карето как се вади тази пущина 

- HACKO
- Модератор
- Мнения: 13106
- Регистриран: 24 май 2006, 21:22
- Модел на автомобила: FORD FOCUS 04г/1.6/ X 4696 KK
SUBARU LEGACY 10г/2.0/ СВ 6292 ВК - Местоположение: ХАСКОВО
- Status: Извън линия
Re: полуоска за ескорт 1.4 96г-с кои други си съвпадат
Надянато е на полуоската на шлици, има зегерка, която го държи. Развива се гайката на полуоската на главината, откача се шарнира и главината се изнизва от полуоската (това до тук се прави и при смяна на цялата полуоска), сваля се скобата на маншона и той се запрята на вътре, забърсваш греста и ще видиш зегерката (може преди това да я разгледаш на новото каре), освобождаваш я с голяма отверка и изнизваш карето. Новото каре просто се нанизва и зегерката се закопчава автоматично, после слагаш колелото по обратния път. Желателно е да смениш маншона, дори и да изглежда здрав, струва 10лв, но икономията може да ти изиграе лоша шега и да се наложи след няколко месеца да сваляш отново карето.
Ако все пак решиш да сменяш полуоската с такава втора употреба, също смени маншоните и греста преди да монтираш.
Като конкретизираш годината излизат и по-добро предложение.
http://amavto.com/objects.php?mid=4&cid ... d=668&eid=
Ако все пак решиш да сменяш полуоската с такава втора употреба, също смени маншоните и греста преди да монтираш.
Става, какво пък,обърни обаче внимание че го дават за Ескорт до 90г, може да има някаква разлика след 90г. !goro_89 написа:Виж това кво ще кажеш http://amavto.com/object.php?id=3429
Като конкретизираш годината излизат и по-добро предложение.
http://amavto.com/objects.php?mid=4&cid ... d=668&eid=
Въздържайте се от излишни цитати, има бутон "ОТГОВОРИ", ще заключвам! 

-
- потребител
- Мнения: 112
- Регистриран: 20 ное 2012, 19:10
- Модел на автомобила: fiesta 1.25z tech
- Status: Извън линия
Re: полуоска за ескорт 1.4 96г-с кои други си съвпадат
трябва ли след това да минавам стенд
-
- потребител
- Мнения: 1384
- Регистриран: 28 сеп 2007, 13:54
- Модел на автомобила: Ескорт RS 2000 96г.
- Местоположение: Бургас
- Status: Извън линия
Re: полуоска за ескорт 1.4 96г-с кои други си съвпадат
Не не е необходим стенд, ако не въртиш гайките на кормилната щанга, или не демонтираш шарнира от носача. Нито гайките нито шарнира е необходимо да се пипат за да се смени каре. Шарнира се вади от шенкела за да се свали полуоската и тогава няма нужда от стенд. Като ориентир шарнира е хванат към шенкела само с един болт. А за носача е хванат с два нита ако е оригинален ако не е е с два болта и те не се пипат при този ремонт.
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 4 госта