Тотално си *** майката колата
- Nescafe
- потребител
- Мнения: 196
- Регистриран: 13 ное 2005, 15:10
- Модел на автомобила: Ford Capri Ford Scorpio
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Тотално си *** майката колата
Екстра се получи. Смених акомулатора и сега един по-дебел. Не иска да завърти стартера
Като дадеш на късо върти и пали иначе нищо не става. Нито цъка нито нищо. Сутринта така бяха запекли ключалките, че се скъса жилото на шофьорската врата. Сега няма заключване колата..... Още малко и я обявявам на чарколяци тая кошница скапана.... Някой ще ми каже ли каква би била причината за стартера ?

- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Клемите на контактния ключ може да са се скапали.
Проблемите общо може да са от три причини: 1. В стартера(при теб явно не е това, щом върти добре на късо); 2. Слаб акумулатор; 3. Клеми на контактния ключ.
Има и четвърти вариант- комплексен: 1+2+3, 1+2, 2+3, 3+1.
Проблемите общо може да са от три причини: 1. В стартера(при теб явно не е това, щом върти добре на късо); 2. Слаб акумулатор; 3. Клеми на контактния ключ.
Има и четвърти вариант- комплексен: 1+2+3, 1+2, 2+3, 3+1.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Как разбра, че "май са добре"? Ако наистина "май са добре", може и кабела от контактния ключ към стартера да е прекъснат.Nescafe написа:Клемите май са добре...

Аз като проверявах моите клеми, пробвах с други и уж това беше проблема, но на 20-то последователно палене даде същия дефект.(при мен беше друг). Има вариант да се губи ток по тия клеми и до стартера да не ходи почти нищо.

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
-
- Status: Извън линия
- Nescafe
- потребител
- Мнения: 196
- Регистриран: 13 ное 2005, 15:10
- Модел на автомобила: Ford Capri Ford Scorpio
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Нищо тук си е, ама повече няма и минутка да мръзна за тоя чиреп. Днеска цял ден мръзна заради него. От тука нататък ако има пари на майстор ако ли не, ше умира пред блока...._SLiThER_ написа:Какво стана с него пробвай го ако не е умрял. Пробвай и с друг. Почисти си хубаво клемите с шкурчицаNescafe написа:Ама преди да сменя акомулатора всичко бачкаше деа....
- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
И как се елиминира шалтера по този начин? По този начин се елиминира контактния ключ. Без шалтер няма палене.g.taskov написа:Щом на късо пали така се елеминира шалтера провери него колегата по -горе е прав.


Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- Nescafe
- потребител
- Мнения: 196
- Регистриран: 13 ное 2005, 15:10
- Модел на автомобила: Ford Capri Ford Scorpio
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
И според мене нещата вървят към контактния ключ... то и без тва третото завъртане не връща автоматично и има некъв проблем тая ключалка.madboy написа:И как се елиминира шалтера по този начин? По този начин се елиминира контактния ключ. Без шалтер няма палене.g.taskov написа:Щом на късо пали така се елеминира шалтера провери него колегата по -горе е прав.


- madboy
- Администратор
- Мнения: 7256
- Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
- Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран." - Местоположение: West Park, Blood green
- Контакти:
- Status: Извън линия
Май няма реле- не сме търсили като закъсах аз, а се мотах и по специалисти.Nescafe написа:........ А да ви питам стартера има ли реле ? (форд ескорт 1.6 91г)

Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.
- Nescafe
- потребител
- Мнения: 196
- Регистриран: 13 ное 2005, 15:10
- Модел на автомобила: Ford Capri Ford Scorpio
- Местоположение: Sofia
- Status: Извън линия
Стартера го оправихме с една жица от стартера до ключа до 3-та позиция. Тръгна, доволен съм. Обаче тва централно е така навързано, че направо не ми се мисли. Някой с ескорт 91г кабриолет да знае колко см е жилото на шофьорската врата, че имало разлики при двувратите и не мога да взема без да го свалям централното. То да беше лесно айде ама трябва и стъклото и машинката на стъклото да свалям.... станаха едни...
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта