Тотално си *** майката колата

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
Nescafe
потребител
потребител
Мнения: 196
Регистриран: 13 ное 2005, 15:10
Модел на автомобила: Ford Capri Ford Scorpio
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Тотално си *** майката колата

Мнение от Nescafe » 18 фев 2008, 17:06

Екстра се получи. Смених акомулатора и сега един по-дебел. Не иска да завърти стартера *00101* Като дадеш на късо върти и пали иначе нищо не става. Нито цъка нито нищо. Сутринта така бяха запекли ключалките, че се скъса жилото на шофьорската врата. Сега няма заключване колата..... Още малко и я обявявам на чарколяци тая кошница скапана.... Някой ще ми каже ли каква би била причината за стартера ?

Любо
Администратор
Администратор
Мнения: 2511
Регистриран: 01 ное 2005, 13:48
Модел на автомобила: Мондео 2,0i; 107kW, 2006г.
Ford Ka 1,3 DuraTec 51kW 2003г.
Местоположение: София - Надежда 1
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от Любо » 18 фев 2008, 17:12

Неразбирам много от тоци, но май т.нар. диоден блок ти е заминал...

Потребителски аватар
Nescafe
потребител
потребител
Мнения: 196
Регистриран: 13 ное 2005, 15:10
Модел на автомобила: Ford Capri Ford Scorpio
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от Nescafe » 18 фев 2008, 17:13

Какъв е тоя блок ? За пръв път го чувам.... Става въпрос за Ескорта 1.6

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 18 фев 2008, 17:23

Клемите на контактния ключ може да са се скапали.
Проблемите общо може да са от три причини: 1. В стартера(при теб явно не е това, щом върти добре на късо); 2. Слаб акумулатор; 3. Клеми на контактния ключ.
Има и четвърти вариант- комплексен: 1+2+3, 1+2, 2+3, 3+1.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
Nescafe
потребител
потребител
Мнения: 196
Регистриран: 13 ное 2005, 15:10
Модел на автомобила: Ford Capri Ford Scorpio
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от Nescafe » 18 фев 2008, 17:24

Клемите май са добре. Много странно.... :roll: Акомулатора е на 6.... Ебати ташака е тая кола....

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 18 фев 2008, 17:30

Nescafe написа:Клемите май са добре...
Как разбра, че "май са добре"? Ако наистина "май са добре", може и кабела от контактния ключ към стартера да е прекъснат.
:idea:
Аз като проверявах моите клеми, пробвах с други и уж това беше проблема, но на 20-то последователно палене даде същия дефект.(при мен беше друг). Има вариант да се губи ток по тия клеми и до стартера да не ходи почти нищо.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
Nescafe
потребител
потребител
Мнения: 196
Регистриран: 13 ное 2005, 15:10
Модел на автомобила: Ford Capri Ford Scorpio
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от Nescafe » 18 фев 2008, 17:33

По-скоро е от контактния ключ, щото 3-та позиция не връща и трябва ръчно да връщаш до 2-ра, иначе върти нон-стоп. Ама преди да сменя акомулатора всичко бачкаше деа....

_SLiThER_
Status: Извън линия

Мнение от _SLiThER_ » 18 фев 2008, 17:38

Nescafe написа:Ама преди да сменя акомулатора всичко бачкаше деа....
Какво стана с него пробвай го ако не е умрял. Пробвай и с друг. Почисти си хубаво клемите с шкурчица :)

Потребителски аватар
Nescafe
потребител
потребител
Мнения: 196
Регистриран: 13 ное 2005, 15:10
Модел на автомобила: Ford Capri Ford Scorpio
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от Nescafe » 18 фев 2008, 17:40

_SLiThER_ написа:
Nescafe написа:Ама преди да сменя акомулатора всичко бачкаше деа....
Какво стана с него пробвай го ако не е умрял. Пробвай и с друг. Почисти си хубаво клемите с шкурчица :)
Нищо тук си е, ама повече няма и минутка да мръзна за тоя чиреп. Днеска цял ден мръзна заради него. От тука нататък ако има пари на майстор ако ли не, ше умира пред блока....

Потребителски аватар
venom4o
потребител
потребител
Мнения: 2793
Регистриран: 07 авг 2006, 18:26
Модел на автомобила: Subaru Legacy GTB 2.0 turbo ,Volvo 960 3.0
Местоположение: София- Банкя
Status: Извън линия

Мнение от venom4o » 18 фев 2008, 17:51

шалтера на стартера може да е сдал богу духу

g.taskov
потребител
потребител
Мнения: 407
Регистриран: 27 авг 2006, 13:20
Модел на автомобила: Mondeo 1.8I Комби LPG 1998г.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от g.taskov » 18 фев 2008, 18:44

Щом на късо пали така се елеминира шалтера провери него колегата по -горе е прав.

Потребителски аватар
Nescafe
потребител
потребител
Мнения: 196
Регистриран: 13 ное 2005, 15:10
Модел на автомобила: Ford Capri Ford Scorpio
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от Nescafe » 18 фев 2008, 21:07

Утре ще я карам да я видят. Стартер, врати и прочие....
Ще пиша ако има промяна.

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 18 фев 2008, 22:55

g.taskov написа:Щом на късо пали така се елеминира шалтера провери него колегата по -горе е прав.
И как се елиминира шалтера по този начин? По този начин се елиминира контактния ключ. Без шалтер няма палене. *072*
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
Nescafe
потребител
потребител
Мнения: 196
Регистриран: 13 ное 2005, 15:10
Модел на автомобила: Ford Capri Ford Scorpio
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от Nescafe » 19 фев 2008, 00:27

madboy написа:
g.taskov написа:Щом на късо пали така се елеминира шалтера провери него колегата по -горе е прав.
И как се елиминира шалтера по този начин? По този начин се елиминира контактния ключ. Без шалтер няма палене. *072*
И според мене нещата вървят към контактния ключ... то и без тва третото завъртане не връща автоматично и има некъв проблем тая ключалка. :roll: А да ви питам стартера има ли реле ? (форд ескорт 1.6 91г) :roll:

Потребителски аватар
madboy
Администратор
Администратор
Мнения: 7256
Регистриран: 20 юли 2005, 09:59
Модел на автомобила: ex. Fiesta 1.1`86
Ford Ka I coupe
Ford Focus 2.0 mk1
You'll Never Walk Alone!
„Душевно болен, но духовно богат!“ "Морално дезоориентиран."
Местоположение: West Park, Blood green
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от madboy » 19 фев 2008, 09:43

Nescafe написа:........ А да ви питам стартера има ли реле ? (форд ескорт 1.6 91г) :roll:
Май няма реле- не сме търсили като закъсах аз, а се мотах и по специалисти.
Изображение Фен на служителите на OMV "Белозем"
Мръсните усти на завистниците са като кофи за боклук - вонящи и винаги отворени.
Парите свършват, глупостите не.

Потребителски аватар
Nescafe
потребител
потребител
Мнения: 196
Регистриран: 13 ное 2005, 15:10
Модел на автомобила: Ford Capri Ford Scorpio
Местоположение: Sofia
Status: Извън линия

Мнение от Nescafe » 19 фев 2008, 18:29

Стартера го оправихме с една жица от стартера до ключа до 3-та позиция. Тръгна, доволен съм. Обаче тва централно е така навързано, че направо не ми се мисли. Някой с ескорт 91г кабриолет да знае колко см е жилото на шофьорската врата, че имало разлики при двувратите и не мога да взема без да го свалям централното. То да беше лесно айде ама трябва и стъклото и машинката на стъклото да свалям.... станаха едни...

Потребителски аватар
paci
Модератор
Модератор
Мнения: 7886
Регистриран: 18 яну 2005, 07:52
Модел на автомобила: Fiesta MK4 Zetec-S 1.4 16V 90 коня
Fiesta MK6 Ti-Vct 1.6 120 коня
Местоположение: Плевен
Status: Извън линия

Мнение от paci » 19 фев 2008, 18:33

Ескорта нищо, че кабрио все пак е Ескорт.

таблото с бушоните - кофти спойки

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 13 госта