токов проблем

Акумулатор. Алтернатор. Стартер. Запалителна система. Осветление и сигнализация.
Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4787
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

токов проблем

Мнение от pepy1 » 04 сеп 2005, 21:58

здравеите фордфенове,
искам съвет от вас
преди известно време при изминаване на ~20кмизгасих колата след 20мин реших да си тръгна но колата не пожела да запали
днес имах подобен случаи и помолих един човек с мондео да ми даде ток защото си мислех че акумулатора ми е отишъл тъи като ми работеше радиото и бях забравил да изгася фаровете а пък си седях в колата и не ми е направило впечатление че работят тои ми даде ток и се измъчих малко защото се чуваше само цък цък но след като запалих тои ми каза че имам проблем с бендикса

ВИЕ как мислите от какво е болна колата?

aaleks
потребител
потребител
Мнения: 1004
Регистриран: 29 яну 2005, 12:06
Модел на автомобила: Мондео 1.8 TD 94'
Местоположение: някъде в BG ВТ
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от aaleks » 04 сеп 2005, 22:04

Доста вероятно, или лоша връзка по дебелите кабели.
Небойте се роби Спартак е с вас!

веден
потребител
потребител
Мнения: 185
Регистриран: 20 авг 2005, 22:12
Модел на автомобила: Ford Escort 1,6 i 16v '93г.
Status: Извън линия

По темат

Мнение от веден » 04 сеп 2005, 23:07

Нещо ти източва акумулатора или не се зарежда. според мен. Нали не ти е нов акумулатора???!!!

Потребителски аватар
pepy1
Модератор
Модератор
Мнения: 4787
Регистриран: 18 май 2005, 22:38
Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел
Местоположение: шоп от Младост-4
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от pepy1 » 04 сеп 2005, 23:08

не

Потребителски аватар
toto
потребител
потребител
Мнения: 300
Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12'
Местоположение: Пазарджик
Контакти:
Status: Извън линия

Мнение от toto » 05 сеп 2005, 01:26

Хехе ми 20 минути на фарове...нищо чудно да падне акумолатора толкова, че да не запалиш. Но щом и с кабели не е почнало да върти тогава вече е кофти. Провери като за начало клемите на акумолатора дали кабелите са добре стегнати към тях. Аз имах подобни проблеми с трабанта когато ми се беше разхлабила клема. Ако това не помогне за по-нататък трябва другите да дават акъл. Тия коли са бая сложни и кой знае през колко места минава токът от акумолатора до стартера.

fido_dido
потребител
потребител
Мнения: 1
Регистриран: 05 ное 2005, 03:30
Модел на автомобила: yambol
Местоположение: Ford Escort,1992 1.8D
Status: Извън линия

Мнение от fido_dido » 05 ное 2005, 04:26

на мен ми се случи същтото преди седмица.прибрах се вечерта всичко беше нормално а на сутринта не искаше и да чуе за запалване нямаше никакъв ток в колата.даваха ми ток с кабели и се чуваше същотото за което говориш.оказа се че имам мъртва клетка на акомулатора.смених го и вече няма проблем

vikik
Status: Извън линия

Мнение от vikik » 07 ное 2005, 18:16

Аз съм имал по-странен проблем, на път за морето лятото, спрах на едно ханче и колата не искаше да мръдне, радиото и фаровете си баботеха, значи ток има а старетра не иска да върти. бутнаха ме колеги на паркинга и до морето не я гасих изобщо, там пак не иска да мръдне стартера, на следващия ден като понечих да я карам в сервиза и завъртях стяртера проблемът се беше самоотстранил.
Та предполагам че акомулатора ми е получил нещо като топлинен шок и като се е охладил е проимал малко ток.

racer11
потребител
потребител
Мнения: 836
Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
Местоположение: София
Status: Извън линия

Мнение от racer11 » 07 ное 2005, 18:49

за стартера трябва доста повече ток, отколкото за радиото...ако няма достатъчно ток, не ще да върти. а при даване на ток с кабели, ако е доста паднал акумулатора, "колата" донортрябва да поработи извастно вереме при свързани кабели, за да се възбуди "мъртвия" акумулатор. това време варира м/у 1 и 10 минути в зависимост от това колко мъртъв е акумулатора, колко силен е акумулатора на колата донор и какво е сечението на кабелите. по-дебели кабели=по-малко време за възбуждане :)

vikik
Status: Извън линия

Мнение от vikik » 08 ное 2005, 10:11

Така и не разбрах от какво стана това, но акомулатора ми е МНОГО зле макар че е Варта, от нов още не иска да работи както трябва, връщах го за рекламация и ми казаха че си бил наред сего си го ползвам защото нямам пари за друг.

Отговори

Върни се в “ЕЛ. ИНСТАЛАЦИЯ и ОБОРУДВАНЕ”

Кой е на линия

Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 15 госта