токов проблем
- pepy1
- Модератор
- Мнения: 4787
- Регистриран: 18 май 2005, 22:38
- Модел на автомобила: бивш форд ескорт 1.6i 16v zetec Ghia Combi'96
бившо пежо 306 комби 1,9 ТД пак комби и Сеат ибиза 3 цилиндров 1.4 дизел - Местоположение: шоп от Младост-4
- Контакти:
- Status: Извън линия
токов проблем
здравеите фордфенове,
искам съвет от вас
преди известно време при изминаване на ~20кмизгасих колата след 20мин реших да си тръгна но колата не пожела да запали
днес имах подобен случаи и помолих един човек с мондео да ми даде ток защото си мислех че акумулатора ми е отишъл тъи като ми работеше радиото и бях забравил да изгася фаровете а пък си седях в колата и не ми е направило впечатление че работят тои ми даде ток и се измъчих малко защото се чуваше само цък цък но след като запалих тои ми каза че имам проблем с бендикса
ВИЕ как мислите от какво е болна колата?
искам съвет от вас
преди известно време при изминаване на ~20кмизгасих колата след 20мин реших да си тръгна но колата не пожела да запали
днес имах подобен случаи и помолих един човек с мондео да ми даде ток защото си мислех че акумулатора ми е отишъл тъи като ми работеше радиото и бях забравил да изгася фаровете а пък си седях в колата и не ми е направило впечатление че работят тои ми даде ток и се измъчих малко защото се чуваше само цък цък но след като запалих тои ми каза че имам проблем с бендикса
ВИЕ как мислите от какво е болна колата?
- toto
- потребител
- Мнения: 300
- Регистриран: 20 юли 2005, 23:18
- Модел на автомобила: Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 97'
Ford Fiesta 1.25 Zetec-S 12' - Местоположение: Пазарджик
- Контакти:
- Status: Извън линия
Хехе ми 20 минути на фарове...нищо чудно да падне акумолатора толкова, че да не запалиш. Но щом и с кабели не е почнало да върти тогава вече е кофти. Провери като за начало клемите на акумолатора дали кабелите са добре стегнати към тях. Аз имах подобни проблеми с трабанта когато ми се беше разхлабила клема. Ако това не помогне за по-нататък трябва другите да дават акъл. Тия коли са бая сложни и кой знае през колко места минава токът от акумолатора до стартера.
-
- Status: Извън линия
Аз съм имал по-странен проблем, на път за морето лятото, спрах на едно ханче и колата не искаше да мръдне, радиото и фаровете си баботеха, значи ток има а старетра не иска да върти. бутнаха ме колеги на паркинга и до морето не я гасих изобщо, там пак не иска да мръдне стартера, на следващия ден като понечих да я карам в сервиза и завъртях стяртера проблемът се беше самоотстранил.
Та предполагам че акомулатора ми е получил нещо като топлинен шок и като се е охладил е проимал малко ток.
Та предполагам че акомулатора ми е получил нещо като топлинен шок и като се е охладил е проимал малко ток.
-
- потребител
- Мнения: 836
- Регистриран: 11 окт 2005, 16:26
- Модел на автомобила: ескорт '96 1.8 115 к.с.
- Местоположение: София
- Status: Извън линия
за стартера трябва доста повече ток, отколкото за радиото...ако няма достатъчно ток, не ще да върти. а при даване на ток с кабели, ако е доста паднал акумулатора, "колата" донортрябва да поработи извастно вереме при свързани кабели, за да се възбуди "мъртвия" акумулатор. това време варира м/у 1 и 10 минути в зависимост от това колко мъртъв е акумулатора, колко силен е акумулатора на колата донор и какво е сечението на кабелите. по-дебели кабели=по-малко време за възбуждане 

-
- Status: Извън линия
Кой е на линия
Потребители, разглеждащи този форум: Няма регистрирани потребители и 14 госта